Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi käytätte huuhteluaineita?

Vierailija
29.09.2025 |

Saastutatte luontoa ja pakotatte lapset haistelemaan voimakkaita hajuja vaatteissan, todella tyhmää!

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villavaatteet ja viltit jää muuten pesun jälkeen sähköisiksi. Muissa en käytä.

Vierailija
42/91 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole vanha jäänne vuosikymmenten takaa kun vesi oli niin kovaa että siksi piti käyttää huuhteluainetta että se lopuksi pehmensi pyykit, ei kai tuota ongelmaa ole ollut olemassa enää aikoihin Suomen vesijohtovedessä?

Kumma kyllä ero on iso siihen nähden jos käyttää ja jos ei käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihvi maistuu paremmalta sopivan punaviinin kanssa.

Vierailija
44/91 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän Lumme Sensitive Hajusteeton huuhteluainetta.

Miksi käytät sitä? Mitä lisäarvoa se antaa pyykillesi?

En ole edellinen, mutta huuhteluaine tekee vaatteista ihanan pehmeitä.

Suomalaiset pelkää liian pehmeitä vaatteita. Ei huuhteluaineita eikä kuivausrumpuja vaan jauhemainen pesuaine ja kuivaus koppuraksi pyykkitelineessä (joita pitää kylvää ympäri asuntoa useita).

Vierailija
45/91 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän Lumme Sensitive Hajusteeton huuhteluainetta.

Miksi käytät sitä? Mitä lisäarvoa se antaa pyykillesi?

Pehmeyttä.

Oletko edes kokeillut pestä ilman huuhteluainetta? Ihan pehmeää on sekin pyyki nykyään.

Minä itse asiassa vasta aloitin, pari viikkoa sitten, huuhteluaineen käytön, ja miten ihanan pehmeää pyykki on. Ei ollut aiemmin kun en käyttänyt.

Vierailija
46/91 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tavallista etikkaa. 

Vierailija
47/91 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole vanha jäänne vuosikymmenten takaa kun vesi oli niin kovaa että siksi piti käyttää huuhteluainetta että se lopuksi pehmensi pyykit, ei kai tuota ongelmaa ole ollut olemassa enää aikoihin Suomen vesijohtovedessä?

Meillä on oma kaivo ja kova vesi.

Vierailija
48/91 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Pesetkö kaivovedellä pyykkiä??

Vierailija
49/91 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ottanut taas vähän huuteluainetta ja tullut tänne räyhäämään.

Vierailija
50/91 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huuhteluaineen voi helposti korvata ihan ruokaetikalla. Poistaa pesuainejäämät, hajut ja tekee vaatteista pehmeät. Bonuksena vähentää värien haalistumista ja on lähes ilmaista (noin euron 1,5l).

Etikka se vasta kamalalle haiseekin ja vie aikaa että haju haihtuu. Käytä sinä etikkaa ja anna muiden käyttää mitä haluavat. 

Ihan kaikkea etikkaa ei kannata laittaa pyykinpesukoneeseen. Tai pikku hiljaa on entinen kone..

Vierailija
51/91 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti.Olispa kiva laskea pää hajutettuun tyynyliinaan yms🤢ihan sairasta.Lenkillä haistan heti ketkä lotraa hajustetuilla vaatteensa jotka löyhkää kauttaaltaan.Pyykkituvassa jouduin huuhtelee koneen kolmesti kun yks white trash nenärengas teini pesi jollai kamalalla pyykkinsä.Ei auttanut.Kuivasin vielä parvekkeella raikkaassa ilmassa niin ihan kautaaltaan haisee.Rakastan hajuvesiä mutta niitä laitetaankin vain yhteen kohtaan suhaus.Nää kauttaaltaan.🤢

SUUNNITELTU KESTÄMÄÄN KANKAASSA MAHDOLLISIMMAN PITKÄÄN.PUHDAS EI TUOKSU MILTÄÄN.

Vierailija
52/91 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitäisi käyttää? En ole koskaan käyttänyt kun en ole keksinyt yhtäkään järjellistä syytä moiselle. 

Vierailija
53/91 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta millä sitten pesisin? Ei ole muuta. Meillä maalla monellakin on oma kaivo. Tietenkin pumput ja putket ym systeemit kuuluu asiaan. Mitään ihmeellistä ei ole, ei kannata ällistyä lainkaan.

Vierailija
54/91 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä muulla pesisin?

Vierailija
55/91 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle puhtaan pyykin kuuluu tuoksua hyvälle, enkä tykkää karheista vaatteista tai lakanoista. Ainoastaan pyyhkeet pesen ilman. 

Vierailija
56/91 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan? Haluan, että pyykkin tuoksuu hyvältä. 

Ja ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun hajusteyliherkän itkut. Te nyt terrorisoitte ympäristöä näiden luulosairauksinne kanssa muutenkin ihan tarpeeksi.

toivottavasti tulee sullekin, i d i o t

Vierailija
57/91 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle puhtaan pyykin kuuluu tuoksua hyvälle, enkä tykkää karheista vaatteista tai lakanoista. Ainoastaan pyyhkeet pesen ilman. 

Minä taas käytän huuhteluainetta pyyhkeisiin, muuten jäävät karheiksi.

Vierailija
58/91 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihana tuoksu.

Vierailija
59/91 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee ihana tuoksu.

Puhtaan pyykin tuoksu hajusteettomalla huuhteluaineella.

Vierailija
60/91 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas käytän huuhteluainetta pyyhkeisiin, muuten jäävät karheiksi.

Miksihän minun pyyhkeet eivät jää karheaksi vaikka en käytä huuhteluainetta? Ap.