Muita, jotka käy nukkumaan TAAS yksin?
Kommentit (24)
Öhm en pystyisi nukkua jos joku kuorsaisi vieressä enkä pystyisi kääntää kylkeä ja vaihtaa asentoa vapaasti.
Aivan vapaaehtoisesti olen mennyt jo toistakymmentä vuotta. En halua nukkua kenenkään vieressä.
10 vuotta yhdessä, eikä puolisoni tuu koskaan nukkumaan samaan aikaan. Enpä siihen seuraa tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Öhm en pystyisi nukkua jos joku kuorsaisi vieressä enkä pystyisi kääntää kylkeä ja vaihtaa asentoa vapaasti.
Kumpa joku kuorsaisi vieressä. Ap
Kyllä, erittäin tyytyväisenä siitä, että asun yksin. En halua enää muuttaa kenenkään kanssa samaan talouteen. Omat kodit.
Olen itse valinnut yksinnukkumisen, vieläkin olis kaveri tarjolla, mutta nyt tuntuu oikealta ja hyvältä olla yksin. Voihan olla, että mieli vielä muuttuu, mutta olosuhteet ovat nyt näin.
En pysty nukkumaan toisen vieressä :D Tai kaverin joo mut en vastakkaisen sukupuolen. Nyt lähiaikoina just mennyt 2 kokonaista yötä ilman minuuttiakaan unta sen takia 😂 N
Vierailija kirjoitti:
En pysty nukkumaan toisen vieressä :D Tai kaverin joo mut en vastakkaisen sukupuolen. Nyt lähiaikoina just mennyt 2 kokonaista yötä ilman minuuttiakaan unta sen takia 😂 N
Niin että ihan seksiäkin ollut. Just joo.. 😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että ihan seksiäkin ollut. Just joo.. 😥
No kun ei ole ollut :D Lähellä, mut ei vielä. Jos tää "suhde" etenee siihen asti. N
Olisi ahdistavaa nukkua jonkun vieressä tai edes niin että joku on samassa talossa. Ihana oma rauha.
Olen nukkunut vuosikausia yksin. En saanut unta, kun mies kuorsasi kuin moottori. Olin tulla hulluksi.
Tää jäätävä syksyisin iskevä halipula 😬😬 Kun haluais olla vaan jonkun turvallisen miehen kainalossa <3
Minä. Kuorsaava mies nukkuu sohvalla kuten aina.
Kyllä taas käyn yksin nukkumaan, kuten monena vuotena aikaisemminkin. 20-vuotta miehen kanssa riitti kuorsauksen kuuntelemista ja aamuhipsutuksia, joilla aina herätti mut kesken unieni. Ei ole ikävä, ei.
Nukkumaan? Kuka muka menee nukkumaan ennen iltayhdeksää?
Vierailija kirjoitti:
Nukkumaan? Kuka muka menee nukkumaan ennen iltayhdeksää?
Sellainen, joka tekee 13h työpäiviä ja jolla on herätys ennen viittä. N33
Niin, mitä sitten? Joku joka taas lapsesta asti ehdollistettu, että pitäisi olla aina joku vierellä, että voisi elää täyttä elämää. - yksin ja tyytyväinen
Up