Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtaamisenne julkkiksen kanssa?

Vierailija
29.09.2025 |

Millainen oli sinun kohtaamisesi julkkiksen kanssa? Juttelitteko? Vastasiko julkkis mielikuvaasi?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen matkustanut samalla lentokoneella kuin Ruotsin Kunigatar Victoria, päivä oli eri, mutta lentokone sama.

Onko Victoria jo kuningatar?

Vierailija
42/51 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ristiäisissä olen ollut, kyläilty on vuosien varrella lukuisia kertoja toistemme kodeissa ja muiden sukulaisten, nähty rippijuhlissa, synttäreillä, häissä, jouluna joskus, saunottu kesämökillä, Nykyään nähdään harvemmin, valitettavasti useimmin vanhemman polven hautajaisissa. Kyllä hänestä jo ajat sitten tiedettiin, että pojassa on ainesta ja on se saatu nähdäkin. Nimeä en nyt sattuneesta syystä tähän kerro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne Katajan vieressä istuin lentokoneessa silloin, kun hän oli aivan uransa alussa. 

Oli mukava ja lapsirakas. Oli aika levoton myös. Oli varmaan työlästä sietää istua vain paikallaan. 

Vierailija
44/51 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri orpon tapasin Turussa gigantissa muutama vuosi ennen pääministeriyttä. 

Hän oli hyvin kohtelias. Sanoi, että hän odottelee tässä tuotetta, joten menkää te vaan ohitse palveltavaksi. 

Vierailija
45/51 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petteri orpon tapasin Turussa gigantissa muutama vuosi ennen pääministeriyttä. 

Hän oli hyvin kohtelias. Sanoi, että hän odottelee tässä tuotetta, joten menkää te vaan ohitse palveltavaksi. 

Kuitenkin kehuit jotain junaa ja siitä se ajatus sitten lähti. Älä yritä.

Vierailija
46/51 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuule normaaleja tyyppejä kaikki ovat, useitakin tunnen joko paremmin tai huonommin.  Tavastialla "lähes asunut 80 luvulla, hesassa vuosia asunut sekä naapureina ollut jo edesmenneitä näyttelijöitä,/ muusikoita, Tampereella myös asunut muusikoiden naapureissa..

Hola amigos :" pikkusexy oulusta"

Vierailija
47/51 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaavien silmieni tulituksen alla he kiemurtelivat kuin matoset.

Vierailija
48/51 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keke tuli kolmion takaa eteen. Näytin keskaria.

Vierailija
49/51 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen matkustanut samalla lentokoneella kuin Ruotsin Kunigatar Victoria, päivä oli eri, mutta lentokone sama.

Tarkoitat varmaankin kruununprinsessa Victoriaa? Kaarle Kustaa on vielä hengissä. Etkä edes tavannut Victoriaa, jos hän ei ollut samaan aikaan koneessa kuin sinä :D 

Vierailija
50/51 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitkytä-luvulla näin Erkki Liikasen Hartolan torilla ja kaheksakuus, eikäku kaheksakaheksa Jorma Pulkkisen Kempeleen lammasmarkkinoilla.

Vierailija
51/51 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni kautta kun olin lavarakentajana muusikoille olen tavannut paljon muusikkoja ja bändejä. Olen ollut samoissa juhlissa Sanna marinin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme