Rakastella vai panna?
Tuli tuosta eräästä synonyymikyselystä mieleen, mitä eroa on rakastelulla ja panemisella vai onko mitään? Sama asia mutta onko muuta? Omasta mielestäni rakastelu on jotenkin "virallista" ja jo nimensä perusteella edellyttää parin väliltä rakkautta. Panna voi vähemmilläkin tunteilla.
Kommentit (26)
Rakastelussa ei toimita omantunnon vastaisesti , mutta eihän panemisenkaan tarvitse omantunnon vastaista olla , jos suhde on kunnossa. Minusta termi paneminen ei korosta sitä henkistä puolta, vaan pelkästään rutiinia toimintaa.
Kyllä naisten kanssa rakastella voi, mutta panemisessa naiset on vain tiellä
Panemisesta mies saa, tarkastelussa ehkä nainenkin.915
Kun ystäväni äsken puhui rakastelusta, ymmärsin hänen todella rakastavan minua.
Nussiminen on ainoa oikea termi! Se kattaa molemmat.
Muistan kun ensimmäistä kertaa oltiin ralastajattaren kanssa oltu yhdynnässä niin hän hetken päästä kysyi että mitä minun mielestä just äsken tehtiin, rakasteltiin,naitiin vai kumpaaakin?
Teiniaikojen jälkeen en ole enää päätäni vaivannut tällaisella semantiikalla.
Meillä täälä perämettillä vaan nairahan kristuksesti.
POV: Rakastelu on hellää, huomioivaa, monivaiheista molempia tyydyttävää seksiä. Paneminen on penetraatio ja mahdollisesti saman aikaista sormetusta, mutta jossa kumpikin osapuoli on enemmänkin vastuussa vain omasta nautinnostaan
Panemisella tyydytetään vain fyysinen tarve. Mieti nyt vaikka jotain parin minuutin pikapanoa. Rakastelulla tyydytetään sekä fyysinen että henkinen tarve läheisyyteen.
Naidaan pannaan nussitaan jos on vain oma nautinto kyseessä. Rakastelu jos halutaan huomioida toinenkin ja antaa läheisyyttä ja rakkautta. Kuulee jo sanoistakin.
Vierailija kirjoitti:
Nussiminen on ainoa oikea termi! Se kattaa molemmat.
1-2 min
Entä wanharouva Tyhjäpään "tehdä seksiä"?
Vierailija kirjoitti:
Naidaan pannaan nussitaan jos on vain oma nautinto kyseessä. Rakastelu jos halutaan huomioida toinenkin ja antaa läheisyyttä ja rakkautta. Kuulee jo sanoistakin.
Minä olen kyllä pannut, nainut ja nussinut useasti sillä tavalla, että molempien nautinto on molemmilla mielessä.
Puolisoa/seurustelukumppania rakastellaan.
Kaikkia muita pannaan.
Sievistelijät rakastelee rehelliset panee
En ole koskaan rakastellut. Nussin ja panen.