Kohtaamisenne julkkiksen kanssa?
Millainen oli sinun kohtaamisesi julkkiksen kanssa? Juttelitteko? Vastasiko julkkis mielikuvaasi?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Olen matkustanut samalla lentokoneella kuin Ruotsin Kunigatar Victoria, päivä oli eri, mutta lentokone sama.
Onko Victoria jo kuningatar?
Yhden ristiäisissä olen ollut, kyläilty on vuosien varrella lukuisia kertoja toistemme kodeissa ja muiden sukulaisten, nähty rippijuhlissa, synttäreillä, häissä, jouluna joskus, saunottu kesämökillä, Nykyään nähdään harvemmin, valitettavasti useimmin vanhemman polven hautajaisissa. Kyllä hänestä jo ajat sitten tiedettiin, että pojassa on ainesta ja on se saatu nähdäkin. Nimeä en nyt sattuneesta syystä tähän kerro.
Janne Katajan vieressä istuin lentokoneessa silloin, kun hän oli aivan uransa alussa.
Oli mukava ja lapsirakas. Oli aika levoton myös. Oli varmaan työlästä sietää istua vain paikallaan.
Petteri orpon tapasin Turussa gigantissa muutama vuosi ennen pääministeriyttä.
Hän oli hyvin kohtelias. Sanoi, että hän odottelee tässä tuotetta, joten menkää te vaan ohitse palveltavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Petteri orpon tapasin Turussa gigantissa muutama vuosi ennen pääministeriyttä.
Hän oli hyvin kohtelias. Sanoi, että hän odottelee tässä tuotetta, joten menkää te vaan ohitse palveltavaksi.
Kuitenkin kehuit jotain junaa ja siitä se ajatus sitten lähti. Älä yritä.
Toki jokaisella voi olla erilaisia kokemuksia samasta ihmisestä. Itse vaan muistan tuon Lastumäen ihan mukavana tyyppinä, kun oltiin samassa tapahtumassa.