Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 Day Fiance - virallinen vol. 2

Vierailija
01.10.2025 |

Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.

Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?

Mikä on paras 90D-sarjoista?

Vaihtoehdot

Kommentit (928)

Vierailija
701/928 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt Lorenin ticcaavan noin pahasti, kuin eilisessä jaksossa, kun tuli toi riita Elizabethin kanssa. Silmät pullisteli ja suu väänteli sinne tänne. Hän on kuitenkin onnekas, ettei hänen oirekuvaansa kuulu koprolalia, joka on kyllä kamala, sosiaalista elämää rajoittava oire.

Vierailija
702/928 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän tuo Matt näkee Jasminessa ? 

No tissit nyt ainakin ekana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/928 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tigerlily näytti eilen niin surulliselta, kun vauva oli syntynyt ja mikä sen ukon nimi nyt olikaan piteli vauvaa ja rukoili. Hymy ei todellakaan ylettynyt silmiin asti. Eikä hän kyllä juurikaan hymyillyt. 

Vaikka väsymys painaa, äideistä yleensä näkee helpotuksen ja onnen. Tigerlily oli apaattinen, surullinen ja totinen.

Minusta se vauvan korviin rukoilu näytti aika suloiselta. Mutta muutenhan se mies veti aika överit siinä jatkuvasti jumalaa kiitellessään.

Tigerlily tajuaa olevansa ansassa?

Vai onko se(kin) niin leikelty ja täytetty, ettei naama liiku? Tulee vähän yksinkertainen vaikutelma.

Vierailija
704/928 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan nähnyt Lorenin ticcaavan noin pahasti, kuin eilisessä jaksossa, kun tuli toi riita Elizabethin kanssa. Silmät pullisteli ja suu väänteli sinne tänne. Hän on kuitenkin onnekas, ettei hänen oirekuvaansa kuulu koprolalia, joka on kyllä kamala, sosiaalista elämää rajoittava oire.

Se oli muutenkin jotenkin suttuisen ja hoitamattoman oloinen. Ei voi hyvin?

Vierailija
705/928 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllätä. Loren on ensin kantanut ja synnyttänyt 3 kersaa, ja nyt kun ehkäisystä puhutaan niin tottakai Lorenilta pitää joko polttaa kohdun limakalvo tai poistaa kohtu 🙄🙄🙄🙄

Mun mies ei IKINÄKOSKAAN laittaisi minua kantamaan kaikkea kipua ja tuskaa kun hänelle ehkäisy olisi nips naps, helppo homma.

T: vasektomia vuonna 2020

Vierailija
706/928 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin naurattaa kun Julia on ihan saman näköinen kuin äitinsä, paitsi että taitaa olla isänsä silmät. Ilmeitä ja elekieltä myöten😁

Brandon on ihan äitinsä näköinen😁

Vierailija
707/928 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä yllätä. Loren on ensin kantanut ja synnyttänyt 3 kersaa, ja nyt kun ehkäisystä puhutaan niin tottakai Lorenilta pitää joko polttaa kohdun limakalvo tai poistaa kohtu 🙄🙄🙄🙄

Mun mies ei IKINÄKOSKAAN laittaisi minua kantamaan kaikkea kipua ja tuskaa kun hänelle ehkäisy olisi nips naps, helppo homma.

Mä kans ihmettelin, et miksi ihmeessä ehkäisyn takia pitäisi tehdä noin radikaali toimenpide, kohdun poisto? Taitaa olla melko asenteellinen lääkäri...

Vierailija
708/928 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kans ihmettelin, et miksi ihmeessä ehkäisyn takia pitäisi tehdä noin radikaali toimenpide, kohdun poisto? Taitaa olla melko asenteellinen lääkäri...

Joo, jatkaisi vaan sitä e-pillerien syöntiä, nehän hillitsee vaihdevuosioireitakin. Se lääkäri haluaa vain tienata kalliilla operaatiolla 🤔

Vierailija
709/928 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, jatkaisi vaan sitä e-pillerien syöntiä, nehän hillitsee vaihdevuosioireitakin. Se lääkäri haluaa vain tienata kalliilla operaatiolla 🤔

Lorenin mies sanoi lekurille että Loren ei enää halua syödä pillereitä. Lekuri perusteli kohdun poistoa sillä että Loren ei ole enää hyvä raskauskandidaatti ( ilmeisesti alexin vehkeet on turvassa ja hän jatkaa hyvänänsiitoskandidaattina) ja että on epäsäännöllistä vuotoa välillä. Kumpikaan tosin ei ole syy poistaa kohtua. Lääkäristä näkee kyllä päällepäin mitä etnisyyttä hän edustaa, ja se taitaa vaikuttaa hoitolinjauksiin aika vahvasti.

Vierailija
710/928 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras olisi hormonikierukka, ehkäisynä ja pehmentämässä vaihdevuosioireita jo ennalta. Onhan niillä noita kierukoita Jenkeissäkin :) Varmaan ollut jo ennen kuin Suomessa.

Vierailija
711/928 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tigerlily näytti eilen niin surulliselta, kun vauva oli syntynyt ja mikä sen ukon nimi nyt olikaan piteli vauvaa ja rukoili. Hymy ei todellakaan ylettynyt silmiin asti. Eikä hän kyllä juurikaan hymyillyt. 

Vaikka väsymys painaa, äideistä yleensä näkee helpotuksen ja onnen. Tigerlily oli apaattinen, surullinen ja totinen.

Minusta se vauvan korviin rukoilu näytti aika suloiselta. Mutta muutenhan se mies veti aika överit siinä jatkuvasti jumalaa kiitellessään.

Vai onko se(kin) niin leikelty ja täytetty, ettei naama liiku? Tulee vähän yksinkertainen vaikutelma.

Onhan keisarileikkaus aina stressi ja tutkimusten mukaan masennus sen jälkeen on yleisempää kuin alatiesynnytyksen, käynnistämättömän. Kun synnytys tapahtuu kehon oman aikataulun mukaan, hormonitoiminta ehtii mukaan myös.

Vierailija
712/928 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lorenin mies sanoi lekurille että Loren ei enää halua syödä pillereitä. Lekuri

USA:ssa tehdään enemmän kohdunpoistoja naisille kuin muissa maissa,  vaikka se on iso leikkaus.

Vierailija
713/928 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärsin, että yksi syy oli runsas vuoto. Ihmettelin, miksei sterilisaatio. Mutta kun lääkäri mainitsi vuodon, ymmärsin heti.

Itselläkin lähti kohtu runsaan vuodon takia, vaikka sterilisaatio oli tehty aiemmin.

Yllättävää kuitenkin, ettei sterilisaatio edes mainittu.

Mutta joo, vasektomia olisi ollut paras ilman runsasta vuotoa.

Vierailija
714/928 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo Tigerlily (oik. Mariko, Mari jne) ole tehnyt päivääkään oikeita töitä. Esittänyt tekevänsä ja perustanut miesten avulla jotain pöytälaatikkofirmoja näytökseksi ja kulisseiksi että päässyt vähän pätemään somessa, kuten se vanha nettikauppansa missä oli muutama kiinalaatuinen rätti ja oudon näköisiä hoitovoiteita. Sen kaikki kaverit niissä polttareissa oli kampaaja (mies), meikkaaja, tekokynsien laittaja, tekoripsien laittaja ja naamapistoshoitaja. :D

Toi on ollut naimisissa 2 kertaa aiemmin, eka mies oli hyvätuloinen mutta toka joka lasten isä, on varakas ja varakkaasta perheestä. Joten on ollut aikaa istua salongeissa puunattavana ja tuunattavana. On väittänyt olevansa koulutettu maskeeraaja joskus ja tehnyt telkkariin ja elokuviin meikkejä. Sen jälkeen käynyt käsialan tulkintakurssin. Tainnut loppua kouluttautuminen lukion jälkeen ja on vaan haluttu kuuluisaksi.

Sama koskee Karaa, joka ilmeisesti elänyt elämänsä kivointa aikaa lukiossa, sen jälkeen on ollut vain tuulen huuhtoma perä, kunnes löysi Guillermon, ja heti lapsen jälkeen pitänyt päästä taas bilettämään.

Botoksia ei varmaan ole voinut laittaa raskausaikana, koska hermomyrkky, mutta sillähän ollut ylitäytöt poskissa, leuassa ja vielä huulissa jotka on pistetty vähän kieroon ja nehän ei välttämättä häviä kokonaan elimistöstä. Varsinkaan kun turvotusta on raskauden myötä kasvoissa niin korostaa vaan vanhoja kudoksiin jämähtäneitä täytteitä.

Vierailija
715/928 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan keisarileikkaus aina stressi ja tutkimusten mukaan masennus sen jälkeen on yleisempää kuin alatiesynnytyksen, käynnistämättömän. Kun synnytys tapahtuu kehon oman aikataulun mukaan, hormonitoiminta ehtii mukaan myös.

joo ja Loren väänsi kolme muksua peräkanaa. Viimeinen niistä oli vielä vauva kun piti päästä siihen plastikkakirurgiseen leikkaukseen missä vatsa vedettiin uusiksi kuroen kasaan useita kerroksia, ja kaikki ne rasvansiirrot eri puolilta kehoa mitkä imettiin rasvaisimmista kohdista ja laitettiin rintoihin ja leukaan. Sillä venyi toipuminen tosi pitkälle, maksimiaika, joten kehon on täytynyt olla kovalla koetuksella. Ties mitkä lääkitykset on saanut tuohon kun oli kipeänä, ja miten ne lääkkeet on saattaneet vaikuttaa tuohon touretteensakin?

Vierailija
716/928 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TigerLily kuulostaa siltä kuin olisi imaissut tivolissa heliumit kolmesta ilmapallosta, ja Adnan kuulostaa siltä kuin olisi Perämerellä seilaavan pienen paatin sumutorvi.

Vierailija
717/928 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan adnanin ja marikon lapsesta aasialaisarabin näköinen 🧐😁

Vierailija
718/928 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan adnanin ja marikon lapsesta aasialaisarabin näköinen 🧐😁

Näyttää enemmän äidiltään Marikolta :)

https://www.tvseasonspoilers.com/wp-content/uploads/2025/09/Tigerlily-A…

Minun mielestä sen kaksi aiempaa poikaa hyvin saman näköiset kuin tämä nuorin. Aasialaiset geenit näyttää ottavan vallan, vaikka Mariko on teettänyt itsestään "valkoisen blondin Tigerlilyn" kaikin mahdollisin tavoin viime vuosina. Kuvassa näkee miten täyteaineet on levinneet kasvoihin pattimaisiksi alueiksi, vaikka on yrittänyt laittaa filtteriä kuvaansa. Tietää ainakin vältellä sellaisia itse jatkossa, kun muiden pilatut kasvot toimivat huonoina esimerkkeinä sellaisille käsittelyille.

Muslimiksi näyttää kääntyneen tämä emäntänsä. Vaikkeivät ole edes virallisesti naimisissa.

Vierailija
719/928 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Lorenille raskauden ehkäisyn takia kohdun poistoa ehdotettu vaan sen takia, että kohdussa oli jotain ylimääräistä arpikudosta yms. ja ilmeisesti runsaat kuukautiset, jotka aiheuttavat anemiaa. Ehkä arpikudoksen vuoksi ei hormonikierukkaa voi asentaa. Parempi tehdä leikkaus nuorempana kuin vanhana ja raihnaana. Ei tule kohtu- tai kohdunkaulasyopää, jos sekin poistetaan. Toipumisen jälkeen ei vaikuta elämään mitenkään (nimim. kokemusta on).

Mielinkiintoista oli kuinka yhteisymmärryksessä Loren ja Alex asiaan suhtautuivat. Brendan oli täysi pökkelö eikä ymmärtänyt ollenkaan Julian nukutuspelkoa. Betty haluaa lapsenlapsen, jotta saa ängetä sitä hoitamaan. Julian tunteista viis veisataan.

Hormonikierukka on suomalainen keksintö ja Turusta, jossa Bayer niitä valmistaa, kierukoita viedään maailmalle 1,3 miljardin euron arvosta (jättiläisristeilijät samanhintaisia).

Vierailija
720/928 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tigerlily-Marikon ja ex-miehensä Darrenin pojat, syntyneet 2013 ja 2017

https://media.distractify.com/brand-img/7DrIFiNNX/2160x1131/tigerlily-e…

Näin pojista vauvakuvia jossain realitysivuston jutussa jotka äitinsä oli julkaissut, ja niissä pojat näytti aasialaisemmalta, mutta ainakin tuolle oikean puoleiselle vanhemmalle pohjalle on vahvasti tullut nämä isänsä Darrenin dominoivat geenit

https://media.distractify.com/brand-img/2fH83ymAG/2160x1131/tigerlily-e…

Nuo menivät naimisiin 2013. Mies on syntynyt 1974. Ero laitettiin vireille 2021.

Viimeisin lapsi saattaa alkaa näyttää Adnanilta kun kasvaa.

Erosi ekasta miehestään Adam Azulai:sta vuonna 2011. Sekin mies näyttää arabitaustaiselta, kuten Darren ja Adnan. Saman nimisiä AA-miehiä on kaksi, mutta tuo kyseinen on se kuumaverisemmän ja karvaisemman näköinen. :D

Jenkkikeskusteluissa on pitkään ihmetelty miksi ei ole tuonut sarjassa ilmi että ollut 2 kertaa naimisissa. Kun kaikki muut on tuoneet kaikkea mahdollista historiaa menneisyydestään ja parisuhteistaan.

Uskon että Adnan on harrastanut seksiä ennen tätä, mutta esitti neitseellistä sarjassa kun on niin kiihkouskovainen olevinaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi