Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 Day Fiance - virallinen vol. 2

Vierailija
01.10.2025 |

Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.

Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?

Mikä on paras 90D-sarjoista?

Vaihtoehdot

Kommentit (7020)

Vierailija
5301/7020 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Forrestista tulee minulle kokoajan enemmän semmoinen icky feeling 😖

Vierailija
5302/7020 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tuo Elisen aussi Josh muka 39v? Vai näinkö väärin. Ei voi olla! 49v ainakin. 

Aurinko ja ryyppääminen vanhentaa. Uskon että on sen mitä sarjassa sanotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5303/7020 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tuo Elisen aussi Josh muka 39v? Vai näinkö väärin. Ei voi olla! 49v ainakin. 

Ei nyt noin paljoa voi laittaa Australian auringon piikkiin

Vierailija
5304/7020 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuota Coltin jalkaa pitäisi jotenkin kuntouttaa? Kuulostaa tosi oudolta että vielä monta kuukautta tapaturman jälkeen ei liikuteta jalkaa laisinkaan eikä varata sille painoa. Joku viisaampi ehkä osaa kertoa miten Suomessa menetellään samankaltaisen tapaturman jälkeen?

Se ketku lypsää sillä vaan rahaa. On niin per s a auki nen ettei sillä varmaan ole edes rahaa kustantaa fysioterapiaansa.  Varmaan koittanut manipuloida Courtneytä maksamaan. Run Courtney, RUN.

Huomasin viime jaksoa katsoessani että se onkin Cortney eikä CoUrtney 😳 Tähän asti olen lukenut väärin.

Vierailija
5305/7020 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Michaelin sieraimet puuttuu kokonaan...

Koko 90days on mennyt jotenkin niin epärealistiseksi saippuasarja näyttelemiseksi. Toivottavasti uudella kaudella olisi vähän aidompia pareja eikä tällaista Turkin markkinointia.

Jonkinlainen ihonsiirtokappale siinä nenässä on ja sieraimet hiukan piilossa lärpäkkeen alla. 

Varmaan tullut sarjan tienaamaan, että saa nenänsä kuntoon sponsoroidusti.

Kyllä on alas vajottu kun ei enää muuta osaa kun syntymävammaista ihmistä haukkua! Järkyttävää toi viha tätä sarjaa kohtaan ja kuvitellaan kaikkien olevan menoossa leikkauksiin. Olisko syytä vaihtaa kanavaa jos on menny noin ihon alle se et jotkut käy leikkauksissa? Jätetään ainakin vammaiset rauhaan! Hyi helvetti miten alhaista touhua!

Vierailija
5306/7020 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen sinkkuelämää, niin kyllä Colt oli ällöttävä Cortneylle. Toivottavasti kukaan nainen ei retkahda siihen mieheen vakavasti.

Siinä on just passeli pari. Kummatkin laiskoja, joille työ ei maita.

Vierailija
5307/7020 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä ketju on muuttunut niin yksitoikkoiseksi? Pelkkää haukkumista ja ilkeilyä, ei kiinnostavia havaintoja. Tätä kun lukee niin pitää mennä sen jälkeen suihkuun.

Olen ollut mukana melkein alusta asti, perustin sen ekan ketjun, joka meni lukkoon. Mielestäni siellä keskustelu oli kiinnostampaa kunnes sinnekin tuli joku "ikävä ihminen" mellastamaan. Tämä ilmapiiri ei ole se mitä haen.

Aivan oikeassa olet, eihän tätä enää jaksa lukea muut kuin valmiiksi negatiiviset ihmiset.

Ettekö itse pysty kirjoittamaan tänne positiivista keskustelua ja hyviä havaintoja?

Oletteko vain lukemassa?

Mä ainakin kävin ennen täällä lukemassa jos joku olis huomannut jotain yksityiskohtaa mikä mulla itsellä on mennyt ohi. Mä en myöskään kirjottanut mitään vaan täyttääkseni palstaa. Mut on kasvatettu niin että ellei ole mitään asiallista sanottavaa on parempi olla hiljaa.

Nykyään täällä ei ole enää mitään keskustelua. Kommentit ei vastaa otsikkoa. Itse ohjelmasta keskustelua ei sallita. Palstan vallannut aggressiivinen yksilö monologina päivästä toiseen apinan raivolla haukkuu vuoro päivinä milloin kenetkin sarjan naisista.

Mä muistan kun kuukausia sitten joku teki oikein ketjun aiheelle Kauneusleikkaukset jotta voisi siellä keskustella aiheesta saman henkisten kanssa ja täällä voisi palata keskustelemaan siitä mitä sarjassa tapahtuu. Ei ihmisten ulkonäöstä. 

Sai ehdottaja hirveet paskat niskaan kun tämä rage-tyyppi raivostui siitä että sen pitää saada määrätä mistä täällä saa puhua. Eli eipä tänne enää kukaan viitsi kirjottaa, lukemassakin käy enää harvakseltaan kun sisältö on viikosta toiseen samaa ilkeätä nimittelyä.

Vierailija
5308/7020 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Michaelin sieraimet puuttuu kokonaan...

Koko 90days on mennyt jotenkin niin epärealistiseksi saippuasarja näyttelemiseksi. Toivottavasti uudella kaudella olisi vähän aidompia pareja eikä tällaista Turkin markkinointia.

Jonkinlainen ihonsiirtokappale siinä nenässä on ja sieraimet hiukan piilossa lärpäkkeen alla. 

Varmaan tullut sarjan tienaamaan, että saa nenänsä kuntoon sponsoroidusti.

Kyllä on alas vajottu kun ei enää muuta osaa kun syntymävammaista ihmistä haukkua! Järkyttävää toi viha tätä sarjaa kohtaan ja kuvitellaan kaikkien olevan menoossa leikkauksiin. Olisko syytä vaihtaa kanavaa jos on menny noin ihon alle se et jotkut käy leikkauksissa? Jätetään ainakin vammaiset rauhaan! Hyi helvetti miten alhaista touhua!

So so jeesustelija, jos nenässä on jokin rytty,  ei se tee ihmisestä vammaista! 

Juuri uusintana, Tim ja John sohvilla ihan kännissä, yleensä töissä edellytetään selväpäisyyttä. 

"Majuri"  Kimbelry on suloinen poikansa kanssa kasvonaamioissaan. 

Vierailija
5309/7020 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä ketju on muuttunut niin yksitoikkoiseksi? Pelkkää haukkumista ja ilkeilyä, ei kiinnostavia havaintoja. Tätä kun lukee niin pitää mennä sen jälkeen suihkuun.

Olen ollut mukana melkein alusta asti, perustin sen ekan ketjun, joka meni lukkoon. Mielestäni siellä keskustelu oli kiinnostampaa kunnes sinnekin tuli joku "ikävä ihminen" mellastamaan. Tämä ilmapiiri ei ole se mitä haen.

Aivan oikeassa olet, eihän tätä enää jaksa lukea muut kuin valmiiksi negatiiviset ihmiset.

Ettekö itse pysty kirjoittamaan tänne positiivista keskustelua ja hyviä havaintoja?

Oletteko vain lukemassa?

Mä ainakin kävin ennen täällä lukemassa jos joku olis huomannut jotain yksityiskohtaa mikä mulla itsellä on mennyt ohi. Mä en myöskään kirjottanut mitään vaan täyttääkseni palstaa. Mut on kasvatettu niin että ellei ole mitään asiallista sanottavaa on parempi olla hiljaa.

Nykyään täällä ei ole enää mitään keskustelua. Kommentit ei vastaa otsikkoa. Itse ohjelmasta keskustelua ei sallita. Palstan vallannut aggressiivinen yksilö monologina päivästä toiseen apinan raivolla haukkuu vuoro päivinä milloin kenetkin sarjan naisista.

Mä muistan kun kuukausia sitten joku teki oikein ketjun aiheelle Kauneusleikkaukset jotta voisi siellä keskustella aiheesta saman henkisten kanssa ja täällä voisi palata keskustelemaan siitä mitä sarjassa tapahtuu. Ei ihmisten ulkonäöstä. 

Sai ehdottaja hirveet paskat niskaan kun tämä rage-tyyppi raivostui siitä että sen pitää saada määrätä mistä täällä saa puhua. Eli eipä tänne enää kukaan viitsi kirjottaa, lukemassakin käy enää harvakseltaan kun sisältö on viikosta toiseen samaa ilkeätä nimittelyä.

Älä lue!

Vierailija
5310/7020 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko vain lukemassa?

Ei se mitä kirjoittaa, vaan miten.

Vierailija
5311/7020 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta että on yksi selkeä ketju sarjan tiimoilta.

Vierailija
5312/7020 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä niin odotin, kun Emma lähti näyttävästi rannalta sormuksen heitettyään, että sinne olisi taakse juossut lauma sormuksen etsijöitä. 😄🏃‍

En olisi kyllä heittänyt vaan myynyt sormukset

Vierailija
5313/7020 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä niin odotin, kun Emma lähti näyttävästi rannalta sormuksen heitettyään, että sinne olisi taakse juossut lauma sormuksen etsijöitä. 😄🏃‍

En olisi kyllä heittänyt vaan myynyt sormukset

Se mitään heittänyt ;D

Vierailija
5314/7020 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teini-ikäinen on fyllassa olevan homon sylissä sohvalla?

Vierailija
5315/7020 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä Elise että mies näyttää 10-15 vuotta vanhemmilta mitä oikeasti ovat, ja bonuksena vielä melko kulahtaneilta.

Elise aloittanut botox ja filler-pistoskäsittelyt liian aikaisin, ja nykyään tiedetään että ne vanhentaa ennakkoon, eivätkä suinkaan ennaltaehkäise vanhenemista kuten ääliöt 18-30 ikäiset piikkien ottajat on kuvitelleet. Ne on kehitelty keski-ikäisille naisille kellä on juonteita ja velttoutta iholla, eikä nuoreen terveeseen, vielä kiinteään ihoon.

Jos tuo mies alkaisi nyt ottaa botoxia syviin ryppyihinsä, sille tulisi korkea kiiltävä otsa missä kulmakarvat ei liikkuisi. :D Sekin on melko härskin näköistä.

Vierailija
5316/7020 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elise on mustasukkainen Natista. Hysteerikko.

Elise ei itse pysty olla vain kaveria miesten kanssa, koska sen mielestä suhteet ei voi olla platonisia, ja siksi kuvittelee ettei Josh ja Nat pysty olla vain kavereita. Senhän huomasi siinä kun Elise itse oli heti tyrkyttämässä tekoprrrsettään, tekotissejään ja tussuaan kaikille Meksikon lomamestassa oleville 90 Day: Hunt for Love-sarjan miehille, ja kun ne ei kiinnostuneet, alkoi selostaa miten oli harrastanut ekaa kertaa anaaliseksiä tuolla Meksikon lomamestassa jonkun miehen kanssa vuosikausia sitten. Vaikka ne miehet oli kiinnostuneet muista naisista (Tiffany, Jeniffer jne)

Vierailija
5317/7020 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahan näköisiä tukkalaitteita tässä Ensitapaamisessa :D :D :D Ne kiinnittää liikaa huomiota itse sarjasta ja jopa kauniista maisemista! Lisan haisevat liimaperuukit, Emman rasvainen öljyperuukki ja Spring-tädin barbie-nuken kuituhiuksen ja sähköisen näköinen irtoponnari.

Vierailija
5318/7020 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo teennäinen kolmiodraama sinänsä huvittava, sillä kumpikaan noista miehistä ei oikeasti halua "velttonahkaista" ex-pullukkaa Lauraa. :D

Vaikka Laurasta ihan pidänkin, on niitä harvoja normaalimman oloisia enää tässä koko TLC 90Daysin-konseptissa.

Vierailija
5319/7020 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauran kaverilla Michalilla ollut huulihalkio lapsena, joka ulottunut huulesta nenään.

Siksi se sanoi sarjassa että "olen tällainen epämuodostunut".

Eikö ihmiset katso sarjaa, pitää vaan päästä haukkumaan muita kirjoittajia kun sattuvat kysymään mitä jollekin on tapahtunut? Heti joku oli hampaat irvessä räksyttämässä muille että sillä on vamma, miksi haukut vammaista! Miksi ei voi vastata asiallisesti? Ilmeisesti on trollina vaan haastamassa täällä riitaa ja kerjäämässä ketjun huomiota itselleen! Älkää vastatko enää sille trollille joka valittaa muista keskustelijoista ja siitä miksi keskustelu ei etene sen haluamalla tavalla. Se menee kohta taas Suomi24 palstalle avaamaan ketjun missä kehuu miten päässyt haukkumaan meitä muita ja raivostuttamaan meidät, kuten aina.

Vierailija
5320/7020 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on tehtyä soopaa. Jossakin vaiheessa meille paljastetaan,  että Michalilla on kuminenä. Menitte halpaan typerykset :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan