Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Locktober

Vierailija
29.09.2025 |

Piakkoin alkaa Locktober! 🥰

Meinaan lukita mieheni siveysvyöhön koko kuukaudeksi. Mites teillä muilla?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tunnetusti miehelle epäterveellistä, jos ei laukea vähintään kerran viikossa. Rakastava nainen pitää miehestään huolta. Oikeat miehet vastaa itse omista laukeamisistaan, eikä ole naisen päätettävissä. 

En ole koskaan kuullut että joku mies olisi kuollut ollessaan kuukauden laukeamatta. Voit vastata laukeamisestasi ihan niin paljon tumputtamalla kun haluat. Tuolla asenteella "minä tiedän" voi olla että tumputtelet loppuelämäsi

Vierailija
42/69 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jotka olette lukossa suojaudutte kylmyyden vaikutuksilta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

housuja käyttämällä

Vierailija
44/69 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 Päivää nyt lukittuna olleena alkaa olla paineita. Ajatus harhailee, kullini yrittää seistä useasti päivässä. Vaimoni vielä kiusaa sipsuttelemalla kotona sukkahousuissa, säärystimissä ja t-paidassa iltaisin. Töissä jotenkin menee kun on muuta ajateltavaa. 

Mikä tuossa on se tyydytystä tuottava komponentti?

Alistettuna oleminen vai jokin muu?

Vierailija
45/69 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te jotka olette lukossa suojaudutte kylmyyden vaikutuksilta?

9 Päivä menossa, ihan normisti alushousut ja päällyshousut. Talvella kyllä metallinen siveysvyö kylmenee jos on pitkään pakkasessa.

Vierailija
46/69 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 päivä menossa, paine kasvaa ja tunnen olevani täysin alistettuna vaimolleni. Eileen sain pesut ja sitten takaisin lukkoon vaimoni valvonnassa. Toisaalta tunne on ihan ok olla kiimainen ja miettiä koska vapautuu. Viimme vuonna vapuduttuani kuukauden jälkeen vaimoni teki muutaman runkkausliikkeen ja ruiskin spemani kaaressa. Sitten pääsi itku niin hyvältä tuntui, hän otti suuhun ja olin pian juhlakunnossa. Kun aloin naimaan tulin taas melko äkkiä mutta, nyt oli olo jo helpottunut. Olen muutenkin säännöllisesti siveysvyössä mutta saan kuitenkin seksiä viikottain.

Vierailija
47/69 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi viikkoa takana ja upean kiimainen olo koko ajan

eilen annoin vaimolle nuolemalla kolme orgasmia ja palkkioksi sain strap-onilla kunnon käsittelyn pepulleni, pussit tyhjeni vaikken varsinaisesti orgasmia saanutkaan

aion pyytää vaimoa pitämään minut lukittuna myös marraskuun

Vierailija
48/69 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eilen annoin vaimolle nuolemalla kolme orgasmia ja palkkioksi sain strap-onilla kunnon käsittelyn pepulleni, pussit tyhjeni vaikken varsinaisesti orgasmia saanutkaan

Tuossa putosi asialta pohja pois kun pääsit laukeamaan. Haasteessa on nimenomaan tarkoitus olla laukeamatta että, kiima nousee huippuunsa. Eli ihan sama oletko lukittuna kun kuitenkin ejakuloit anaalinkautta.

Vierailija
49/69 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa putosi asialta pohja pois kun pääsit laukeamaan. Haasteessa on nimenomaan tarkoitus olla laukeamatta että, kiima nousee huippuunsa. Eli ihan sama oletko lukittuna kun kuitenkin ejakuloit anaalinkautta.

en näe asiaa noin. en siis orgasmia saanut tai lauennutvaan ikäänkuin valuin tyhjäksi kun vaimo käsitteli eturauhasta oikein kunnolla. ja ainakaan himot eivät laskeneet yhtään vaan olisin ollut "valmis satulaan" heti käsittelyn jälkeen.

tämä siis meidän tyyli tehdä tämä haaste. muut tehköön itselleen sopivalla tavalla. sen tiedän että lukituksen jälkeen tulee yhdyntä olemaan taivaallista ja varmasti nopeaa :)

Vierailija
50/69 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli taas haaveiltua siveysvyössä olemisesta ja piiskan saamisesta. Se on varmaan erityisen piinallista jos sen pääsee kokemaan. En tiedä pitäisikö siveysvyö ottaa pois piiskaamisen ajaksi vai jättää paikoilleen..

Vierailija
51/69 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään tuli taas haaveiltua siveysvyössä olemisesta ja piiskan saamisesta. Se on varmaan erityisen piinallista jos sen pääsee kokemaan. En tiedä pitäisikö siveysvyö ottaa pois piiskaamisen ajaksi vai jättää paikoilleen..

ehdottomasti jättää paikalleen

Vierailija
52/69 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo lähti aamulla koko viikon kestävälle kurssille etelä-suomeen ja itse jäin kolmanneksi viikoksi lukitukseen. mukaan vaimolle lähti useampi seksikäs minimekko, alusasuja ja kondomeja. kurssimajoitus eräässä hotellissa jossa myös yökerho. tavoitteena on joka illalle eri mies. lupasi aamuisin ennen kurssipäivän alkua lähettää kuvaviestin niin voin työpäivänä viettää kiimasta sekaisin. viikonloppuna sain toki nuolla tuota ihanaa posliinipimppiä useamman kerran mutta oma helpotukseni on vielä monen päivän päässä.

Vierailija
53/69 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni kahlitsi minut lauantaina käsistä kattoon ja poisti siveysvyö. Ratsupiiska viuhui pakaroille ja reisille pitkään. Seisokki loppui kun oli kipu, sitten sivari takaisin paikalleen. Istun täälä kontorissani töissä perse arkana ja muniani jomottaa siveysvyössä. Vielä 17 päivää jäljellä, toivottavasti sitten naaraani heltyy ja antaa minun laueta.

Vierailija
54/69 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni kahlitsi minut lauantaina käsistä kattoon ja poisti siveysvyö. Ratsupiiska viuhui pakaroille ja reisille pitkään. Seisokki loppui kun oli kipu, sitten sivari takaisin paikalleen. Istun täälä kontorissani töissä perse arkana ja muniani jomottaa siveysvyössä. Vielä 17 päivää jäljellä, toivottavasti sitten naaraani heltyy ja antaa minun laueta.

Kuulostaa hyvältä 😍

Vierailija
55/69 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkös jaksettu jatkaa? Maaliviiva alkaa kohta jo häämöttää.

Vierailija
56/69 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkös jaksettu jatkaa? Maaliviiva alkaa kohta jo häämöttää.

Jaksetaan jatkaa, kun muutakaan vaihtoehto ei ole nyt käytettävissä. Vaimoni sanoi "vitsillä" että isäinpäivänä minusta ehkä tulisi isä meidän lapselle, niin silloin on tiedossa perinteistä seksiä. Ja seuraavana päivänä sitten minulla on paluu siveysvyöhön. 

Vierailija
57/69 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hoidettiin tämä ammatti domina kanssa niin kuin 3 edellistä vuottakin!  Viikottainen tapaaminen. Pesu, kiusoittelu, palvominen kahteen tuntiin ja taas kotiin kärvistelemään muutaman tehtävän kera! itse olen pitänyt tästä, vaikkakin se on aika tuskaa välillä, mutta tekee hyvää tällaiselle jatkuvasti itseään tyydyttävälle hemmolle! 

Vierailija
58/69 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkö nyt on se uus jännä fetissi, mistä naisetkin innostuu. Laitetaan mies häkkiin, jolloin seksiä ei tarvitse harrastaa

Vierailija
59/69 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan ymmärtänyt näitä siveys vyö leikkejä. Mutta kesällä tuli kokeiltua. Ystäväni siskon kanssa sattumalta.  Kyllä siinä oli alussa räpellystä. Toisella kerralla olin varannut väljät housut ja alushousut niin tuntui mukavanmalta, jos niin voi sanoa. Meitä se lähensi. Tosin ystäväni välillä ihmettelee onko siskonsa ihastunut minuun. 

Vierailija
60/69 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 Päivä menossa, siveysvyö hiertää ja vehkeitä jomottaa. Panetus on ihan hirvee mutta, kun nyt tänne asti päästy niin loppu päivät menee jotenkin, Onneksi vaimoni on luvannut et naidaan paripäivää ja nautitaan toisitamme kun olen ollut kilttipoika. Mutta ahistaa ihan helkkaristi.