90 Day Fiance - virallinen vol. 2
Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.
Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?
Katso lähetysajat : 90 Päivää Morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2507)
Häiritsee katsoa tuota Forrestin ja Sheenan juttua perheineen, kun tietää että tuo on täysin tehtailtu juoni ja kusetus katsojia kohtaan, kun ovat tavanneet monta kertaa Filippiineillä ennen näitä kuvauksia, alkaen 2019.
Vierailija kirjoitti:
Koskahan Rob ja Jamal menevät naimisiin, heidän välillään kipinöi edelleen?
Mua häiritsi se kun Jamal kiipesi jatkuvasti sohvalla osittain Robin päälle, tunki sen lähelle, halusi halailla. Robia alkoi myös ärsyttää tuo, sen näki ilmeistään ettei enää edes naurattanut.
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee katsoa tuota Forrestin ja Sheenan juttua perheineen, kun tietää että tuo on täysin tehtailtu juoni ja kusetus katsojia kohtaan, kun ovat tavanneet monta kertaa Filippiineillä ennen näitä kuvauksia, alkaen 2019.
Huomasihan sen heti, että erityislapset asialla, tuli vain sääli.
Tuo Emman ja Ziedin juttu, ihan outo. Nainen vaihtanut marokkolaista lennosta, ja tapaa tän uuden miehen Ziedin joka on aivan kuin jonkin sortin matkaopas ja pyytää naisia tulemaan ja tutustumaan Marokkoon. Ties vaikka olisi paikallisen turistitoimiston värväämää väkeä.
Emma vänkää ja vänkää, eikö mies tehnyt sille jo saavuttua hyvin selväksi ettei tämä rasvaperuukkinen vahanaamanukke kellä silikonitissit puoliksi esillä joka tilanteessa, ole mitään vaimomatskua ja jota ei kehtaa viedä kotiin näytille?!?
Nyt mies on jokseenkin loukussa tuon naisen kanssa, kun lupautunut sarjaan.
Yara mainitsi hyvin siinä kun katsoivat Jovin kanssa näitä sängystään, että arabimiehelle on rankkaa jos naisensa on ollut toisen arabimiehen kanssa aiemmin. Esimerkiksi jenkkimies ei haittaisi, mutta arabi exänä olisi paha juttu.
Haluaako tuottajaherra Sharp tähän sarjaan taas kaksoset, kun Darcey ja Stacey on niin loppuun kulutettuja?
Sen vuoksi Emma ja kaksoissiskonsa mukana? Jotka haluaa selvästi vaan suuremmiksi influenssereiksi.
Emma oli joskus mainostanut instagramissaan kaikille miehille vihjaillen, tai no melko suoraan, että "anna mulle pari tequilapaukkua, niin lähden sun mukaan kotiisi"
Köyhän miehen Kardashiaani. Temu-KimK. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jennyn säälittävän uhriutuva avautuminen: "Miksmääensaajuodatäälläalkoholia sun äidin takia, miksmeidänpitääjuodasitäsalaalukitussahuoneessa kuin teinit!"
Samalla Sumitilla meinaa mennä pokka ja sanoiko jotain että sehän on kivaa.
😂😂😂😂
Jennyn rähjääntynyt ulkomuoto saattaa selittyä jatkuvalla kankkusella ja on nykyään aina kuin vasta unesta ylös kiskottu.
Jenny on tosiaan muuttunut ulkonäöltään niistä ajoista, kun tuli Sumitin luo. Tekisi edes hiuksilleen jotain!
Mies on saatu, hiuksista viis
.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin huomiota Darceyn naamaan siinä kohtauksessa, jossa Darcey ja Georgi olivat baarissa. Georgi yritti avautua tunteistaan ja Darcey vaan kurtisteli naamaansa. Huomasitteko minkälaisia jänteitä, kohoumia ja erilaisia "matoja" naamaan tuli? :O Täytyy johtua kaikista käsittelyistä, pistoksista ja kiristyksistä. Kamalaa katsottavaa.
Darceyn kasvot ovat pilalla. Ei taaskaan kuunnellut mitä Georgi sanoi vaan lähti pois tilanteesta. Ja taas hokema : olen vahva 🤣 eikö tuo ole kaksosten yksi toistuva hokema. Muuten vaikka Darcey väänsi itkua, ei tainnut kyyneltä tulla ?
Jenny ollee myös kyllästynyt näyttelijänä olemiseen, mutta tienatakin tarvii
Lienee!!
Darcy olis voinut vetää vetskarin kiinni, vanhan eukon silikoniriipat ei todellakaan ole seksikkäät.
Vierailija kirjoitti:
Onko Jenny ihan ok ??
Tehdäänkö sarjassa Jennystä hylkiö, joka ei osaa laskea yksi ynnä yksi yhteen ja hänet
viskataan ulos kuten Angela. Kylmästi hurraa huutojen kera ulos vaan. Kuvottavaa, roisia "viihdettä"
Jennyn olisi parasta palata Amerikkaan tyttärensä luo. Alkaa olla liian vanha ja ehkä jopa dementoitumassa jaksaakseen sarjassa. Hän on onnettoman näköinen.
Olen 75, mutta huomattavasti pirteämpi kuin Jenny. Meikkaan yhä ja pari viikkoa sitten oli ensimmäinen kerta koskaan, kun liikuin julkisesti ilman meikkiä. Kävin ihotautilääkärillä.
Pattayakin on palannut Amerikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jennyn olisi parasta palata Amerikkaan tyttärensä luo. Alkaa olla liian vanha ja ehkä jopa dementoitumassa jaksaakseen sarjassa. Hän on onnettoman näköinen.
Olen 75, mutta huomattavasti pirteämpi kuin Jenny. Meikkaan yhä ja pari viikkoa sitten oli ensimmäinen kerta koskaan, kun liikuin julkisesti ilman meikkiä. Kävin ihotautilääkärillä.
Jenny asuttuaan vuosia maassa ei siis osaa sanaakaan paikallista kieltä? Johan tuollainen suvun nöyryytys saa ihmisen romahtamaan. Mikseivät lapset hae äitiään pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskahan Rob ja Jamal menevät naimisiin, heidän välillään kipinöi edelleen?
Mua häiritsi se kun Jamal kiipesi jatkuvasti sohvalla osittain Robin päälle, tunki sen lähelle, halusi halailla. Robia alkoi myös ärsyttää tuo, sen näki ilmeistään ettei enää edes naurattanut.
En ole katsonut, mutta hevosenleikkiä, sanon minä. Äijähuumoria.
Vierailija kirjoitti:
Onko Jenny ihan ok ??
Ei vaan oli saanut jonkin kohtauksen kuukausi sitten. Ilmeisesti jonkin asteen aivoinfarkti.
Vaikka lesbotyttärensä oli alkanut väittämään netissä ettei ole mitään saanut, ja ettei potilastiedot saa levitä, mutta silti levitteli itse äitinsä terveystietoja. Yhtä yksinkertainen kun äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
Darcy olis voinut vetää vetskarin kiinni, vanhan eukon silikoniriipat ei todellakaan ole seksikkäät.
Näin kuvia Tell All-jaksoista ja siellä sen nännit on esillä ja tissit hinattu leukaan asti :-o Tuotanto joutuu sumentaa sen nännejä monessa jaksossa. No mitä tuohon voisi enää sanoa, ehkä että ONNEKS ei ole mun äiti! :))
Vierailija kirjoitti:
Purskahdin nauruun kun ne kaksi vanhainkodin mummoa tuli ruutuun, jälkipuinneissa. Nehän oli aika valppaina siinä jopa, luulin välillä että olivat nukahtaneet kesken kun ei vähään aikaan näytetty.
Niistä tuli mieleen muinaisen Muppet Shown ne kaksi vanhaa pappaa, jotka vänkäs siellä teatterin pikkuparvekkeella!
Katson mieluummin muuten näitä iäkkäitä leskirouvia kommentoimassa, kuin äärettömän tylsää kikkelihousutehtailija-Gabea siskoineen. Se Gabe joka ilkeili vaimolleen ja vaimon lapsille, haistatti pitkät sen perheelle ja palasi Kolumbiasta Jenkkeihin. Väitti että oli vaimon ja perheen syy kun oma keinokikkelihousubines ei ottanut latinomaissa tuulta alleen :-(
Vaimon vanhemmat ja lapset otti Gaben ihanasti vastaan sarjassakin, mutta tämä riehui ja sadatteli niille, pakkasi kamat ja lähti takas Jenkkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenny asuttuaan vuosia maassa ei siis osaa sanaakaan paikallista kieltä? Johan tuollainen suvun nöyryytys saa ihmisen romahtamaan. Mikseivät lapset hae äitiään pois?
Ei amerikkalaiset vaivaudu opettelemaan muita kieliä, eikä Jenny vaikuta muutenkaan kovin paljoa opiskelleelta ihmiseltä.
Jenny jäi sieltä hotellisiivoojan työstä ennen aikaiselle eläkkeelle, kuulemma Palm Springsin aavikkokeitaan lomamestasta, se kaupunki joka Kaliforniassa lähellä Coachellan Laaksoa (40 kilometreissä välimatka) missä ne suuren luokan julkkisten festarit järjestetään keväisin.