Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni nainen ei viitsi huolehtia ulkonäöstään?

Vierailija
30.09.2025 |

Kommentit (156)

Vierailija
21/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samasta syystä kun suomalaiset miehet ei ulkonäöstään välitä.

Unohdit nyt vastata otsikon kysymykseen.

Vastaus on se, että kaikkia ei kiinnosta ulkonäkö. Miehiä paljon naisia vähemmän. Suosittelen, että unohdat tämän pakkomielteen ja keskityt tekemään omasta elämästäsi parempaa.

Vierailija
22/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vain ole mitään tarvetta. Vie aikaa ja rahaa. Käytän mieluummin nämä muuhun. 

Olen ihan kivannäköinen ja hoikka ilman mitään erityisiä kikkailuja.  

Ei vie paljon rahaa. Mä käyn 2 krt vuodessa kampaajalla. Menee yht. n. 120e vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit nyt vastata otsikon kysymykseen.

Oletin että se olisi itsestäänselvää eli mukavuudenhalu, ajanpuute tai ihan vaan se ei ettei sitä ulkonäköä pidetä niin tärkeänä. Eli samat syyt kuin monella suomalaisella miehellä. 

Vierailija
24/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä rahalla? Tiedätkö paljonko tollanen kampaaja-käynti maksaa? Kenellä on enää varaa tollaseen?

En mä rupea viimeisiä pennejäni laittamaan johonkin meikkeihin ja kampaajalle.

Ajat ovat kovat ja totta kai se näkyy ihmisten naamasta.

Vierailija
25/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap tekee näitä aloituksia?

Siitä puhe mistä puute, veikkaan ma.

Mikä puute?

Naisen puute. Sehän se perinteisesti motivoi haukkumista.

Vierailija
26/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peseydyn päivittäin, ja pesen hampaani kahdesti päivässä hammaslankaa unohtamatta. Laitan naamaani perusvoidetta jos iho tuntuu kuivalta. Kampaan hiukset ja laitan ponnarille. Pukeudun mukaviin, rentoihin ja puhtaisiin vaatteisiin. Eikö tämä muka riitä vai pitäisikö vielä meikata ja hiukset tupeerata? 

Äläs nyt, on miehiä jotka haluavat että me naiset kuljetaan kaupungilla sexyssä smokey-eye looksissa ja oikeen tälläytyneenä. Vain koska he haluavat sitä. 

Vierailija
27/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kuuluu haista hielle, tupakalle ja vanhalle viinalle. Ulkonäkö ei ratkaise.

Vierailija
28/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä puute?

Mä vain kysyin että miksi, koska se ei vaadi paljon vaivaa. 

Olen nainen ja minulla on mies.

Vierailija
29/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä muuttumisleikeissä on aina sama kontrasti. Laittamattoman yrmy ilme vs laitettuna paras hymy.

Vierailija
30/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä puute?

Koska jos ei kiinnosta, ei kiinnosta nähdä sitä vaivaa. Miksi jankata päivän selvää asiaa?

Vierailija
31/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn edellisiin.

Lisään silti vielä, että silloinkin kun haluaisin panostaa, tulee rahakysymys. Jotain vanhoja meikkejä on, mutta hiukset on ohuet ja vaatisivat näyttävyyteen kalliita kemikaaleja myös. Kemikaalien takia ne pitäisi pestä joka päivä -> laadukasta shampoota ja hoitoainetta menee paljon. Kertaleikkauksen ja värjäyksen (~200e) jälkeen mallia pitäis olla n. 5vkon välein siistimässä ja juurikasvua värjäilemässä. Eurot lentelee.

Entä vaatteet ja olemus? Ryhtiin vaikuttavat perusrintaliivit maksavat helposti 100e. Tavalliset paidat ei istu nätisti, vaan joko ollaan venyvissä tai alaosastaan lököttävissä. Tai jälleen kerran maksetaan itsemme kipeiksi näyttääksemme huolitellulta vaikkapa kauluspuseroissa. Jatkanko?

Jos aloitus ei ole provo, niin kuinka paljon itse käytät aikaa ja rahaa ulkonäköösi, AP?

Vierailija
32/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei vaan kiinnosta. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? Ei kiinnosta tippaakaan, mitä joku vastaantulija on mun ulkonäöstä mieltä. Mulla on ehjät ja puhtaat vaatteet, jotka on mukavat päällä ja käytännölliset siihen mitä olen tekemässä. Kasvot pesen vedellä suihkussa käydessä ja tukan harjaan kun tarve on. Joka päivä ei ole. On mulla ripsiväri, jota laitan, jos menen juhliin ja täytyy "laittautua". Siinä se. 

Vierailija
33/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen parempi, meni huonompaan suuntaan. 

Samaa mieltä. Pitkä tukka parempi, kuin tuollainen kutun nuolema. Silmälasittomuuteenkaan ei pelkällä merkillä päästä,  vaan kyllä se vaatii silmäleikkauksen. Sitä paitsi moni näyttää kivammalta, hyvän näköisillä laseilla.

Vierailija
34/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että aika moni tykkää enemmän luonnollisesta tyylistä. Tässäkin alkuperäisessä lookissa ei ollut mitään vikaa. Siinäkään tukka ei ollut sellainen liian pitkä liuhu. Uusi hiustyyli on paljon tätimäisempi, eikä se vaalea väri ole yhtään parempi kuin vanhakaan, sanoisin että päinvastoin. 

Vierailija
35/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä puute?

Rahaa vaatii ja rahalle minulla on parempaakin käyttöä kuin ostaa tekotukkaa tai -kynsiä.

Vierailija
36/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla sellainen syy, että nuorempana ulkonäöstään huolehtivia suomalaismiehiä on homoteltu ja vastaavasti ulkonäöstään huolehtivia nuoria naisia huoriteltu?

Vierailija
37/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä huolehdin, nautin siitä ja puoliso arvostaa. Jos palaute olisi narinaa ajan tai rahan haaskaamisesta tai turhamaisuudesta, puoliso olisi väärä ja intokin loppuisi äkkiä sitä valitusta kuunnellessa.

Vierailija
38/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan taas vastauksia. Korreloi kyllä suomalaisen katukuvan kanssa, ei siinä mitään. 

Itse kyllä käyn kampaajalla säännöllisesti, meikkaan kevyesti päivittäin, ulkonäkö on tärkeä osa persoonaani. Vaikea ymmärtää miksi tämänaihe on suomalaisille naisille näin kielteisiä tunteita nostattava asia.

Vierailija
39/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vain ole mitään tarvetta. Vie aikaa ja rahaa. Käytän mieluummin nämä muuhun. 

Olen ihan kivannäköinen ja hoikka ilman mitään erityisiä kikkailuja.  

Ei vie paljon rahaa. Mä käyn 2 krt vuodessa kampaajalla. Menee yht. n. 120e vuodessa.

Viimeksi kun kävin, maksoi leikkaus 120e. Siis yhdeltä kerralta ja ihan vaan pelkkä lyhennys suoraan tukkaan, ei mikään mallin muutos. Ihan sikakallista.

Vierailija
40/156 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peseydyn päivittäin, ja pesen hampaani kahdesti päivässä hammaslankaa unohtamatta. Laitan naamaani perusvoidetta jos iho tuntuu kuivalta. Kampaan hiukset ja laitan ponnarille. Pukeudun mukaviin, rentoihin ja puhtaisiin vaatteisiin. Eikö tämä muka riitä vai pitäisikö vielä meikata ja hiukset tupeerata? 

Äläs nyt, on miehiä jotka haluavat että me naiset kuljetaan kaupungilla sexyssä smokey-eye looksissa ja oikeen tälläytyneenä. Vain koska he haluavat sitä. 

No eikös naiset sitten meikkaa ja tälläydy ihan vaan itsensä takia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi