Kohtaamisenne julkkiksen kanssa?
Millainen oli sinun kohtaamisesi julkkiksen kanssa? Juttelitteko? Vastasiko julkkis mielikuvaasi?
Kommentit (46)
"Millainen oli kohtaamisesi julkkiksen kanssa" ei varmaan ole sama asia kuin "Keitä julkkiksia olet nähnyt"?
Kaupan hyllyllä useimmiten. Kiusallisia tilanteita, pieniä katseita. Mietin mihin pakenen. Mietin onko ne myyneet paholaiselle sielunsa. Tuli erikoisia energioita. Tai ehkä oma ajattelu vaikuttaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin seuraavat: Anita Hirvonen, Leo Lastumäki, Kirka, Johanna Raunio, Anne Pohtamo, Martti Ahtisaari ja Eeva Ahtisaari, Fredi, sekä muutamia ministereitä.
Eri yhteyksissä tavattuja, mm.työhön liittyvissä tilanteissa.
Tähän siis lisään, että kaikki nämä olivat mielestäni tosi mukavia ihmisiä. Kirka oli kyllä todella symppis. Anne Pohtamo erittäin fiksukäytöksinen ja kohtelias.
Eeva Ahtisaari teki vaikutuksen, koska hänessä oli sisäistä voimaa joka säteili ulospäin. Hyvin tasapainoisen oloinen ihminen.
Yks tuttuni on työkseen maksullinen nainen. Monesti touhuamme yhdessä erilaisilla kokoonpanoilla, itse olen mukana puhtaasta pervoilunhalusta. Kerran hän sanoi että hänen luo tulee yksi asiakas joka tykkää pukeutua naiseksi ja alistua. Olisi tarve kaveriksi alistamaan tätä asiakasta. No minähän suostuin ja tuli huomattua että tämä asiakas oli yksi aika tunnettu uutistenlukija valtakunnallisella televisiokanavalla. En ole sen jälkeen voinut katsoa kyseisen hepun juontaja nauramatta 😘
Jari82
Ilari Johansson laivan baarissa. Lähti kahden naisen kanssa paikalta.
Kahden erilaisen työn vuoksi suurin osa julkkiskohtaamisista on tullut sitä kautta. Osa on jo edesmenneitä. Tärkein opetus on ollut, että töissä keskittyvät työasioihin ja vapaalla haluavat olla yksi joukosta. Suuria diivoja on tullut vastaan vain muutama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin seuraavat: Anita Hirvonen, Leo Lastumäki, Kirka, Johanna Raunio, Anne Pohtamo, Martti Ahtisaari ja Eeva Ahtisaari, Fredi, sekä muutamia ministereitä.
Eri yhteyksissä tavattuja, mm.työhön liittyvissä tilanteissa.Tähän siis lisään, että kaikki nämä olivat mielestäni tosi mukavia ihmisiä. Kirka oli kyllä todella symppis. Anne Pohtamo erittäin fiksukäytöksinen ja kohtelias.
Eeva Ahtisaari teki vaikutuksen, koska hänessä oli sisäistä voimaa joka säteili ulospäin. Hyvin tasapainoisen oloinen ihminen.
Lastumäki oli aika äkäinen omien kokemusteni mukaan. Mutta leppyi aina aika nopeasti.
Mikko Alatalon olen nähnyt kahvilassa ja Simo Frangenin ex-vaimonsa kanssa vuoraamassa elokuvaa.
Nytpä tulee oikea pommi:
Olin lapsena 60-luvulla perheemme mukana Hesoissa. Niin vaan näimme kadulla kävelevän itsensä Hannes Häyrisen. Tätä ei juurikaan voi kukaan ylittää
Olen matkustanut samalla lentokoneella kuin Ruotsin Kunigatar Victoria, päivä oli eri, mutta lentokone sama.
Olin nuorempana kaupan kassalla yhdessä tamperelaisessa kaupassa ja siellä kävi välillä asiakkaina sikäläisiä tai siellä päin vaikuttavia julkisuudesta tuttuja henkilöitä. Jukka Leisti ja Tuija Ernamo olivat aina supermukavia, kuten myös Roosa Meriläinen ja Simo Frangen. Sen sijaan taas Mikko Alataloa ylimielisempää tyyppiä sai hakea.
Ajoin paikallisjunalla Hesoista kohti lentoasemaa. Ihan siinä vieressä istui joku nainen ja Ivan Puopolo. Se jäi Ivanista mieleen, että hän käytti aivan katupoikien kieltä eli kiroili aivan "perkeleesti". Oli aivan eri painos TV-Ivanista ainakin kielenkäyttönsä takia
Vierailija kirjoitti:
Nytpä tulee oikea pommi:
Olin lapsena 60-luvulla perheemme mukana Hesoissa. Niin vaan näimme kadulla kävelevän itsensä Hannes Häyrisen. Tätä ei juurikaan voi kukaan ylittää
Vaan minäpä olen tavannut lapsena Esko Kivikosken!!
Juttelin tuopin ääressä Freukkareiden kitaristin Arto Pajukallion kanssa. Hän oli aivan herrasmies, renttuimagosta huolimatta. Myös älykkyys huokui hänestä. Oli mieleen jäävä kohtaaminen.
Lahden radiomäen lenkkipolulla tuli vastaan Antero Mertaranta ja iski silmää. Sitten lähti seuraamaan ja meni juoksuksi. Niin olen mies ja tuolloin 30v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri yhteyksissä tavattuja, mm.työhön liittyvissä tilanteissa.Tähän siis lisään, että kaikki nämä olivat mielestäni tosi mukavia ihmisiä. Kirka oli kyllä todella symppis. Anne Pohtamo erittäin fiksukäytöksinen ja kohtelias.
Mulla on kans sisäistä voimaa mikä saa naiset näkee tähtiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikko Alatalon olen nähnyt kahvilassa ja Simo Frangenin ex-vaimonsa kanssa vuoraamassa elokuvaa.
Hyi, millä he sitä elokuvaa vuorasivat?
Paula Koivuniemi se vei Seinäjoen Hotelli Sorsanpesän baarista peräti 3 nuorta jullia mukanaan joskus 20 vee sitten
Eri yhteyksissä tavattuja, mm.työhön liittyvissä tilanteissa.