Muita, jotka kÀy nukkumaan TAAS yksin?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ. Kuten joka yö tÀhÀnkin asti. YritÀn ajatella muita asioita niin ei tuntuisi niin pahalta. En halua antaa tunteille valtaa.
Tuu mun viereen tÀksi yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kuorsauksen voi estÀÀ nukkumalla vatsallaan tai edes kyljellÀÀn? Kuka nyt voi valvoa itseÀÀn miten pÀin nukkuu? pitÀis olla tosi pahat tilanteet silloin. ite oon joutunut vÀrttinÀluu murtuneena parikolme yötÀ nukkumaan niin silloin taisin pystyÀ luonnostani olemaan seljÀllÀni koko yön
Menen jo kymmenettÀ vuotta yksin nukkumaan enkÀ halua muuttaa tÀtÀ. Ihanaa kömpiÀ yksin omaan leveeseen sÀnkyyn, kun kukaan ei ole röhnöttÀmÀssÀ eikÀ pieremÀssÀ peiton alla. EikÀ aamuisin tarvitse kestÀÀ kenenkÀÀn lÀhentelyitÀ.
SietÀisin kyllÀ kauniin kuorsaamattoman plikan viereeni nukkumaan, vaikka nyt heittÀisikin hajuttomat leijat kymmenesti tunnissa. Ankeata pelkkÀÀ sienÀkellon niksutusta kuunnella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kuorsauksen voi estÀÀ nukkumalla vatsallaan tai edes kyljellÀÀn? Kuka nyt voi valvoa itseÀÀn miten pÀin nukkuu? pitÀis olla tosi pahat tilanteet silloin. ite oon joutunut vÀrttinÀluu murtuneena parikolme yötÀ nukkumaan niin silloin taisin pystyÀ luonnostani olemaan seljÀllÀni koko yön
Jos menen nukkumaan kyljellÀni, herÀÀn kyljellÀni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos menen nukkumaan kyljellÀni, herÀÀn kyljellÀni. Ainoastaan ruumiit liikkuvat öisin vaihtavat asentoaan.
Niin, ne möröt tulee aina yöllÀ, jos on tullakseen. Ajoin ne sitten aina pois, exÀltÀkin. HÀn teki joskus sitÀ samaa mulle.
Yhden exÀn kanssa nukuttiin aitassa; sexin jÀlkeen hÀn aina patisti mut pesulle, saunalle. KÀvin, sillÀvÀlin hÀn oli nukahtanut. En ensin osannut nukkua toisen ihmisen, naisen vieressÀ, kuuntelin hÀnen hengitystÀ ja kaikkea muuta. Sitten totuin siihen ja lopulta nukahdin aina itsekin. SittempÀ syys saapui ja mulle tuli lÀhtö, omaan kaupunkiin. Ekana yönÀ, yksin, herÀsin siihen, ettei hÀn ollutkaan enÀÀ vieressÀ. Sen saman sanoi myös hÀn.
Jatkettiin sitÀ sitten etÀsuhteena, aluksi se oli sitÀ samaa, mutta jossain vaiheessa se muuttui, molempien kohdalla.
....
Seuraavan exÀn kanssa muuten sama, paitsi ettÀ rupesi ghostaamaan ja se suhde loppui heti alkuunsa.