Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työelämäpeli: GAME OVER

Vierailija
01.10.2025 |

Eilen oli viimeinen päivä määräaikaisessa työssä. Työttömyysluvut huipussaan, avoimia paikkoja ei ole, piilotyöpaikkoja ei löydy, mitään ei löydy. 

Game over.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tää nykyhallitus haluaa. Pyrkimys oli vähentää työpaikkoja eikä luoda niitä. Konkurssia tulee joka päivä joku firma lappu luukulle. 

Vierailija
22/25 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjaijaijai elämä on julmaa

Mun on pakko twerkkaa

Että saisin fyrkkaa

No ei. Ei kukaan mun twerkkauksesta maksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen vtuttaa.

Ap

Vierailija
24/25 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oivoi. Hain viime viikolla yhtä paikkaa, joka ois ollut juuri sopiva mulle. Tein oikein hienon hakemuksen, päivitin cv:n ja sain uuden suosittelijan työpaikalta. 

Äsken tuli viesti, kiitos hakemuksesta, et pääse edes haastatteluun paskakasa.

Tästä se lähtee.

Haa, samat fiilikset täällä. Paitsi että tämä on ulkomaalainen firma, ja hakemukseen tuli liittää projektiluonnos osoittamaan, millaisia kykyjä ja ideoita löytyy. Inspiroiduin aiheesta ihan täysillä ja tein omasta mielestäni upean esityksen, joka meni pidemmälle kuin pelkkä "luonnos". Tein myös harvinaisen selväksi, että tekoälyä ei käytetty missään kohtaa. En ole ikinä aiemmin tehnyt näin hyvää jälkeä. Tunsin ihan oikeasti, että olisin juuri tuolle firmalle täydellinen, ja se minulle.

Tämä oli kuukausi sitten, enkä ole saanut edes viestiä, että thanks but no thanks, you f*cking idiot.

Usko omiin kykyihin otti aikamoisen kolauksen 🥲

Vierailija
25/25 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijjaijaijai elämä on julmaa

Mun on pakko twerkkaa

Että saisin fyrkkaa

No ei. Ei kukaan mun twerkkauksesta maksa.

Äläs sano. Sain juuri kuulla, että yksi vanha tuttavani on jättänyt vanhan työnsä ja ruvennut vanhoilla (no, keski-ikäisillä) päivillään twerkkaajaksi. Ja se vanha työ oli yhdellä Top 5 kovapalkkaisimmista aloista (en viitsi sanoa mikä, ettei tunnisteta).

Ei mene tasan nallekarkit elämässä, ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan