Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Locktober

Vierailija
29.09.2025 |

Piakkoin alkaa Locktober! đŸ„°

Meinaan lukita mieheni siveysvyöhön koko kuukaudeksi. Mites teillÀ muilla?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
29.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MikĂ€s tĂ€mĂ€ tĂ€llainen on? TĂ€ytyy varmaan tutustua asiaan... đŸ€”

Vierailija
2/60 |
29.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vaimoni aloitti minun Locktoberini elokuun 15 pĂ€ivĂ€. On kuulema vain hyvÀÀ harjoitusta minulle. No on siveysvyö ollut yhden illan pois, kun kĂ€ytiin ulkona elokuvissa ja syömĂ€ssĂ€. Ja ulkona ollessa vaimo kuiskutteli ja flirttaili minulle, et kuinka hĂ€n haluaa minua vielĂ€ illalla ja yöllĂ€. MinĂ€ loin itselleni vaikka mitĂ€ hurjempia mielikuvia siitĂ€ et kuinka kotiin pÀÀstyĂ€mme rakastellaan. Elokuvissa vaimoni kiusasi minua,  milloin silitti minua niskasta, kaulasta,kĂ€destĂ€ ja reiden sisĂ€pinnasta. Ja vĂ€liin kĂ€si osui niin kuin vahingossa minun haarovĂ€liin. Ja minĂ€hĂ€n olin jo muutenkin ihan rĂ€jĂ€hdys pisteessĂ€, no liikaahan se oli minulle, eli tulin siinĂ€ sitten omiin housuihin. Vaimoni naurahti hiukan ivallisesti ja sanoi, et sitten kestĂ€nyt kotiin asti. EttĂ€ on vaan parempi minulle kun kun pÀÀstÀÀn kotiin, niin laitampa sun munat lukkoon. Minulle taitaa tulla nyt pieni tauko, ettĂ€ voisin taas saada perinteistĂ€ seksiĂ€.

M37 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
30.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Huomenna 1/10 laitan taas mieheni lukkoon ja kuukausi mennÀÀn. Tietysti pesut valvonnassani ja lukitus takaisin. Nautin suunnattomasti kun mieheni kiemurtelee kiimoissaan. 

Vierailija
4/60 |
30.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna 1/10 laitan taas mieheni lukkoon ja kuukausi mennÀÀn. Tietysti pesut valvonnassani ja lukitus takaisin. Nautin suunnattomasti kun mieheni kiemurtelee kiimoissaan. 

Hienoa, muistaahan tÀÀllĂ€ muutkin lukita miehensĂ€? đŸ„°

Vierailija
5/60 |
30.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllĂ€, rakas mieheni on lukittuna ja pysyy. Nyt kuukauden. 

🔑

Vierailija
6/60 |
01.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jaa mites nuo pesuhommat ja paskalla kÀynti?

Alkaa mies haista melko pahalle, jos on lukittuna

Vierailija
7/60 |
01.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa mites nuo pesuhommat ja paskalla kÀynti?

Alkaa mies haista melko pahalle, jos on lukittuna

Et nÀköjÀÀn ymmÀrrÀ asiasta mitÀÀn. siveysvyö ei estÀ ulostamista. Pesut hoituu avaimenhaltijan katsoessa ja lukitus takaisin. Googlaile tollo asiaa niin ehkÀ aukee sinulle.

Vierailija
8/60 |
01.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aamulla napsahti lukko kiinni, istun kotona nyt. Tunnen kuinka kiima alkaa nousta, 3 pĂ€ivĂ€npÀÀstĂ€ tiedĂ€n sen olevan sietĂ€mĂ€tön. KĂ€rsittĂ€vĂ€ on vaimoni mieliksi, viimme vuonna oli ihan helkkarinmoista viimmeinen viikko. Voi luoja kun sitten vaimoni otti suihin lokakuun loputtua. HyvĂ€ kun sai huulien vĂ€liin niin ruikin lastini. Olin herkillĂ€ muutaman pĂ€ivĂ€n tulin niin herkĂ€sti ettĂ€, hĂ€vetti. HyvĂ€puoli on se ettĂ€ vaimoni myös on viikon lukituksen loputtua erittĂ€in aktiivinen ja hoitaa minut useastikkin pĂ€ivĂ€ssĂ€.  Lukittu.

Vierailija
9/60 |
01.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Covid-25 Locktober.

Vierailija
10/60 |
01.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lukossa ollaan mutta, olen muutenkin lukittuna niin ei tÀssÀ mitÀÀn ongelmaa ole. Se vain on sitten toinen asia kun muuten saan suikkareita ja naida sÀÀnnöllisesti niin nyt ei heru kuukauteen. Ei auta kun olen itse alistunut 2023 tÀhÀn vaimoni vaatimuksesta kun hÀn on mustasukkainen minusta. Siveysvyö oli ainut ratkaisu tai sitten ero.

Vierailija
11/60 |
01.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukossa ollaan mutta, olen muutenkin lukittuna niin ei tÀssÀ mitÀÀn ongelmaa ole. Se vain on sitten toinen asia kun muuten saan suikkareita ja naida sÀÀnnöllisesti niin nyt ei heru kuukauteen. Ei auta kun olen itse alistunut 2023 tÀhÀn vaimoni vaatimuksesta kun hÀn on mustasukkainen minusta. Siveysvyö oli ainut ratkaisu tai sitten ero.

Olitko ollut tuhma poika ennen vaimosi vaatimusta siveysvyölle?

Vierailija
12/60 |
01.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀÀllĂ€ ollaan taas omatoimisesti lukossa, joskin en tiedĂ€, ettĂ€ koko kuukauttako. Kunhan yksin harrastelen, kun ei ole kumppaniakaan. Paineen tunne kikkelissĂ€ on kyllĂ€ kiva ja alkaa jo tuntua oudolta, jossei olekaan hĂ€kkiĂ€ paikoillaan. đŸ€Ł

Vierailija
13/60 |
01.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko ollut tuhma poika ennen vaimosi vaatimusta siveysvyölle?

Mustasukkainen, olin aina muka vieraissa tai jossain kun emme olleet yhdessÀ.

Vierailija
14/60 |
01.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ole mitÀÀn syytÀ miksi miehen pitÀisi saada erektio tai etenkÀÀn laueta muulloin kuin yhteisissÀ hetkissÀ oman naisensa kanssa. Kaikki miehen omatoiminen puuhastelu on pois naiselta. Locktober on hyvÀ hetki aloittaa, mutta ei miehelle kannata sallia vapautta sen jÀlkeenkÀÀn. Miehen luonnollinen olotila on kiemurrella kiimassaan, joten yksi tai kaksi laukeamista kuukaudessa riittÀÀ ja silloinkin vain jos kÀytös on ollut moitteeton. Kokeilkaapa laittaa mies viikoksi-pariksi lukkoon ja sitten kun on jo tosi tuskainen, mies nuolemaan tietoisena siitÀ, ettei lukkoa avata sen illan aikana mutta ehkÀ lÀhipÀivinÀ, jos hÀn pystyy tuottamaan parasta mahdollista nautintoa kielellÀÀn. SitÀ antaumuksen ja tehtÀvÀlleen omistautumisen mÀÀrÀÀ! Seuraavana iltana hÀnet voi laittaa hieromaan tai vaikka siivoamaan...

Vierailija
15/60 |
02.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitÀÀn syytÀ miksi miehen pitÀisi saada erektio tai etenkÀÀn laueta muulloin kuin yhteisissÀ hetkissÀ oman naisensa kanssa. Kaikki miehen omatoiminen puuhastelu on pois naiselta. Locktober on hyvÀ hetki aloittaa, mutta ei miehelle kannata sallia vapautta sen jÀlkeenkÀÀn. Miehen luonnollinen olotila on kiemurrella kiimassaan, joten yksi tai kaksi laukeamista kuukaudessa riittÀÀ ja silloinkin vain jos kÀytös on ollut moitteeton. Kokeilkaapa laittaa mies viikoksi-pariksi lukkoon ja sitten kun on jo tosi tuskainen, mies nuolemaan tietoisena siitÀ, ettei lukkoa avata sen illan aikana mutta ehkÀ lÀhipÀivinÀ, jos hÀn pystyy tuottamaan parasta mahdollista nautintoa kielellÀÀn. SitÀ antaumuksen ja tehtÀvÀlleen omistautumisen mÀÀrÀÀ! Seuraavana iltana hÀnet voi laittaa hieromaan tai vaikka siivoamaan...

SinĂ€hĂ€n kuulostat jo ilkeĂ€ltĂ€. 😅

YksikÀÀn siveyshÀkki/vyö ei muuten kokonaan estÀ erektiota, sillÀ tarvittaessa erektio suuntautuu sisÀlle pÀin. Ei olisi muutenkaan terveellistÀ, jossei erektioita tulisi laisinkaan.

Erektiot just tuntuvatkin hyviltĂ€ rajoitettuina, siveyshĂ€kissĂ€/vyössĂ€ ollessa. 😉

Vierailija
16/60 |
03.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ehkÀ sanoisi, ettÀ kyse on ilkeydestÀ vaan ihan siitÀ, ettÀ jos mies tietÀÀ voivansa saada laueta saman illan aikana, hÀn vaistomaisesti kiirehtii eikÀ silloin tuota naiselle parasta nautintoa. Mutta kun mies tietÀÀ, ettÀ hÀn pÀivien kuluessa vÀhitellen ansaitsee oman helpotuksensa ja pysyy lukossa siihen saakka, hÀn keskittyy kokonaan nautinnon tuottamiseen. Sama koskee muitakin palveluksia. Kannattaa siivota huolellisesti, koska kiirehtiminen voisi vain siirtÀÀ laukeamisen vielÀkin myöhemmÀksi. Mies pitÀÀ opettaa kÀrsivÀllisesti odottamaan omaa nautintoaan, oli olo miten tuskainen tahansa. Samalla pitÀÀ rajoittaa miehen anelua, joka voi kÀydÀ rasittavaksi etenkin silloin kun hÀnen olonsa on erityisen vaikea. MieheltÀ voi kieltÀÀ kaiken sanallisen ilmaisemisen esim. pariksi pÀivÀksi kerrallaan, jolloin ainut tarpeensa ilmaisemisen keino on moitteeton palveleminen. Toimii.

Vierailija
17/60 |
03.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ai te homotkin leikitte nÀitÀ leikkejÀ?

Vierailija
18/60 |
03.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai te homotkin leikitte nÀitÀ leikkejÀ?

Sinunkin provokaattori oli taas pakko tulla juttuinesi tÀnne. Hanki elÀmÀ ÀlÀkÀ sössöttele paskaa tÀllÀ sivustolla aina.

Vierailija
19/60 |
03.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehkÀ sanoisi, ettÀ kyse on ilkeydestÀ vaan ihan siitÀ, ettÀ jos mies tietÀÀ voivansa saada laueta saman illan aikana, hÀn vaistomaisesti kiirehtii eikÀ silloin tuota naiselle parasta nautintoa. Mutta kun mies tietÀÀ, ettÀ hÀn pÀivien kuluessa vÀhitellen ansaitsee oman helpotuksensa ja pysyy lukossa siihen saakka, hÀn keskittyy kokonaan nautinnon tuottamiseen. Sama koskee muitakin palveluksia. Kannattaa siivota huolellisesti, koska kiirehtiminen voisi vain siirtÀÀ laukeamisen vielÀkin myöhemmÀksi. Mies pitÀÀ opettaa kÀrsivÀllisesti odottamaan omaa nautintoaan, oli olo miten tuskainen tahansa. Samalla pitÀÀ rajoittaa miehen anelua, joka voi kÀydÀ rasittavaksi etenkin silloin kun hÀnen olonsa on erityisen vaikea. MieheltÀ voi kieltÀÀ kaiken sanallisen ilmaisemisen esim. pariksi pÀivÀksi kerrallaan, jolloin ainut tarpeensa ilmaisemisen keino on moitteeton palveleminen. Toimii.

Ei se ilkeyttĂ€ ole,  se on rakkautta. Naisena katson, ettĂ€ se tuo minulle lisÀÀ niin fyysistĂ€, kuin henkistĂ€kin hyvinvointia. KyllĂ€ meillĂ€ muutaman sadan euron satsaus on kannattanut, pĂ€ivÀÀkÀÀn en antaisi pois. Ja uskon, ettĂ€ mieheni pitÀÀ tĂ€stĂ€ leikistĂ€ myöskin. Eli kumpikin saa....

🔑

Vierailija
20/60 |
03.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinÀ pakotin jo seurusteluaikana poikkiksen siveysvyöhön. Sanoin vain ettÀ, jos ollaan yhdessÀ niin nÀin sitten on. HÀn suostui, nyt oltu 4 vuotta ja minÀ kontrolloin hÀnen tulemiset 100 prosenttisesti. On kiihottavaa nuolettaa, kiusoitella kun hÀn kÀy kuumana kalun seistessÀ hÀkissÀ. MikÀ parasta kun hÀn pÀÀsee irti niin saan saan kalua ihanasti ja monta kertaa. Nyt ei kuitenkaan kuukauteen heru, nautin katsella hÀnen kiimaansa mutta, palkkio tulee olemaan kuunlopussa.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn yhdeksÀn kuusi