Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te luulette että kotiäiti on täysin pulassa jos mies kuolee tai jättää?

Vierailija
01.10.2025 |

Itse olen varmistanut taloudellisen turvan avioliitolla ilman avioehtoa, sekä miehellä on henkivakuutus jossa minä olen edunsaajana. Sairastumisen ja työkyvyttömyyden varalle on myös vakuutukset. En tosiaankaan jää tyhjän päälle jos elämä muuttuisi. 

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tuloton kotirouvuus ja -herruus tulee olemaan tulevaisuutta pian yleistuen tullen. 

Vierailija
42/51 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä omakin ammatti ja työhistoriaa. Tosin matalapalkka-alalla, jolloin eläke jää pieneksi vaikka tekisi 40 vuotta täyttä päivää. Pelkän eläkkeen takia minun ei kannata hukata elämääni kokopäivätöissä.  Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti kun pelotellaan kotiäitejä, että jäävät tyhjän päälle jos jotain sattuu. Pitäisi olla itsestäänselvää, että mies turvaa vaimonsa aseman. 

Pelotellaan siksi, ettei nainen uskaltaisi jättää miestä.

Vierailija
44/51 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten kun nuo rahat loppuu? Tai mies onkin pelannut kaikki rahansa ja lopuksi päättänyt omat päivänsä? Et pääse työelämään kun on vuosikymmenien aukko CVssä eikä lopulta eläkettäkään heru kuin minimi.

Aika moni pärjää sillä minimieläkkeellä, miksei entinen kotiäiti sitten?

Vierailija
45/51 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tyhjätaskut kuvittelevat kaikkien muiden olevan yhtä köyhiä. 

Vierailija
46/51 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ikinä jätä kelvollista naistaan.

Jättää. Jos nainen sairastuu tai mies ihastuu  nuorempaan.

Vierailija
47/51 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kotiäiti osallistuu yhteiskunnalliseen elämään, että osaa opettaa lapsille muutakin kuin kotona olemista? Miten kotiäiti osaa auttaa lapsiaan, myös nuorina aikuisina, kun äiti itse on pudonnut kehityksen kelkasta? 

Kotiäidin ei tarvitse jäädä kotiin istumaan. Lasten kanssa voi käydä perhekerhoissa, leikkipuistossa, avoimessa päiväkodissa, kirjastossa jne.

Vierailija
48/51 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalliiksi tullut miehellesi haiseva vanha hyödytön vit tu si ja vienyt siltä kaikenlisäksi ihmisarvoisen elämän. Tuollaista lokkia en katsoisi päivääkään.

Tiedätkö, mitä eroa on kotiäidillä ja sinulla? Toinen tekee jotain arvokasta, vaikka sitä ei mittaa palkkalaskelma,  toinen huutelee netissä katkerana ja yksin. Arvaa kumpi olet.

Vierailija
49/51 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ikinä jätä kelvollista naistaan.

No ei tietenkään! Mutta sillä vaan saattaa olla useampia sellaisia naisia. Mikäs siinä ollessa.

Vierailija
50/51 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juha Ullgren on pedofiili

Ilmoitettu rikospoliisille herjauksesta ja kunnian loukkauksesta.

Hyvä. Mutta se on kunnianloukkaus.

Vierailija
51/51 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli vainaja on ollut vakituisessa työssä tai alle 5 vuotta sitten lopettanut, niin tulee korvaus myös työnantajan ryhmähenkivakuutuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan