Vaimo ei ymmärrä että seksiä ja läheisyyttä ei voi erottaa toisistaan...
Se tavallinen tarina.... työelämän ja työn ohessa opiskelunsa yms. paineessa vaihevuosiaan lähestyvä vaimo menettää kiinnostuksensa seksiin. Myös aiempi runsaskin läheisyys kutistuu lyhyeen halailuun ennen nukkumaanmenoa. Minkäänlaista panostusta parisuhteeseen ei vaimolla ole....keskittyy vain omaan elämäänsä. Miehenä loukkaannuin tästä käytöksestä ja vastaavasti aloin itse keskittyä vain omaan tekemiseeni ja olemiseeni...meneehän se näinkin. Mihinkään seksiin en enää viittaa...en enää koskaan. Se mitä vaimo ei näytä tajuavan on että siinä menee samalla hellyys ja läheisyyskin kun välttelee seksiä. Nämä asiat näet tapahtuvat samoissa aivoissa.. ovat ilmentymä samasta energiasta libidosta. En pysty sanomaan milloin joku kosketus muuttuu seksuaalisävytteiseksi. Hyvin harvoin muuttuu mut joskus kuitenkin. Nyt kun siis olen päättänyt että en tarvi satunnaista seksiä vaimolta niin sen mukana katoaa läheisyyskin. Vaimo ei tunnu tajuavan tätä. Satunnainen seksi on vain kiusallinen muistutus siitä että sitäkin voisi olla. Mulle miehenä on helpompaa sopeutua tilanteeseen lopettamalla koko seksihomma.. ei kiinnosta typerä vonkaaminen.. se on noloa. Kiusallista on myös että nyt kun vaimo tajuaa tämän...niin hän yrittää epätoivoisesti jotain läheisyyttä...jopa seksiäkin. Sorry...juna meni io. En tarvi satunnaista seksiä. Kun mentiin naimisiin niin sanoin tämän. Satunnaisen seksin vuoksi en viittis kävellä edes talon roskikselle asti...etsin itselleni vaimoa. Vaihdevuosia lähestyvä nainen ei muuta pysty tarjoamaan...ymmärrän kyllä. Mutta hei....kiitos ei! Äidin pikku poika sanoo nyt ei... tämä tulee nyt kai yllätyksenä sille vaihdevuosipotilaalle joka naisena oppinut pitämään itsestään selvänä mua. Elämä muuttuu ja menee eteenpäin. Minunkin pitää siihen jotenkin sopeutua ja tää on mun harkittu ratkaisu. Ku vain saisi vaimollekin tämän jakeluun ilman mielenosoituksia. Sanonko tämän vaimolle suoraan? Vai kostan käyttäytymällä samalla tavalla välttelevästi kuin vaimo? Nyt siis se vaimo yrittää jotain pussutella ja ei vois vähempi enää kiinnostaa... Vaimon käytös totaalisesti tuhosi omat fiilikset.
Kommentit (94)
Okei no sitten pitääkin katsoa ettei yksikään mies saa jatkossa koskettaa yhtäkään lasta, edes omaansa, eikä muuta kuin panokumppaniaan, sillä nämä asiat ovat sanojesi mukaan 100% sidoksissa toisiinsa.
Vaimon käytös on vain peili itsestäsi ap. Katso peiliin.
Seksiä saa muualtakin, ei kannata omaa mielenterveyttään haluttoman naisen kanssa menettää
M43
Hyi mikä paasaus! Ei ihme että vaimo ei halua olla seurassasi.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä saa muualtakin, ei kannata omaa mielenterveyttään haluttoman naisen kanssa menettää
M43
Niinpä ja rehellinen tulee sitten olla myös harrastuksistaan ja uskollisuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
M43
Miksi siinä menee mielenterveys?
Vierailija kirjoitti:
M43
Tai kostopihtaavan miehen.
Heitä pihalle ja ota se nuori thaikku. Mielenterveytesi kiittää.
Usko pois, näin minäkin tein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Niinpä ja rehellinen tulee sitten olla myös harrastuksistaan ja uskollisuudestaan.
Ei kai kukaan voi olla niin tyhmä, että kuvittelee voivansa päättää toisen ihmisen selibaatista? Jos sinä lopetat seksin, niin menetät oikeuden yllättyä jos kumppani ei lopetakaan. Monopoli toisen seksuaalisuuteen vaatii sitä, että seksielämää myös on ja hoidetaan.
Miksi et eroa? Et selvästikään rakasta vaimoasi. Haukut häntä niin rumasti. Toivottavasti on nyt ihan voittaja olo kun pihtaat ja olet surullisessa parisuhteessa. Eiku
Ilmeisesti olet pitänyt vaimoasi pelkkänä toosana koko ajan. Hän on lopultakin tajunnut sen.
Vierailija kirjoitti:
Hyi mikä paasaus! Ei ihme että vaimo ei halua olla seurassasi.
Ja empatian puute. Vaihdevuosioireet nähdään kuin joku kirous, joka on naisen oma ongelma.
Kuulostaa siltä, että ap on jättänyt vaimonsa täysin yksin tuossa liitossa. Ja vielä kiukuttelee päälle. Ei ihme, että ei ole seksiä.
AP, mikä on oma vastuusi seksin herättäjänä? Voin kertoa, että pelkkä selän hierominen ei riitä.
Jaa,vai sellainen tarina tänään. Miksi siis et eroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Ei kai kukaan voi olla niin tyhmä, että kuvittelee voivansa päättää toisen ihmisen selibaatista? Jos sinä lopetat seksin, niin menetät oikeuden yllättyä jos kumppani ei lopetakaan. Monopoli toisen seksuaalisuuteen vaatii sitä, että seksielämää myös on ja hoidetaan.
Ei tietenkään kukaan päätä kenenkään selibaatista. Pettäminen on taas täysin erillinen harrastus. Normaalit ihmiset eroaa, jos parisuhde ei anna, mitä tarvitsee, eikä oikeuta sillä omaa heikkoa moraaliaan.
Vierailija kirjoitti:
Heitä pihalle ja ota se nuori thaikku. Mielenterveytesi kiittää.
Usko pois, näin minäkin tein.
En tiedä, onko ap:n vaimo kuulolla, mutta toi on ihan hyvä neuvo. Tosin naiselle ne thaikut ovat usein vähän pienikokoisia.
Olin joskus kolmekymppisenä noin lapsellinen myönnän. Oli synnyttänyt ja normaali libidoltaan. Minulla on liian kovat halut ja todennäköisesti adhd:ta. Vaadin päivittäin yli parisen tuntia kovaa liikuntaa että aivotoiminta on normaalia.
Jos olen viikon pari liikkumatta niin iskee kauheat seksihalut ja käyttäydyn ihan erikoisesti. Minusta kuoriutuu kalju kummeliukko. Energiaa on vielä viisikymppisenäkin liikaa. Kadehdin vaimoani ja hänen tasaisuutta. Otan mallia hänestä ja käytän energiaani muuhun kuin seksin miettimiseen.
Todella surullinen kirjoitus. Ei pienintäkään merkkiä puolison kunnioittamisesta tai välittämisestä. Pelkkää minä ja minun elimeni juttua.
Hui kauhistus. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia tai lemmikkejä, jos et erota seksiä läheisyydestä.