Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 Day Fiance - virallinen vol. 2

Vierailija
01.10.2025 |

Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.

Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?

Mikä on paras 90D-sarjoista?

Vaihtoehdot

Kommentit (9423)

Vierailija
9421/9423 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Rebecan ja Ziedin, sekä Paolan ja Russin nämä pariterapiakuviot on keksittyä, jotta saivat vain tuonne osallistujakiintiön. Sekä sellaiset jotka pystyi matkustaa UK:hon. Nehän järjesti kuvaukset tuonne maahan sillä Sumit ei saanut jenkkituristiviisumia, vai oliko niin ettei olisi ehtinyt saada. Intialaiset pääsee huomattavasti helpommin UK:hon, kun Intia kuului aikoinaan Brittien suurimperiumiin siirtomaana.

Vierailija
9422/9423 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Kara tehnyt onlyfansia, vai miksi Guillermo ei arvosta lapsensa äitiä? Muutenkin tuo asetelma on erilainen kuin ennen, Karan kyyneleet, jne. Viimeksi ei voinut asua Guillermon kanssa samassa huoneessa ja se oli Kara, joka avioeron halusi ja lähti tekemään viihdettä. Oli ne yhdet treffitkin, mitkä G järjesti ja aneli vaimoaan korjaamaan avioliiton. K vaan pillitti, ettei voi elää G kanssa. Typerä nainen, G kävi sääliksi, mutta on tullut järkiinsä. 

Säälittää myös Jenny, ikäihminen joutuu rahapulassa roikkumaan tuolla, kun edesvastuuton Sumit on hassannut säästöt menemään. Nyt muuten huomasi, miten pienikokoinen Sumit on, kun oli muitakin miehiä paikalla.

En nyt ihan kirjoittelisi Jennystä ikäihmisenä, vaikka onkin ikäistään vanhemman näköinen. ALSin oireet alkavat näkyä. Puhe on kovin kankeaa.

Jenny on jo 70 paremmalla puolella ja kyllä Sumit on laittanut säästöt menemään hölmöön sijoitukseen.

Miksi haluat kirjoittaa valheita?  Jenny Slatten on 68-vuotias. Hän on syntynyt 21. marraskuuta 1957.

Toki hän on ikäistään vanhemman oloinen, mutta jäykkyys ja höperyys johtunee ALSsista.

Selvä. Näyttää kyllä monta vuotta vanhemmalta.  Ulkonäkö ei kait sairaudesta kerro, kun oli ruma jo Intiaan muuttaessaan.

Millainenkohan ruusu itse olet. 😆

Kyllä, olen kauniimpi. Jennyn naama on ollut aina samanlainen, ei se sairaudesta johdu. Myös jotenkin ja iloton, suupielet alaspäin, on semmoinen kasvonmalli. Minkäs sille itse mahtaa, mutta turhaa sitä on alkaa nätiksikään kehua. Arvostellaanhan täällä muittenkin ulkonäköä ja aika rankasti vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9423/9423 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Kara tehnyt onlyfansia, vai miksi Guillermo ei arvosta lapsensa äitiä? Muutenkin tuo asetelma on erilainen kuin ennen, Karan kyyneleet, jne. Viimeksi ei voinut asua Guillermon kanssa samassa huoneessa ja se oli Kara, joka avioeron halusi ja lähti tekemään viihdettä. Oli ne yhdet treffitkin, mitkä G järjesti ja aneli vaimoaan korjaamaan avioliiton. K vaan pillitti, ettei voi elää G kanssa. Typerä nainen, G kävi sääliksi, mutta on tullut järkiinsä. 

Säälittää myös Jenny, ikäihminen joutuu rahapulassa roikkumaan tuolla, kun edesvastuuton Sumit on hassannut säästöt menemään. Nyt muuten huomasi, miten pienikokoinen Sumit on, kun oli muitakin miehiä paikalla.

En nyt ihan kirjoittelisi Jennystä ikäihmisenä, vaikka onkin ikäistään vanhemman näköinen. ALSin oireet alkavat näkyä. Puhe on kovin kankeaa.

Jenny on jo 70 paremmalla puolella ja kyllä Sumit on laittanut säästöt menemään hölmöön sijoitukseen.

Miksi haluat kirjoittaa valheita?  Jenny Slatten on 68-vuotias. Hän on syntynyt 21. marraskuuta 1957.

Toki hän on ikäistään vanhemman oloinen, mutta jäykkyys ja höperyys johtunee ALSsista.

Selvä. Näyttää kyllä monta vuotta vanhemmalta.  Ulkonäkö ei kait sairaudesta kerro, kun oli ruma jo Intiaan muuttaessaan.

Millainenkohan ruusu itse olet. 😆

Kyllä, olen kauniimpi. Jennyn naama on ollut aina samanlainen, ei se sairaudesta johdu. Myös jotenkin ja iloton, suupielet alaspäin, on semmoinen kasvonmalli. Minkäs sille itse mahtaa, mutta turhaa sitä on alkaa nätiksikään kehua. Arvostellaanhan täällä muittenkin ulkonäköä ja aika rankasti vielä.

Ja, jenny voisi jo päästää irti Sumitista ja lähteä takaisin kotimaahan hoitamaan itseään. Oliko ne Jennyn hoitoihin kerätyt rahat ne, mitkä tyhmä Sumit pisti menemään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan