Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierrätyskeskus hakee työntekijöitä Vantaan tammistoon

Vierailija
17.08.2024 |

Hyvä palkka ja edut.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako kelvata tuollainen työ työttömille?

Vierailija
2/65 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksattaako sen minimipalkan 100 % palkkatukena veronmaksajilla? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 euroa päivä

Vierailija
4/65 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyin kerran töitä Koivukylän kierrätyskeskuksesta. Sanoivat että heillä ei ole lainkaan palkkatöitä vaan kaikki on kuntouttavaa työtoimintaa ( eli hyväksikäyttöä ) työttömille. 

T: Työtön jolle kelpaisi jos saisi palkkaa työstä

Vierailija
5/65 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivukylässä on palkkatuki työtä.

Vierailija
6/65 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako kelvata tuollainen työ työttömille?

Ääliö, oon ollut tuollaisessa ilmaiseksikin. En tosin suosittele kenellekään, paitsi sinun kaltaisille mussuttajille. 

Vierailija
7/65 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkokeilusta ei makseta palkkaa, pelkkä kulukorvaus 9€/päivä

Vierailija
8/65 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette työttömät perusta jotain pienyrityksiä? Nykyään helppo laskuttaa ja paperihommat hoituu kun on näitä ukko.fi tyylisiä palveluita. 

Edullisimmillaan tämmöisen voisi perustaa vaikkapa ostamalla siivoukseen tai maalaukseen tarvittavat työkalut. 

Toiminimellä voit myös kokeilla erilaisia hommia (niitä mitkä ei ole luvanvaraisia) ja mahdollisesti löytää näin jotain mielekästä hommaa mihin keskittyä. 

Nyt ei ehkä ole rakennusalalla buumia, mutta monet kaverit vuokraa itseään työmaille appareiksi toiminimen kautta. Ilman mitään kokemusta voi tämmönen appari veloittaa n.20e/h. Toki kesälomarahat ym pitää itse säästää tuosta.

Vierailija
9/65 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyskeskus toimii kierrätysporukalla. Kun porukka vaihtuu niin ydinasioita ei kehitetä vaikka siellä olisi potentiaalia vaikka miten hyödyntää tuota kierrätyspuolta, jopa kannattavaan businekseen.

Vierailija
10/65 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sinne tuoda akkuvikaisen Teslan?

Vierailija
11/65 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette työttömät perusta jotain pienyrityksiä? Nykyään helppo laskuttaa ja paperihommat hoituu kun on näitä ukko.fi tyylisiä palveluita. 

Edullisimmillaan tämmöisen voisi perustaa vaikkapa ostamalla siivoukseen tai maalaukseen tarvittavat työkalut. 

Toiminimellä voit myös kokeilla erilaisia hommia (niitä mitkä ei ole luvanvaraisia) ja mahdollisesti löytää näin jotain mielekästä hommaa mihin keskittyä. 

Nyt ei ehkä ole rakennusalalla buumia, mutta monet kaverit vuokraa itseään työmaille appareiksi toiminimen kautta. Ilman mitään kokemusta voi tämmönen appari veloittaa n.20e/h. Toki kesälomarahat ym pitää itse säästää tuosta.

Tuosta jää muutama euro tuntipalkaksi kun maksat itse kaikki vakuutukset ja pitää järjestää sijainen jos itse sairastuu. Pitää laskuttaa ainakin 50€/h.

Vierailija
12/65 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta jää muutama euro tuntipalkaksi kun maksat itse kaikki vakuutukset ja pitää järjestää sijainen jos itse sairastuu. Pitää laskuttaa ainakin 50€/h.

Ei pidä paikkaansa. Mulla useampi kaveri tekee tällä tavoin ja ei laskuta 50e/h. Kevytyrittäjälle vakuutukset on edulliset ja aloitukseen voi hakea starttirahaa jos on selkeä visio mitä on aloittamassa. Tulee myös veronkevennyksiä ensimmäiselle 2 vuodelle, jonka aikana voit haalia asiakkaita ja hilata hintaasi ylöspäin.

Vierailija
13/65 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkokeilusta ei makseta palkkaa, pelkkä kulukorvaus 9€/päivä

Aloituksessa puhutaan palkkatyöstä.

Vierailija
14/65 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä on se tarjottu hyvä palkka ja edut?

Vierailija
15/65 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mennyt töihin 9 eurolla päivä mutta vaadin että maksavat päivän ruuan minulle eli 9 euroa siitäkin mutta eivät maksaneet.

Vierailija
16/65 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta jää muutama euro tuntipalkaksi kun maksat itse kaikki vakuutukset ja pitää järjestää sijainen jos itse sairastuu. Pitää laskuttaa ain

Taitaa sun kaverit laittaa sen 20 e/h kokonaan omaan taskuun ja sitten firma nurin kun työt loppuu...

Vierailija
17/65 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkatuki, leppoisa työ ja henkilökunta edut

Vierailija
18/65 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontoisetuna saa napata parhaat tuodut tavarat päältä pois ja myydä ne omia kanaviaan pitkin.

Vierailija
19/65 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennen palkkatukea joutuu olemaan ensin työkokeilussa 9 e/päivä? Niin oli ainakin ennen. Eli voi olla, ettet pääse palkkatuettuun työhön ollenkaan, vaan työkokeilujaksosi jälkeen sinut korvataan uudella työkokeilijalla...

Vierailija
20/65 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Vantaan palkkatuki rahat on loppu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi