90 Day Fiance - virallinen vol. 2
Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.
Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?
Katso lähetysajat : 90 Päivää Morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2368)
Vierailija kirjoitti:
Jasminin ja Gion tapauksessa ihmetyttää miten ne ei ole pistänyt eroa vireille. Raskaus kestää 9 kuukautta niin olisi ollut aikaa pistää paperit vetämään. Sama Syngin ja Tania aikoinaan ne erosi ja alkoi elää erillisiä elämiä, mutta eroa ei otettu. Minä ainakin haluaisin virallisen eron, jos homma ei toimi niin miksi pitkittää sitä. Sitä eroa voi pitkittää, jos on kyse siitä että siitä on itselle hyötyä, mutta ei sitäkään voi ikuisesti lykätä.
Sama ihmettelyn aihe, Ginon olisi heti kun Jasmine häipyi , hakea eroa. Jotenkin tuki mieleen pitkittikö Jasmine eron hakemista tahallaan koska pelkäsi maastakarkoitusta. Nyt Gino on "iskä" ja mahdolliset elarit maksettavana.
Mahtaa Lisankin hiuksen muhia peruukin alla.
Oon itse käyttänyt peruukkia aikoinaan sairauden takia. Hikosin.
Vierailija kirjoitti:
Jasminin ja Gion tapauksessa ihmetyttää miten ne ei ole pistänyt eroa vireille. Raskaus kestää 9 kuukautta niin olisi ollut aikaa pistää paperit vetämään. Sama Syngin ja Tania aikoinaan ne erosi ja alkoi elää erillisiä elämiä, mutta eroa ei otettu. Minä ainakin haluaisin virallisen eron, jos homma ei toimi niin miksi pitkittää sitä. Sitä eroa voi pitkittää, jos on kyse siitä että siitä on itselle hyötyä, mutta ei sitäkään voi ikuisesti lykätä.
Jasmine on laskenut, että Cinossa on vielä kynittävää eikä halua eroa.
Ukrainan letukka piti Mikeä pankkinaan, eikä suostunut eroon. Onneksi vaikuttaa siltä, että luu ja valitsijoiden ja hyväksikäyttäjien kouraan. Siis hyvä ja opettavainen käsikirjoitus :D
Vierailija kirjoitti:
Onko Coltylla jokin työ ? Nythän se potee jalkaansa Courtneyn vanhempien tykönä. Asuiko Colty aiemmin äitinsä kannsa ? Äiti hylkäsi lapsensa
Lapsensa? Laiska luuseri ja aikuinen mies!
Vierailija kirjoitti:
Lisa kikattaa kuin pikkutyttö.
Nuo Nigerian jätkät valkkaa vanhemman naisen kun haluavat Jenkkeihin naisen kustannuksella, sitten sanovat että lapsia pitäisi tehdä tai naida toinen vaimo, saavat eron sillä konstilla. Tuli mieleen Michael ja Usman, Angela vielä meni lääkäriin testeihin.
Vierailija kirjoitti:
Tän on pakko olla näyteltyä, eikai toi Avivakaan niin tyhmä ole että harrastaa seksiä ilman ehkäisyä Stigin kanssa? Molemmat on vaan hehheh
"Vauva saa tulla."
Vierailija kirjoitti:
Niin ja koko loman ajan tuolla helteessä. Pystyyköhän päässä sekstaillessaan jos siitäkään mitään tulee.
Rick kävi viikon panemassa exää ja hiillostaa toista niinkun ei mitään, oksettava
Vierailija kirjoitti:
Rick kävi viikon panemassa exää ja hiillostaa toista niinkun ei mitään, oksettava
Juu, toivottavasti kertoo senkin.
Huolestuttavaa Turkin miehen suunnitelma, meinaa elää naisen rahoilla Jenkeissä kun ei voi töitä edes siellä tehdä.
Birkan on kyllä yks hirvitys. Run Laura run!
Vierailija kirjoitti:
Birkan on kyllä yks hirvitys. Run Laura run!
vähän kontrolloiva
Mulla ei oo muuta tekemistä näin perjantai iltana niin kommentoin tänne just katsomaani jaksoa, sori jos on tullut vanhaa tietoa 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukrainan letukka piti Mikeä pankkinaan, eikä suostunut eroon. Onneksi vaikuttaa siltä, että luu ja valitsijoiden ja hyväksikäyttäjien kouraan. Siis hyvä ja opettavainen käsikirjoitus :D
Näistä naisista Natali(a)e jakaa vastenmielisimmän sijan Jasminen kanssa. Kun Natalie tuli sarjaan, kehui, kuinka sivistynyt hän oli verrattuna maalaismies Mikeen. Riidat alkoi Miken ensimmäisellä Kiovan reissulla. Vähitellen alkoi mennä pahemmaksi. Natalie kehui entisellä rikkaalla aviomiehellään, että häissäkin oli ollut 15 tuhatta vierasta. Liitto kariutui lapsettomuuteen Natalian mukaan. Se, että oli ollut jo toisenkin kerran naimisissa, paljastui vasta myöhemmin.
Natalia ei saanut viisumihakemusta läpi ekalla kerralla ja Mike tilasi, oletko hakenut sitä jo aikaisemmin. Näinhän se oli, mutta N ei suostunut kertomaan, että oli yrittänyt Amerikkaan pääsyä yhden miehen kanssa.
Sitten Mike alkoi kysellä, miksi et tullutkaan tänne, vaikka hän lähetti rahat. Miken olisi pitänyt laittaa poikki siinä kohtaa, koska Natalia oli laittanut rahat ilmeisesti tisseihinsä. Natalian tullessa Miken luo, tissit olivat tuplaantuneet.
Natalia kiristi vastahakoisen Miken naimisiin päivää ennen viisumin vanhentumista ja sen jälkeen alkoi riitely. Mike on elättänyt Natalian ja vielä anopinkin koko ajan, luottokortin sulki Floridan kuukausina. Eroa ei ole tainnut saada vieläkään.
N takertui aikuisviihdettä tuottavaan Joshiin ja taitaa viimeisten tietojen mukaan tehdä niitä töitä Joshin ja liikekumppaneitten firmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ihmettelyn aihe, Ginon olisi heti kun Jasmine häipyi , hakea eroa. Jotenkin tuki mieleen pitkittikö Jasmine eron hakemista tahallaan koska pelkäsi maastakarkoitusta. Nyt Gino on "iskä" ja mahdolliset elarit maksettavana.
Ei ole avioehtoa ja Ginolla on sijoituksia, joista Jasmine saisi erossa puolet. Mies järjestänyt itsensä kaulaansa myöten suohon. Mutta vielä yrittää löytää uuden naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä naisista Natali(a)e jakaa v
Yara on kyllä ykkösketku, peli vaan jatkuu jostakin syystä. Raha on mageeta.
Vierailija kirjoitti:
Emma ja rasvainen peruukki ei vakuuta
Eikä mies sen enempää
Emma on kova inttämään ja kinaamaan. Zied(?) ei voi voittaa ja kavereiden edessä menettää kasvonsa kun tyttis inttää vastaan joka asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä Tell Alissa Mike toi eropaperit Natalialle ohjelmaan. Olivat puhuneet, että Natalie suostuu allekirjoittamaan. Sitten Coltin äiti sekaantui asiaan ja alkoi neuvoa, että älä allekirjoita. Jotkut toisetkin naiset alkoi kiekua, että älä vielä kirjoita. Natalialla oli jo kynä kädessä, mutta alkoi epäröidä.
Emma ja rasvainen peruukki ei vakuuta
Eikä mies sen enempää