Ei signaalia. Tarkista antenniliitäntä?
Tällainen tuli telkkariini eivätkä kanavat enää näy. Antenniliitäntäpiuha on kuitenkin paikoillaan ja kokeilin vielä irroittaa ja laittaa uudestaankin joka on usein toiminut. Mikä nyt auttaa? Oli suunnitelmissa katsella koko syksy telkkaria mutta pilalle meni jopa tämäkin suunnitelma 😅
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae kanavat uudestaan.
Miten?
Mene illalla taskulampun kanssa ulos etsimään, ne löytyy parhaiten pimeällä.
Oletpas sä katkera
Oletpa sä huumorintajuton (varmaan nainen).
Tässä ei kuule huumori auta vaan ratkaisu ongelmaan kun en saa mitenkään kanavia haettua vaikka olen kaikki keinot yrittänyt.
Kannattaa tarkistaa antennin suuntaus. Itsellä oli joskus mökillä tuuli kääntynyt antennin sivuun. Ei näkynyt kanavat.
Sitten on aina mahdollista sekin, että ukkonen on rikkinut laitteita.
Onhan sulla uudehko telkkari? Koska ne kanavat näkyi viimeksi?
Nyt kun yritän mennä takaisin kanaviin niin herjaa vain että aseta kanavat mutta olen yrittänyt jo hakea antenni,kaapeli, satelliitti ja analogiset kanavat mutta ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tarkistaa antennin suuntaus. Itsellä oli joskus mökillä tuuli kääntynyt antennin sivuun. Ei näkynyt kanavat.
Sitten on aina mahdollista sekin, että ukkonen on rikkinut laitteita.
Onhan sulla uudehko telkkari? Koska ne kanavat näkyi viimeksi?
Antenni on ok ja on sen verran uusi että pitäisi toimia vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae kanavat uudestaan.
Miten?
Mene illalla taskulampun kanssa ulos etsimään, ne löytyy parhaiten pimeällä.
Oletpas sä katkera
Oletpa sä huumorintajuton (varmaan nainen).
Ja sinä joku munaton luuserimies joka ei tiedä aiheesta mitään ja tulee muuten vain pätemään.
Antennijohdosta kannattaa tarkastaa vaikka yleismittarilla, että toimii. Ei ole oikosulussa ja tai keskikarva irti tai poikki.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun yritän mennä takaisin kanaviin niin herjaa vain että aseta kanavat mutta olen yrittänyt jo hakea antenni,kaapeli, satelliitti ja analogiset kanavat mutta ei auta.
Analogiset kanavat ei enää toimi. Valitse kanavahausta digitaaliset kanavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin jo, kaikki kokeiltu.
Koska ne kanavat on viimeksi näkyneet?
Vierailija kirjoitti:
Antennijohdosta kannattaa tarkastaa vaikka yleismittarilla, että toimii. Ei ole oikosulussa ja tai keskikarva irti tai poikki.
Hahahhah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten sä katsot vain YLE areenaa, katsomoa tai ruutua.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne kanavat on viimeksi näkyneet?
Eilen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sieltä tule mitään mielenkiintoista katseltavaa. Kyllä tähän on ratkaisu löydyttävä
Eikös miesten pitäisi tietää miten tämä ongelma ratkotaan eikä vain kettuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sieltä tule mitään mielenkiintoista katseltavaa. Kyllä tähän on ratkaisu löydyttävä
Jaa. No mitäs mielenkiintoista sä sitten katselisit telkkarista?
Puhdista antenniliitin. Liittimen ei tarvitse edes paljoa hapettua, kun kanavat ei näy kunnolla tai ollenkaan. M33
Eihän sulla ole mitään erillistä digiboksia?
Sulla on TV-lupamaksu maksamatta, maksa se niin taas näkyy.
Mulle on käynyt noin muutaman kerran. Asun antenniliitäntä-kerrostalossa Porissa ja ne kanavat on välillä hävinneet yli tunniksikin. Sammuta telkkari ja kokeile aina välillä uudestaan. Ne tulee kyllä takaisin, ei sun telkkarissa/antennissa mitään vikaa ole.
No ei tosiaan ole. Eikö kukaan voi nyt kertoa miten ongelma ratkaistaan?