Kaveri asuu asuntovaunussa.
Miksi ketju poistettiin? Kirjoitin kuinka kaverini myi asuntonsa ja on asunut nyt pari vuotta ostamassaan asuntovaunussa myös talvet ja olevani hyvin huolissani tilanteesta ja etsin apua ja neuvoja! Mitään loukkaavaa koko ketjussa ei ollut.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Eikä vaunuissa/autoissa ole tullut vielä koskaan mulle ainakaan vastaan painoventtiliä, kyllä ne on kierreventtiilillä. Mut tää nyt on turhaa besserwisseröintiä 😂 Eli jatkakaa.
Kierre venttiilistä on väärinpäin olevat kierteet ja tarkka kiristysmomentti. AP on oikeassa, että kaasupullo vaihto voi olla naisihmiselle haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä vaunuissa/autoissa ole tullut vielä koskaan mulle ainakaan vastaan painoventtiliä, kyllä ne on kierreventtiilillä. Mut tää nyt on turhaa besserwisseröintiä 😂 Eli jatkakaa.
Kierre venttiilistä on väärinpäin olevat kierteet ja tarkka kiristysmomentti. AP on oikeassa, että kaasupullo vaihto voi olla naisihmiselle haastavaa.
Ahahahahaha. Se että sinun vaimosi on täysin kädetön ja älyllisesti rajoittunut ei suinkaan tarkoita että muut olisivat.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksihän asuminen on jopa vaarallista, myös ympäristölle kun ne laitteet toimivat ainakin osittai kaasulla ja hän ei koskaan ole ollut mikään "auton rassaaja", autonsakkin huollattaa liikkeissä, mutta tiedän että vaihtelee omatoimisesti näitä pulloja siihen ja eiköhän tuollaiset asennukset ole laittomia ihan syystä. Aiheuttaa vaaraa itselle ja ympäristölle etenkin tämä kaasu juttu. Pelkään todella että jotain paha tapahtuu tuon takia.
Näin. Tästä näemme että tarina joko kokonaan keksitty tai ap:n "huoli" silkkaa shaissea.
Täällä ei ole mitään nähtävää.
Vierailija kirjoitti:
Ennen normaali, menestyvä ja kauniin kodin omistava nais ihminen luopuu lähes kaikesta omaisuudestaan, muuttaa asuntovaunuun eikä suostu sisätiloihin edes talveksi. Eihän tälläisessä tilanteessa kukaan normaali ihminen voi suhtautua muutokseen vain olankohautuksella vaan etsii kaverille apua.
Mihin kaverisi mielestäsi tarvitsee apua? Jos hän on tyytyväinen tai jopa onnellinen noin niin miksi sinä siitä skitsoat? Ethän nyt suinkaan tuossa huolestuneisuudessasi ja "hyväntahtoisuudessasi" vain taakoita häntä?
> Ei kaasupullon vaihtoon asentajaa tarvita, teen sen mökillä aina itse, taidat olla täys pösilö.
Ei vaan ap on trolli, se käy jo ketjun ensimmäisellä sivulla aivan selväksi. Kunhan lypsää kommentteja tekotyperillä jutuillaan, ja tuntee suurta ylemmyyttä kun saa näin kaiveltua ymmärtämättömien aivoja..
Vierailija kirjoitti:
> Ei kaasupullon vaihtoon asentajaa tarvita, teen sen mökillä aina itse, taidat olla täys pösilö.
Ei vaan ap on trolli, se käy jo ketjun ensimmäisellä sivulla aivan selväksi. Kunhan lypsää kommentteja tekotyperillä jutuillaan, ja tuntee suurta ylemmyyttä kun saa näin kaiveltua ymmärtämättömien aivoja..
Mun taas on hyvin vaikea uskoa trolliksi kun olen henkilökohtaisesti tavannut täysin ap:n kaltaisia ihmisiä. Oma mutsini parhaana esimerkkinä.
Vierailija kirjoitti:
T A P A I T S E S I .
Etsi itsellesi apua. Sinulla on pahoja henkisiä ongelmia kun toivot kenellekkään kuolemaa. Älä tule tänne huutamaan tälläistä vaan soita paikalliseen mielenterveystoimistoosi jotta pääset avunpiiriin.
Toisilla on rahaa asua asuntovaunussa ja matkustella.