Sun Duolingo -streak tällä hetkellä?
Kerro myös, mitä kieltä opiskelet.
Mulla Italia 370pvä
Kommentit (34)
Mitä eri kieliä Duolingossa voi opiskella?
Venäjä, taitaa olla 268 pv nyt. Täytyy kyllä myöntää, että olen selkeästi oppinut paljon tuota kieltä!
Vierailija kirjoitti:
Venäjä, taitaa olla 268 pv nyt. Täytyy kyllä myöntää, että olen selkeästi oppinut paljon tuota kieltä!
Miksi 😯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi 😯
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Miksi 😯
?
Miksi kukaan haluaa opiskella venäjää nykyään?
Vierailija kirjoitti: No osaatko italiaa?
Suomea hän ei ainakaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi 😯
?
Miksi kukaan haluaa opiskella venäjää nykyään?
Kiinnostava kysymys.
Miksi kukaan haluaa opiskella mitään ikinä?
Pidin taukoa Duolingolla. Nyt uusi rupeama noin 160 päivää.
Eniten pisteitä englannissa (noin 250 000). Kertaan englantia. Vielä ei ole tullut hankalia asioita vastaan.
Opiskelen huvin päiten myös mm. saksaa, espanjaa ja hieman ukrainaakin.
Uutena aloitin shakin opiskelun.
Yhteensä noin 600 000 pistettä koossa. Aloitin vuoden 24 alussa, mutta pidin pitkän tauon.
1561. Opiskelen erittäin montaa kieltä, sekä eurooppalaisia että aasialaisia. Hieman lähtenyt lapasesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä eri kieliä Duolingossa voi opiskella?
Laaja valikoima. Euroopassa puhuttavat kielet suureksi osaksi, suomikin. Muitakin, kuten japani, kiina, heprea, arabia. Myös harvinaisia kieliä, kuten jiddiz, navajo.
Espanja ja vähemmällä myös ranska ja streak 872 päivää. Pidin taukoa pari kk ja sitä ennen oli myös pitkä streak, en nyt muista kuinka pitkään mutta kuitenkin. Ilmainen ollut koko ajan
Saksaa. 1948 päivää. Oikeasti haluaisin etsiä apin joka ei suolla tekoälyllä koko ajana samoja lauseita niin oppisin paremmin. Mutten raaski katkaista streakia.
Miten Duolingossa opiskelu tapahtuu? Paljonko maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on streak?
Putki.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on streak?
Apin pitämä luku, että kuinka monena päivänä putkeen on jaksanut kieltä kerrata ilman, että jää väliin "tyhjiä" päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on streak?
Voidaan suomentaa putki, siis opintoputki eli ei katkoja.
Vierailija kirjoitti:
Miten Duolingossa opiskelu tapahtuu? Paljonko maksaa?
siellä on drag and drop -lausetehtäviä, luetun- ja kuullun ymmärtämistä, oppimisen pelillistämistä, sanastoharjoituksia ja vaikka mitä. Saatavilla ilmaisversio ja maksullinen (jotain 10€/kuussa?)
No osaatko italiaa?