Lue keskustelun säännöt.
Miksi yliluonnollisesta rakkaudesta intoileva kansanosa on kaikista kylmintä?
30.09.2025 |
Nyrkkisääntö: mitä enemmän ihminen toitottaa olevansa kristitty ja sitä miten ihmeellinen on Jumalan rakkaus, sitä vähemmän ihminen vaikuttaa rakastavan muita. Ikinä ei ole tällaisen kristityn kanssa tullut olo että tunnempa oloni rakastetuksi ja siinä on ihminen täynnä rakkautta.
Huijaatte vain itseänne, nämä ovat asioita jotka muut kyllä aistivat helposti.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
En kuluta aikaani tai itseäni ihmiseen joka on kadotukseen menossa. Valhe, pahat ajatukset ja tavat.
Ettet olisi itse sinne menossa, kun noin pahasti ajattelet muista
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Koska kaikkia todellisia kristittyjä vastaan nousee pimeyden maailmasta demonihyökkäys ja joutuvat erittäin voimakkaan demonisen painostuksen kohteiksi ja alle. Paholaisen päämääränä on juurikin aikaansaada tuo tilanne, että muille tulee kristittyjen seurassa tuo tunne, ettei kristityissä ole pätkääkään rakkautta, että ovat vain kylmiä ja kovasydämisiä.
Itsellenikin kävi tuo, olen siis kristitty ja alunperin tunsin sellaista universaalista rakkautta kaikkia ihmisiä kohtaan. Mutta Paholainen johdatti muut ihmiset kohtelemaan minua niin kammottavilla tavoilla, olemaan niin ilkeitä ja julmia kuin ikinä vain voi olla, juuri että en enää kykenisi rakastamaan muita ihmisiä. Onnistui siinä, enkä koe, että tämä olisi minun syytäni.
Haluaisin kyllä olla rakastava ja kyetä rakastamaan kanssaihmisiä, mutta oman kokemukseni kautta olen ymmärtänyt, että suuri osa ihmisistä on pahoja ja äärimmäisen vastenmielisiä, ja näitä on mahdotonta kenenkään kyetä rakastamaan ilman yliluonnollista apua. Päinvastoin, minusta on tullut todellinen ihmisvihaaja, mitä enemmän olen joutunut olemaan ihmisten kanssa tekemisissä! Haluaisin kyllä olla Jeesuksen kaltainen ja kyetä rakastamaan lähimmäisiäni, mutta en vain pysty siihen. Ei voi mitään. En voi sille mitään. Tiedostan kyllä olevani juuri tuollainen kovasydäminen ja vihaa tihkuva kristitty, ja siksi en lähdekään minnekään katuevankelioimaan tms, koska ihmiset aistivat sen.
Mutta nyt ymmärrän ihan tasantarkkaan sen, miksi monista kristityistä tulee tällaisia kylmiä, rakkaudettomia ja kovasydämisiä. Olen kyllä rukoillut, että Jumala minut tästä ihmisvihasta ja kovuudesta vapauttaisi ja se onkin auttanut hiukan. Se taitaakin olla juuri se avain tästä tilasta poispääsemiseksi, viedä asia Jumalalle ja yrittää itse tehdä parannusta.