Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei signaalia. Tarkista antenniliitäntä?

Vierailija
30.09.2025 |

Tällainen tuli telkkariini eivätkä kanavat enää näy. Antenniliitäntäpiuha on kuitenkin paikoillaan ja kokeilin vielä irroittaa ja laittaa uudestaankin joka on usein toiminut. Mikä nyt auttaa? Oli suunnitelmissa katsella koko syksy telkkaria mutta pilalle meni jopa tämäkin suunnitelma 😅

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö naapureilla kanavat?

Vierailija
42/66 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antennijohdosta kannattaa tarkastaa vaikka yleismittarilla, että toimii. Ei ole oikosulussa ja tai keskikarva irti tai poikki.

Tuo ja olla aina varajohto, kokeilla sillä. (mulla tosin kaapelitv, mutta voi siinä halvat kaapelit "sipata").

- eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea näitä tällaisia häiriöitä ilmenee ja onko kaapeli, antenni vai sateliittiyhteyksistä kyse?

Vierailija
44/66 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi noin eilen. En ole saanut telkkaria toimimaan, en tiedä mikä voi olla vikana. Tv on ostettu 5 v sitten.

Vierailija
45/66 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi noin eilen. En ole saanut telkkaria toimimaan, en tiedä mikä voi olla vikana. Tv on ostettu 5 v sitten.

Tämä oli siis Hki ja kerrostalo.

Vierailija
46/66 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta uusi johto ja kokeile sillä. Tai soita jollekin ammattilaiselle että tulee katsomaan mikä mättää jos kerran kanavien uudelleenhaku ei auttanut.

Vierailija
47/66 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin Suomea näitä tällaisia häiriöitä ilmenee ja onko kaapeli, antenni vai sateliittiyhteyksistä kyse?

Tähän on jo vastattu

Vierailija
48/66 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koillisessa, antenni 

Vierailija
49/66 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koillisessa, antenni 

Rysyt häiritsee.

Vierailija
50/66 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisan sivuilla tiedotetaan näin:

Häiriö Elisan laajakaistayhteyksissä sekä kaapeli-TV- ja kaapelimodeemipalveluissa Vantaalla 30.9. klo 09:05 alkaen

Häiriö alkanut: 30.9. klo 09:05

Arvioitu korjausaika: 1.10. klo 02:00

Elisan kiinteissä laajakaistayhteyksissä ja kaapeli-TV-verkossa on parhaillaan häiriöitä Vantaan Eteläpuiston, Helsingin pitäjän kirkonkylän, Tikkurilan, Tolkinmetsän ja Marjakellarin alueilla. Häiriö vaikuttaa alueen kaapeli-TV- ja kaapelimodeemipalveluihin ja kiinteiden laajakaistaliittymien sekä kiinteää laajakaistaa käyttävien palveluiden toimivuuteen, mm. Elisa Viihde- ja Elisa Yritysverkko-palveluun.

Häiriön vuoksi kiinteän internetyhteyden muodostamisessa voi esiintyä ongelmia. Häiriö vaikuttaa myös kaikkien TV-kanavien näkyvyyteen.

Vikaa korjataan parhaillaan.

Vierailija
51/66 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama ongelma. (Turun seudulla.)

Viritin kanavat uudestaan ja nyt näkyy taas.

Vierailija
52/66 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyikö mediasta tieto että kanavat hukassa ja pitää hakea asetukset uudelleen? Minä en löytänyt sellaista tänään mutta sitten tein kanavahaun ja taas pelittää.

Vierailija
53/66 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se toimi vaikka tuo joskus vilahtaakin

Vierailija
54/66 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, luulin että mun tv hajosi ja vein sen Sorttiin!

Olen tänään kiertänyt etsimässä uutta 😁

Vierailija
55/66 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hd-kanavat höiriöissä ihan jatkuvasti. Turun seutu.

Vierailija
56/66 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisan sivuilla tiedotetaan näin:

Häiriö Elisan laajakaistayhteyksissä sekä kaapeli-TV- ja kaapelimodeemipalveluissa Vantaalla 30.9. klo 09:05 alkaen

Häiriö alkanut: 30.9. klo 09:05

Arvioitu korjausaika: 1.10. klo 02:00

Elisan kiinteissä laajakaistayhteyksissä ja kaapeli-TV-verkossa on parhaillaan häiriöitä Vantaan Eteläpuiston, Helsingin pitäjän kirkonkylän, Tikkurilan, Tolkinmetsän ja Marjakellarin alueilla. Häiriö vaikuttaa alueen kaapeli-TV- ja kaapelimodeemipalveluihin ja kiinteiden laajakaistaliittymien sekä kiinteää laajakaistaa käyttävien palveluiden toimivuuteen, mm. Elisa Viihde- ja Elisa Yritysverkko-palveluun.

Häiriön vuoksi kiinteän internetyhteyden muodostamisessa voi esiintyä ongelmia. Häiriö vaikuttaa myös kaikkien TV-kanavien näkyvyyteen.

Vikaa korjataan parhaillaan.

Kiitos tiedosta mutta mulla on antennijohto tässä joten mulla on ilmeisesti antenni tv eikä kaapeli tv. Ja nyt kun menen kanaviin niin niitä ei ole enää ollenkaan ja se herjaa että ne pitää hakea/määrittää mutta mun telkkarissa niitä ei löydy.

Vierailija
57/66 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antennijohdosta kannattaa tarkastaa vaikka yleismittarilla, että toimii. Ei ole oikosulussa ja tai keskikarva irti tai poikki.

Tuo ja olla aina varajohto, kokeilla sillä. (mulla tosin kaapelitv, mutta voi siinä halvat kaapelit "sipata").

- eri

Millä rahalla???

Vierailija
58/66 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos joku kertoisi, miten ne voi hakea niin että ne kanavat myös löytyy.

Vierailija
59/66 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan osaa.

Vierailija
60/66 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta mutta mulla on antennijohto tässä joten mulla on ilmeisesti antenni tv eikä kaapeli tv. Ja nyt kun menen kanaviin niin niitä ei ole enää ollenkaan ja se herjaa että ne pitää hakea/määrittää mutta mun telkkarissa niitä ei löydy.

Antennijohto tarvitaan kummassakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi