Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka kÀy nukkumaan TAAS yksin?

Vierailija
30.09.2025 |

Tuntuuko pahalle? Minusta tuntuu.. 😭

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
30.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Yhden exĂ€n kanssa nukuttiin aitassa; sexin jĂ€lkeen hĂ€n aina patisti mut pesulle, saunalle. KĂ€vin, sillĂ€vĂ€lin hĂ€n oli nukahtanut. En ensin osannut nukkua toisen ihmisen, naisen vieressĂ€, kuuntelin hĂ€nen hengitystĂ€ ja kaikkea muuta. Sitten totuin siihen ja lopulta nukahdin aina itsekin. SittempĂ€ syys saapui ja mulle tuli lĂ€htö, omaan kaupunkiin. Ekana yönĂ€, yksin, herĂ€sin siihen, ettei hĂ€n ollutkaan enÀÀ vieressĂ€. Sen saman sanoi myös hĂ€n. 

Jatkettiin sitÀ sitten etÀsuhteena, aluksi se oli sitÀ samaa, mutta jossain vaiheessa se muuttui, molempien kohdalla.

....

Seuraavan exÀn kanssa muuten sama, paitsi ettÀ rupesi ghostaamaan ja se suhde loppui heti alkuunsa.

Vierailija
42/48 |
30.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ. Kuten joka yö tÀhÀnkin asti. YritÀn ajatella muita asioita niin ei tuntuisi niin pahalta. En halua antaa tunteille valtaa.

Tuu mun viereen tĂ€ksi yöksi. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
30.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kuorsauksen voi estÀÀ nukkumalla vatsallaan tai edes kyljellÀÀn? Kuka nyt voi valvoa itseÀÀn miten pÀin nukkuu? pitÀis olla tosi pahat tilanteet silloin. ite oon joutunut vÀrttinÀluu murtuneena parikolme yötÀ nukkumaan niin silloin taisin pystyÀ luonnostani olemaan seljÀllÀni koko yön

Vierailija
44/48 |
30.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Menen jo kymmenettĂ€ vuotta yksin nukkumaan enkĂ€ halua muuttaa tĂ€tĂ€. Ihanaa kömpiĂ€ yksin omaan leveeseen sĂ€nkyyn, kun kukaan ei ole röhnöttĂ€mĂ€ssĂ€ eikĂ€ pieremĂ€ssĂ€ peiton alla. EikĂ€ aamuisin tarvitse kestÀÀ kenenkÀÀn lĂ€hentelyitĂ€. 

Vierailija
45/48 |
30.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SietĂ€isin kyllĂ€ kauniin kuorsaamattoman plikan viereeni nukkumaan, vaikka nyt heittĂ€isikin hajuttomat leijat kymmenesti tunnissa. Ankeata pelkkÀÀ sienĂ€kellon niksutusta kuunnella

Vierailija
46/48 |
30.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kuorsauksen voi estÀÀ nukkumalla vatsallaan tai edes kyljellÀÀn? Kuka nyt voi valvoa itseÀÀn miten pÀin nukkuu? pitÀis olla tosi pahat tilanteet silloin. ite oon joutunut vÀrttinÀluu murtuneena parikolme yötÀ nukkumaan niin silloin taisin pystyÀ luonnostani olemaan seljÀllÀni koko yön

Jos menen nukkumaan kyljellĂ€ni, herÀÀn kyljellĂ€ni. 

Vierailija
47/48 |
30.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menen nukkumaan kyljellÀni, herÀÀn kyljellÀni. Ainoastaan ruumiit liikkuvat öisin vaihtavat asentoaan.

Vierailija
48/48 |
30.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Niin, ne möröt tulee aina yöllÀ, jos on tullakseen. Ajoin ne sitten aina pois, exÀltÀkin. HÀn teki joskus sitÀ samaa mulle.