Muita, jotka käy nukkumaan TAAS yksin?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öhm en pystyisi nukkua jos joku kuorsaisi vieressä enkä pystyisi kääntää kylkeä ja vaihtaa asentoa vapaasti.
Kumpa joku kuorsaisi vieressä. Ap
KRRROOOOH-pyyyh! KRRROOOOH-pyyyh!
Et halua sellaista oikeasti.
Kuorsaaminen on maailman raivostuttavin ääni.
En kaipaa minäkään kuorsausta. Syy elää sinkkuna tai niin et on omat kodit kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tää jäätävä syksyisin iskevä halipula 😬😬 Kun haluais olla vaan jonkun turvallisen miehen kainalossa <3
No näinpä. Ap
Nyt käyn. Viikonloppuna on 2 yötä ystävä vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Öhm en pystyisi nukkua jos joku kuorsaisi vieressä enkä pystyisi kääntää kylkeä ja vaihtaa asentoa vapaasti.
Ja PIEREE.
Eikö kuorsauksen voi estää nukkumalla vatsallaan tai edes kyljellään?
Onneksi käyn! Yksikään naishirviö ei enää untani häiritse.
Kyllä. Kuten joka yö tähänkin asti. Yritän ajatella muita asioita niin ei tuntuisi niin pahalta. En halua antaa tunteille valtaa.
Aina. Ei kai sitä oikein osaa kaivata sellaista, mistä ei mitään tiedäkään... Yleisesti kyllä rakkaudeton elämä on katkerinta kalkkia, mutta ei auta kuin niellä se ja jatkaa eteenpäin.
Olen herkkäuninen, joten nukun paremmin yksin. Mutta se että minulöa ei ole ketään ketä rakastaa, ketään ketä koskettaa... kyllähän se sattuu sieluun aivan valtavasti.
42 vuotta oon jo yksin nukkunut, äijä 42
Vierailija kirjoitti:
Olen herkkäuninen, joten nukun paremmin yksin. Mutta se että minulöa ei ole ketään ketä rakastaa, ketään ketä koskettaa... kyllähän se sattuu sieluun aivan valtavasti. Ketään, JOTA koskettaa
Olen mennyt yksin nukkumaan joka yö yli 40 vuotta.
En ole koskaan nukkunut kenenkään kanssa, usein tosin haaveilen asiasta ja mietin miltä se sitten tuntuisi.
Jos Ralph Fiennes ei tule viereeni pieremään niin uni maistuu kyllä yksinkin.
Mun haave on että olisi ihmissuhde jonka kanssa oltaisiin niin läheisiä että tuntuisi hyvältä ja turvalliselta nukkua yhdessä. En ole vielä häntä kohdannut. Ja kyllä, tunuu yksinäiseltä toisinaan iltaisin kun täytyy mennä itsekseen nukkumaan. Lapset minulla on ja he on rakkaita mutta eihän se sama asia ole kuin tuttu aikuinen kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Nukun koiran kanssa, en yksin. Varmaan yhtä kivaa kuin lyhtypylvään halaaminen. Kai se sentään omassa korissaan tai koirankopissa nukkuu?
Vierailija kirjoitti:
Jos Ralph Fiennes ei tule viereeni pieremään niin uni maistuu kyllä yksinkin.
Kuulemma minussa on hänen näköä, sopiikos siis tulla neitokaisen viekkuun? Voin pieraistakin, jos siitä on kiinni.
M55
Ihan parasta kun ei tarvitse kiusata ketään omalla unirytmillä ja yöpissoilla. Kissan voisin jalkoja lämmittämään ottaa.
KRRROOOOH-pyyyh! KRRROOOOH-pyyyh!
Et halua sellaista oikeasti.
Kuorsaaminen on maailman raivostuttavin ääni.