Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työelämäpeli: GAME OVER

Vierailija
01.10.2025 |

Eilen oli viimeinen päivä määräaikaisessa työssä. Työttömyysluvut huipussaan, avoimia paikkoja ei ole, piilotyöpaikkoja ei löydy, mitään ei löydy. 

Game over.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa joku lohduttamaan mua, vtuttaa niin vietävästi...

On niin lopun alun fiilikset. Tästä se pitkäaikaistyöttömän ura urkenee. 

Ammatinkin jo vaihdoin, joten sillekään tielle en enää lähde. Ja mukamas vielä hyvin työllistävälle alalle. Paskat.

Vierailija
2/25 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelässä paikkoja vanginvartijoille. Vantaalle haetaan koko ajan ja sörkkaa laajennetaan piakkoin ja sinnekin tarvitaan lisää.

Vierailija
4/25 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etelässä paikkoja vanginvartijoille. Vantaalle haetaan koko ajan ja sörkkaa laajennetaan piakkoin ja sinnekin tarvitaan lisää.

Sinneppä sitten joo.

Vierailija
5/25 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi. Hain viime viikolla yhtä paikkaa, joka ois ollut juuri sopiva mulle. Tein oikein hienon hakemuksen, päivitin cv:n ja sain uuden suosittelijan työpaikalta. 

Äsken tuli viesti, kiitos hakemuksesta, et pääse edes haastatteluun paskakasa.

Tästä se lähtee.

Vierailija
6/25 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanhan rypeä itsesäälissä, saanhan?

Vierailija
7/25 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanhan rypeä itsesäälissä, saanhan?

Anna mennä

Vierailija
8/25 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölyn pölyä! Nyt kävelet tehtaaseen ja MENET TÖIHIN!

Vierailija
9/25 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse siinä vaiheessa tuossa pelissä että aina kun respawnaan työhön, niin odotan innolla kuin joulua milloin pääsen takaisin työttömäksi.

Vierailija
10/25 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse siinä vaiheessa tuossa pelissä että aina kun respawnaan työhön, niin odotan innolla kuin joulua milloin pääsen takaisin työttömäksi.

Mä olin ennen viime työpätkää vuoden työttömänä ja vaikka nyt tulikin ihan normaalia elämää elettyä, niin huomasihan sen sitten töissä ollessa, et miten paljon se sisältöä tuo elämään. Kilotkin lähti karisemaan fyysisessä työssä, nyt työttömänä on sitten pelkkien harrastusten varassa ja jää pois tuo 8 tuntia enemmän tai vähemmän aktiivista aikaa, kun ei kotona kuitenkaan sitä 15000 askelta tuu sykittyä.

Vierailija
11/25 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilipaliäksönit suoritettu, ei työmarkkinatorin työnhakuprofiili täydennetty. 

Maanantaina työnhakukeskustelu. Saas nähdä millaisen määrän pakkohakuja lätkäisee ja laittaako mut taas kerran työnhaku ja cv:n runkkaus kurssille.

Vierailija
12/25 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotin mutta portit aukeaa vain kulkukorilla, kiipesin jopa yli, mutta vartija soitti poliisit ja sain ikuisen porttikiellon koko tontille?

Vierailija
13/25 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos menee vaan johonkin töihin, koittaa luikkia ovista aina kun joku tulee ja menee ja sitten alkaa vaan jossain toimistossa tekemään jotain, kulkis papereiden kanssa ja ottaisi välilä vähän kopioita ja kävisi kahvilla ja sitä sun tätä....

Vierailija
14/25 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksa VEROJA!!!

Vierailija
15/25 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos menee vaan johonkin töihin, koittaa luikkia ovista aina kun joku tulee ja menee ja sitten alkaa vaan jossain toimistossa tekemään jotain, kulkis papereiden kanssa ja ottaisi välilä vähän kopioita ja kävisi kahvilla ja sitä sun tätä....

Tuo pitäisi kuvata, sitten kun heittävät ulos, niin väittäisi kiven kovaa, että suorittivat laittoman irtisanomisen, videolla se näyttäisi varmaan ihan aidolta, voisi tulla hyvä kohu!

Vierailija
16/25 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman palkkaa. Ei kannata.

Vierailija
17/25 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joku epätoivoinen tarjonnut jo donaa siitä, että joku työnantaja huolisi hänet? Nokita hänet eli tarjoa 2 donaa...

Vierailija
18/25 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mulla on rahaa jo jonkin verran ja pääomatuloja, niin eihän mun nyt varsinaisesti tarvitse virallisesti siellä töissä olla ja saada palkkaa. Vedän vaan turvakengät jalkaan ja kypärän päähän, hivisit niskaan ja eikun vaan aamun tullen livahdan aidan raosta työmaalle, nappaan muutamat putket, osat ja vessanpöntön kainaloon ja rupeen asentelemaan. 

Kukaaneihuomaamitään.

Vierailija
19/25 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksa VEROJA!!!

Niin, tuossa työmaalle livahtamisessa on tietty se huono puoli, että eihän sitä veroja tule silloin maksettu, kun ei ol virallisesti töissä. Mut tulispahan tehtyä jotain. 

Melkoisen dilemman pistit.

Vierailija
20/25 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on paskaa paitsi kusi 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän