90 Day Fiance - virallinen vol. 2
Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.
Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?
Katso lähetysajat : 90 Päivää Morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2953)
Maailmalla sarjaa (Manon, Anthony, Chloe, Johny, Madeline, Luke, Greta, Matthew, Pattiya, Dylan, Jenny, Sumit) näyttäisi vielä tulevan Suomen TLC-kanavalla 4 jaksoa, mukaan lukien tänään sunnuntai-illan jakso, ja sen jälkeen 2 Tell all-jaksoa.
Toka ja viimeinen Maailmalla Tell all on näytetty Jenkeissä 2. helmikuuta 2026 eli alle viikko sitten. Nyt sen tilalla alkoi Jenkeissä uusin 90D The Single Life kausi 5 missä Sophie, Gino, Liz jne.
Nauran vieläkin tuolle täällä joskus keksitylle Jyrsijä Scott nimelle !
Mua se ei naurattanu yhtään. Jyrsijät on söpöjä ja sulosia eläimiä. Siinä steroidipumpatussa pellessä ei ollu mitään söpöä! Hyi hiiva miten äklö ukkeli :P
Vierailija kirjoitti:
Pedrolla on bongattu 2 kk sitten uus naisystävä, jonka nimi on Karen.
Sama nimi kuin Chantellin äidillä! :D :D
Pedro edelleen sama kusipää ku oli Chantelin kanssa. Kehtaa mulkero lypsää vieläkin Chantelilta elatusta vaikka jätti sen ajat sitten. Vetoaa siihen kun C allekirjotti sen paperin missä sitoutu 10 vuoden elatukseen. Jätkä käyttää sikamaisesti sitä hyväkseen eli ei sen kuppaus loppunu green cardin saamiseen. Tää uus jenkki hallinto vois singota ton loisen bumerangina takas domiin!
Before the 90 Days, perjantailta:
Mikä helvetin ääliö tuo Rick on?! Trish vihjaten pyytää tuonne lomasaarelle mentyä että jos menevät jonain päivänä ostarille, niin voisiko ostaa hänelle uudet uikkarit. Tuolla ne ei takuuvarmasti maksa 10 amerikan dollaria enempää. Mies saa hirveän kohtauksen, sen näki oikein silmistään miten hermostui, ja alkoi riehua naiselle että käyttäydyt kuin sugar baby, ja ettei hän ole mikään sugar daddy, silti kehuu maksaneensa naisen vuokran. Eikö hän olisi voinut suhtautua asiaan niin, että kiva nähdä naisensa uikkareissa, mitkä kävivät yhdessä ostamassa?
Ihme nillittäjä ja sikamainen tyyppi, ja kävi vielä panemassa exäänsä Kolumbiassa asti, silti vikisee jostain halvasta uikkaririevusta ja syyllistää Trishiä. Se Trish käy töissä, on kätilö, joten jos olisi sugar baby niin makaisi vain persiillään ottamassa itsestään kuvia ja lypsäisi miehiltä rahaa ja juoksisi kauneussalongeissa, kampaajilla, kosmetologeilla päivät pitkät, olisi normaalia työtä vieroksuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedrolla on bongattu 2 kk sitten uus naisystävä, jonka nimi on Karen.
Sama nimi kuin Chantellin äidillä! :D :D
Pedro edelleen sama kusipää ku oli Chantelin kanssa. Kehtaa mulkero lypsää vieläkin Chantelilta elatusta vaikka jätti sen ajat sitten. Vetoaa siihen kun C allekirjotti sen paperin missä sitoutu 10 vuoden elatukseen. Jätkä käyttää sikamaisesti sitä hyväkseen eli ei sen kuppaus loppunu green cardin saamiseen. Tää uus jenkki hallinto vois singota ton loisen bumerangina takas domiin!
Ei ole noin yksiselitteinen, koska yhteen aikaan Chantel vaan venytti ja venytti sairaanhoitajan opintojaan mitkä venyivät lopulta ennätyspitkäksi, siinä yli kymmenen vuoden ajassa olisi moni lukenut erikoislääkäriksi asti. :D Chantel matkusti naisystävien kanssa Meksikossa bilettämässä ym. samalla kun Pedro teki pitkää päivää varastohommissa elättääkseen Chantelia kellä ei ollut muita tuloja kuin sarjasta saadut 1000 USD per jakso, ja eihän ne kaikissa jaksoissa tuolloin edes esiintyneet.
Chantel valitti pikkuasioista, kun Pedro hankki pelitietokoneen, tuolin ja muuta. Omilla rahoillaan osti kaiken. Osti Chantelille luksustuotteita kun tämä vaati, ja halusi näyttää yhtä hyvältä kuin sarjassa jotkut kalliita tuotteita pitävät naiset.
Minusta oli törkeää kun Chantel äiteineen meni myymään Pedron omaisuutta mitä oli siellä talolla sillä välin kun mies oli töissä, halvalla antoivat ne vielä kun veivät ne kamat niiden talon pihalle myyntiin. Pedro kävi vastineeksi ottamassa Chantelin vaatekaapeista sille ostamiaan luksustuotteita, jotain kenkiä ja laukkuja, ja sanoi kameramiehelle että vie ne vaikka perheelleen Dominikaaniseen.
Pedro opiskeli kiinteistövälittäjäksi kun Chantel vihdoin valmistui, ja alkoi pärjätä kiinteistöalalla hyvin. Chantel makoili vaan kotona meikkaamassa itseään ja ottamassa kuvia p--rseestään ja t--sseistään, eikä viitsinyt pyykkikonetta tyhjentää märistä pyykeistä, miehen ollessa töissä, tai laittaa astioita tiskikoneeseen. Valitti vaan valittamistaan, siitäkin kun kävi tekemässä kolmea työpäivää sairaalassa viikosta, osa-aikatyötä siis.
Pedro maksoi lopulta itse sponsorirahalaskun, joten ei Chantel jäänyt sille mitään velkaa. Chantelin äiti on levittänyt tuollaista huuhaata someen, ja on saanut potkut TLC:ltä "muukalaisvihamielisenä ihmisenä". Kun huuteli miten ulkomaalaiset tulee Jenkkeihin "niittämään vihreää, eli dollareita" ja muuta asiatonta vihakommenttia ollut sen suusta ja näppäimistöltä.
Pedron uus muija Karen näyttää nippa nappa parikymppiseltä ja sellaiselta että nauttii matkustelusta, luksustuotteista ja muusta elämän hienouksista. Tekoblondattu latina joka poseeraa pylly pitkällä, tiukoissa ihoa paljastavissa vaatteissa, kääntää kuvissa luxusbrändimerkkien logot kameraan päin; Fendi, Balenciaga, Louis Vuitton ym. Matkustelee Dubaissa, Lontoossa ja Meksikon Tulumissa ja Cancunissa. Saa jotenkin sokerideitti kuvaa tyypistä.
Näyttää jossain määrin siltä Kolumbian Madeleinilta, mutta nätimpi ja naisellisempi versio siitä.
Toivottasti Pedrolla on varaa tuohon naiseen ;D
Edellisellä sivulla joku kirjoitti: "Ja mikä juttu tämä, että jokainen pari kertoo panemiset seikkaperäisesti, k*llin koosta lähtien. " Juuri niin, yäck.
Juuri tuota olen kanssa ihmetellyt. On mennyt tosi alas ja siis tyhjäksi parien aiheet! Esim. Jennyn ja Sumitin suhteen on mielestäni tähän asti ollu ihan siistiä tuolta osin, mutta, viimeksi Jennykin oli laitettu kertomaan, jotta ennen 3-4 kertaa viikossa oli seksiä ja nyt, nyyh, tuskin lainkaan. Nyt kun Jenny ja Sumit on saatu panemistilastoihin mukaan, niin eiköhän me nyt riittävästi 'tiedetä'.
TLC jotenkin luulee että seksin ja sukupuolisuuden kuvailut sekä pissa-kakka-kertomiset/mainitsemiset ovat jotenkin mielenkiintoista. Eivät ne lisää sarjan suosiota ja tasokkuutta! Niin ja viimeksi yököttävien, suttaisten suutelemisten kuvaukset myös jotenkin uutta. TLC on keksinyt laittaa kameran auton etuosaan näyttämään, mitä takapenkillä tapahtuu. Helppoa kuvausta. Mutta sisältö?
Vierailija kirjoitti:
"Onko tän HEAn Tell Allin jälkimmäinen osa jo tullut? Minä päivänä?"
Ne kenellä on maksullinen HBO Max suoratoistopalvelu Suomessa on tietty nähneet, ja joku aiempi kommentoija täällä katseli videon välityksellä jenkkikavereidensa kanssa ne marras vai joulukuussa, hän joka kertoi että valvoo joskus myöhään viikonloppuisin ja katsoo videopalaverin kautta jenkkien aikavyöhykkeessä niiden tahtiin, mutta miten jää paitsi niiden kavereidensa hyvistä tv-katselutarjoiluista ja että joskus toivoisi tekstitystä. Tuo tarjoilun puute oli minusta hauska huomio :-D
Meille muille tuo HEA Tell all osa 2 tulee ylihuomenna tiistaina tv-kanavalta.
Näitä tämän HEA Tell alleja tulee näköjään yhteensä 4 jaksoa! Tietysti saaneet lisämateriaalia sieltä talolta, muuten tämä olisi taputeltu 2:lla studiojaksolla.
Kiitos vastauksesta🙏🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Before the 90 Days, perjantailta:
Mikä helvetin ääliö tuo Rick on?! Trish vihjaten pyytää tuonne lomasaarelle mentyä että jos menevät jonain päivänä ostarille, niin voisiko ostaa hänelle uudet uikkarit. Tuolla ne ei takuuvarmasti maksa 10 amerikan dollaria enempää. Mies saa hirveän kohtauksen, sen näki oikein silmistään miten hermostui, ja alkoi riehua naiselle että käyttäydyt kuin sugar baby, ja ettei hän ole mikään sugar daddy, silti kehuu maksaneensa naisen vuokran. Eikö hän olisi voinut suhtautua asiaan niin, että kiva nähdä naisensa uikkareissa, mitkä kävivät yhdessä ostamassa?
Ihme nillittäjä ja sikamainen tyyppi, ja kävi vielä panemassa exäänsä Kolumbiassa asti, silti vikisee jostain halvasta uikkaririevusta ja syyllistää Trishiä. Se Trish käy töissä, on kätilö, joten jos olisi sugar baby niin makaisi vain persiillään ottamassa itsestään kuvia ja lypsäisi miehiltä rahaa ja juoksisi kauneussalongeissa, kampaaji
Eikös Trish pettänyt myös? Eli molemmat pettäneet toisiaan? On siinäkin kaksikko 😅.
Ja juu kyl tuo Rick on jotenkin niin äcklö ja pervo. Mutta minusta on vähän jokseenkin noloa/alentuvaa naiselta pyytää miesystävää ostamaan jotakin. Miksei osta itse ja maksa itse vaikka puolet vuokrasta ja Rickyfuckboi toisen puolen, jos kerran kätilö on.... Itse jos tarvitsen tai haluan jotakin, en todellakaan alennu "kerjäämään" mieheltäni että voisitko ostaa mulle tän. Ostan itse, omilla rahoillani, ja jos ei raha riitä, niin jää ostamatta. No big deal!
Mitähän tuon Trishin ylähuulelle on tapahtunut. Tuossa nenän alla ylähuulella vaaleita/punertavia pisteitä/pilkkuja... Mietin että onko polttanut auringossa tai onko joskus operoitu jostain syystä, hän ei vaikuta sen tyypin naiselta, joka täyttelee ja leikkelee itseään joka puolelta 🤔...
Koskahan ne alkavat mummoja muokkaamaan, tissit lauan alle, mahasta rasvat pois ja pallot poskiin ;D
Mitä minä olen missannut, keitä ne vanhat rouvat jälkipyykeissä on? Ihan oudonnäköisiä tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tuon Trishin ylähuulelle on tapahtunut. Tuossa nenän alla ylähuulella vaaleita/punertavia pisteitä/pilkkuja... Mietin että onko polttanut auringossa tai onko joskus operoitu jostain syystä, hän ei vaikuta sen tyypin naiselta, joka täyttelee ja leikkelee itseään joka puolelta 🤔...
Kyttäätkö sä jonkun suurennuslasin kanssa pysäytyskuvia niin et varmasti näät joka pilkun pisteen tai rutun naamassa? Ai nii ja veskojen merkit. Katotko sä ollenkaan mitä siellä ruudussa tapahtuu noille tyypeille vai kyttäätkö sä tosiaan vaan jotain mistä pääsee sanomaan? Alkaa käydä tosi tympeeksi.
No en kuule todellakaan. Mutta ei sitä voinut olla huomaamattakaan. En minä sillä, ettei saisi näppyjä olla. Enkä ole tuo ketä vaahtoaa noista täyteaineista... Jäin vain miettimään kun oli niin läheltä kuvattu, että sen huomasin. Ei tartte heti hyökätä kivittämään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä olen missannut, keitä ne vanhat rouvat jälkipyykeissä on? Ihan oudonnäköisiä tyyppejä.
He taitaa olla sieltä hoivakodista missä Jovon työskentelee. Minäkin ensin ihmettelin että keitäs nämä ikäneidot on, mutta sitten muistin. Tottakai he seuraa miten poijalla sielä maalimalla menee 😊
Vierailija kirjoitti:
Kas vaan täällä taas palstan ikioma besserwisser jakaa Encyclopedia Redditin totuuksia.
Ja palstakyttä kyylää, anna ihmisten kirjoittaa mielipiteitään.
-eri joka on myös kytän hampaissa😂
Ne Jovonin työpaikan mummelit on musta ihana lisä jälkipyykkeihin, pitemmän aikaa jo on kypsyttäny se kauhee kohkaaminen ja meuhkaaminen, ja ne ainaiset samat naamat noissa jälkkäreissä.
Vierailija kirjoitti:
50k velat?! .... Juokse Laura!!
Mikähän tää Turkin jätkä tosiaan on miehiään? Ja herran tähden miks tää Laura ees haikailee jotain nuorta, velkaista jannua, kun sillä näyttäis olevan ihan kelpo mies kotona, se sen kaveri jonka nimee en nyt just muista.
"Onko tän HEAn Tell Allin jälkimmäinen osa jo tullut? Minä päivänä?"
Ne kenellä on maksullinen HBO Max suoratoistopalvelu Suomessa on tietty nähneet, ja joku aiempi kommentoija täällä katseli videon välityksellä jenkkikavereidensa kanssa ne marras vai joulukuussa, hän joka kertoi että valvoo joskus myöhään viikonloppuisin ja katsoo videopalaverin kautta jenkkien aikavyöhykkeessä niiden tahtiin, mutta miten jää paitsi niiden kavereidensa hyvistä tv-katselutarjoiluista ja että joskus toivoisi tekstitystä. Tuo tarjoilun puute oli minusta hauska huomio :-D
Meille muille tuo HEA Tell all osa 2 tulee ylihuomenna tiistaina tv-kanavalta.
Näitä tämän HEA Tell alleja tulee näköjään yhteensä 4 jaksoa! Tietysti saaneet lisämateriaalia sieltä talolta, muuten tämä olisi taputeltu 2:lla studiojaksolla.