Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset valittavat, kun työttömyyskorvauksilla ja ttt:llä ei raha riitä kuluttamaan?

Vierailija
30.09.2025 |

Oikeastiko joku ajattelee, että pitäisi riittää?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ensin suomen kieli ennenkuin tulet arvostelemaan. 

Vierailija
2/54 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, työttömän raha menee elämiseen. Pakollisiin menoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin kirjoitetaan erikseen. 

Vierailija
4/54 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele ensin suomen kieli ennen kuin tulet arvostelemaan.

Vierailija
5/54 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat ihan parhaita. :D 

Vierailija
6/54 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa lainkaan. Teen puolet vuodesta kausityötä ja olen kuluttamatta koko vuoden. Näin talous pysyy jotenkin tasapainossa mutta ulkopuoliset lukuun ottamatta ruokakauppaa ja ulkomaisia verkkokauppoja eivät tuloistani hyödy. 

Vierailija
7/54 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele ensin suomenkieli ennen kuin tulet arvostelemaan. 

Vierailija
8/54 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla riittää, haen ruoat ruokajonoista ja kahvit myös, minulla jää melkein 600€/kk bilerahaa omaan käyttöön.

Vierailija
9/54 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, kun hallituksesta asti tulee viestiä, että ollaan paskoja ihmisiä, kun ei kuluteta rahaa samalla, kun leikataan eurot niin vähiin ettei ole edes niihin perusmenoihin enää rahaa.

Vierailija
10/54 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petterihän sitä valittaa, ja valtiovarainministeriön ekonomistit.

Vierailija
11/54 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi, kun hallituksesta asti tulee viestiä, että ollaan paskoja ihmisiä, kun ei kuluteta rahaa samalla, kun leikataan eurot niin vähiin ettei ole edes niihin perusmenoihin enää rahaa.

Tuskin hallituskaan ajattelee, että toimeentulotuella olevat kuluttaisivat. Meitä työssäkäyviä on vielä olemassa tässä maassa. 

Vierailija
12/54 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi erityisesti pk-yrittäjien toivoa isompia tukia työttömille näinä aikoina, kun töitä ei riitä. Isot summat yhteisiä rahoja menee yritystukiin (joita pikku yrittäjä ei nää todellakaan) ja vaikka kehitysapuun, tai suurituloisten valtionelättien (esim pomot tuottamattomisss valtio omisteisissa yrityksissä) mutta nämä rahat ei kierrä tässä maassa. Tukien leikkaukset on suurelta osin ekana pois pk-yrittäjiltä. Mutta nämä on niin kateellista sakkia, että menevät ennemmin itse konkurssiin 

Vierailija
13/54 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla riittää, haen ruoat ruokajonoista ja kahvit myös, minulla jää melkein 600€/kk bilerahaa omaan käyttöön.

Juu juu, ruokajonosta saa ruokaa 1-2 päiväksi. On vanhentunutta ruokaa.

Leipä, jokin maitotuote ja muutama vihnnes/ hedelmä.

Vierailija
14/54 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on joka päivä eri ruokajono, aina saa jotain lihaa, leipää, kahvia, paistopisteen tuotteita, eineksiä yms.

Vierailija
15/54 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi erityisesti pk-yrittäjien toivoa isompia tukia työttömille näinä aikoina, kun töitä ei riitä. Isot summat yhteisiä rahoja menee yritystukiin (joita pikku yrittäjä ei nää todellakaan) ja vaikka kehitysapuun, tai suurituloisten valtionelättien (esim pomot tuottamattomisss valtio omisteisissa yrityksissä) mutta nämä rahat ei kierrä tässä maassa. Tukien leikkaukset on suurelta osin ekana pois pk-yrittäjiltä. Mutta nämä on niin kateellista sakkia, että menevät ennemmin itse konkurssiin 

Mitä pienyrittäjien palveluja työttömät käyttää? Kotisiivousta?

Vierailija
16/54 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Käyn melkein joka viikonpäivä ruokajonossa, täällä Helsingissä niitä riittää.

Vierailija
17/54 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä elämiseen. Se on eri asia kuin turha kuluttaminen. 

Vierailija
18/54 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä katsellut kotiasuni collegehousujen persausta ja erityisesti miten valo siitä alkaa loistaa läpi, ja myös pikkasen kyllästynyt kun vyötärön kuminauha ei enää pidä housuja ylhäällä edes matkaa sohvalta keittiöön, niin ehkäpä huomena törsään sen verran, että ostan parikymppiä maksavat collegehousut. Hupparin ostaminen täytynee siirtää marraskuulle, paitsi voi olla etten huppari tule tarvitsemaan ennen kevättä, joten voi siirtyö kauemmaskin.

Vierailija
19/54 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pienyrittäjien palveluja työttömät käyttää? Kotisiivousta?

Ravintolat ja muut pienemmät elintarvikkeisiin keskittyneet liikkeet, kampaamot, kuljetukseen liittyvät, hieronta, pienet remontit...

Vierailija
20/54 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä katsellut kotiasuni collegehousujen persausta ja erityisesti miten valo siitä alkaa loistaa läpi, ja myös pikkasen kyllästynyt kun vyötärön kuminauha ei enää pidä housuja ylhäällä edes matkaa sohvalta keittiöön, niin ehkäpä huomena törsään sen verran, että ostan parikymppiä maksavat collegehousut. Hupparin ostaminen täytynee siirtää marraskuulle, paitsi voi olla etten huppari tule tarvitsemaan ennen kevättä, joten voi siirtyö kauemmaskin.

Collegehousut temusta, saat monipakkauksen samaan hintaan kuin halvimmat täältä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi