Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 Day Fiance - virallinen vol. 2

Vierailija
01.10.2025 |

Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.

Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?

Mikä on paras 90D-sarjoista?

Vaihtoehdot

Kommentit (2368)

Vierailija
2361/2368 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Medellinissä Kolumbiassa sukulaisillaan käynyt jenkkikatsoja kertoi ettei Madeleinin kynsimestan mainoskilpi ollut mikään oikea kyltti, siinä oli vaan joku kankaasta tehty kaistale, eli perus mainosbanneri missä luki kynsimestan nimi. Sekin väärin kirjoitettu. :D

Vierailija
2362/2368 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuo Chloe lapsellinen ja ärsyttävä onkin, niin Madelein on lapsellisempi, ärsyttävämpi, kiittämättömämpi ja muovinen halpakopio ihmisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2363/2368 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mänööööön myy Tell All jakson pukuaan omassa somessaan, pitääkö se mennä hakemaan Ranskasta asti? :D :D

Vierailija
2364/2368 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla squirting-pissaamisvideo minkä lähettänyt miehelle. Siitä tämä sitten innostuneena matkustaa tuolle Afrikan saarelle asti. Eikö nuo

Näin taisi olla. Squirttaamisesta tuleva nestehän ei ole pissaa vaikka osa luulee niin. Edelleenkän se tuskin muilta on pois jos joku squirttaa, vaikka kuinka poistaisitte viestini 😉

Ketä kiinnostaa vaikka roiskeet olisi ripulikakkaa, alaruumiin eritettä kuin eritettä! Joten voisitko painua muualle mainostamasta niitä sun squirttaus-onlyfans videoita.

Vierailija
2365/2368 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on tv TLC:ssä juuri menossa "90 päivää morsiamena: Häiden jälkeen: Jälkipyykki"  ja mä olen nii-inn tyytyväinen, että mua ei nyt yhtään huvita katsoa! Tämä on edistystä, sillä olen todella ajatellut, jotta kunhan pääsisin irti 90 dayn katselemisen riippuvaisuudesta. Saatanpa pystyä luopumaan näistä, etten kaikkea aina seuraa. On lopulta niin typerää. Riittävän kauan olen näitä 90 day katsellut. Joihinkin tyyppeisin, myös sohvalla istujiin, todella kyllästyy. Ja se on nyt omalla kohdallani ihan hyvä. 

Samä täällä, olen liikaa mäkättänyt tänne ärsytystäni. Hyvä kun eivä ole heittäneet täälät ulos. 

Onneksi on mennyt niin mahdottomuuksiin,  että olen  päässyt irti ja löytänyt muuta eläkeläisen elämään. Aloin muka aikanaan katsomaan, että tiedän missä nuoret menevät. Hyi hitto!

Ikävää,  kun Yle näyttää vain päivän sotia ja sotahistoriaa. En tyykkää Muumeista, vaikka  presidetit ja pääministerit päivät pitkät lukisi. 

Vierailija
2366/2368 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon Jovonin thaikkumuija, huutaa asiansa, ja sen jälkeen aina se saaaaaakelin ärsyttävä ja bimbomainen hähähähäääää-nauru perään! :-/

Joo, alkuun meinasin pitää hänestä, mutta kun kiivastuu yhtään, alkaa se kääkätys ja määkiminen. Ärsyttävä.

Jennystä ja Sumitista: tuossakin tarinassa on epäjohdonmukaisuuksia. Jennyn ja anopin välit oli siinä yhdessä, jo nähdyssä kaudessa yllättäen kaverilliset, kävivät yhdessä shoppailemassa olivat melkein bestiksiä... Ja nyt tällä kaudella kun ovat muuttaneet anoppilaan asumaan ja pyörittävät sitä kahvilaa jne niin Jenny onkin anopille taas punainen vaate... Varmasti välit voi kiristellä kun asutaan ahtaasti appiväen kanssa saman katon alla, mutta jotenkin tuo kuvio nyt haiskahtaa 🤔. Ja Sumitkin on edelleen niin lässynlää-mies... 

Vierailija
2367/2368 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisa työntyi viehkeästi kultansa viereen 🤣

Pottunokan sulhanen jaksoi vielä imutella siellä taxin takapenkillä, mutta hotellissa ilmeestä näkyi halveksunta, kun näki morsionsa siinä punaisessa pitsihepeneessä. Ei kai olisi kyennyt mummelin kanssa hommiin edes pimeässä? 

Korut kyllä kelpasi, ja sopivasti oli Lisalla äijälle sormuskin mukana 😄

Voi apua se kohtaus kun mies työnsi kieltään sen Lisan kurkkuun, varmaan tutkiakseen sen nielurisat tai jotain! :O

Jotenkin siitä nigerialaisen lipovasta kielestä tuli mieleen lehmä, joka yrittää kurkotella ruohoa jostain aidan alta 😄

Joo yök 🤮. Koko siitä niiden osiosta tuli niin cringe fiilis, etten löydä edes sopivaa suomenkielen sanaa... Ja kun tietää, että se on niin feikkiä.... Vanha irvokas akka... 

Vierailija
2368/2368 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chloe on muuttanut äitinsä luo Bostoniin.

Toinen nainen odottaa Johnnylle lasta.

Matt on jättänyt Jasminen

Greta on jäänyt Lontooseen töihin.

Turkkilaisille kelpaisi kuka vaan amerikkalainen nainen, joka auttaa hänet Yhdysvaltoihin pakoon velkoja.

Vierailija
2369/2368 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tuo Chloe lapsellinen ja ärsyttävä onkin, niin Madelein on lapsellisempi, ärsyttävämpi, kiittämättömämpi ja muovinen halpakopio ihmisestä.

Madelein on tosi alkeellisesti käyttäytyvä ja

ulkonäöltään niin ruma, että miten tuohon voi kukaan mies ihastua ja tuhlata omaisuuttaan häneen. Miten hän on saanut naamansa noin kapeaksi ja oudon näköiseksi? Mikähän heidän häiden järjestämisestä tulee, kun toinen vaatii prinsessahäät ja toinen on ihan persaukinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme