Locktober
Piakkoin alkaa Locktober! đ„°
Meinaan lukita mieheni siveysvyöhön koko kuukaudeksi. Mites teillÀ muilla?
Kommentit (60)
Vaimoni aloitti minun Locktoberini elokuun 15 pÀivÀ. On kuulema vain hyvÀÀ harjoitusta minulle. No on siveysvyö ollut yhden illan pois, kun kÀytiin ulkona elokuvissa ja syömÀssÀ. Ja ulkona ollessa vaimo kuiskutteli ja flirttaili minulle, et kuinka hÀn haluaa minua vielÀ illalla ja yöllÀ. MinÀ loin itselleni vaikka mitÀ hurjempia mielikuvia siitÀ et kuinka kotiin pÀÀstyÀmme rakastellaan. Elokuvissa vaimoni kiusasi minua, milloin silitti minua niskasta, kaulasta,kÀdestÀ ja reiden sisÀpinnasta. Ja vÀliin kÀsi osui niin kuin vahingossa minun haarovÀliin. Ja minÀhÀn olin jo muutenkin ihan rÀjÀhdys pisteessÀ, no liikaahan se oli minulle, eli tulin siinÀ sitten omiin housuihin. Vaimoni naurahti hiukan ivallisesti ja sanoi, et sitten kestÀnyt kotiin asti. EttÀ on vaan parempi minulle kun kun pÀÀstÀÀn kotiin, niin laitampa sun munat lukkoon. Minulle taitaa tulla nyt pieni tauko, ettÀ voisin taas saada perinteistÀ seksiÀ.
M37
Huomenna 1/10 laitan taas mieheni lukkoon ja kuukausi mennÀÀn. Tietysti pesut valvonnassani ja lukitus takaisin. Nautin suunnattomasti kun mieheni kiemurtelee kiimoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna 1/10 laitan taas mieheni lukkoon ja kuukausi mennÀÀn. Tietysti pesut valvonnassani ja lukitus takaisin. Nautin suunnattomasti kun mieheni kiemurtelee kiimoissaan.
Hienoa, muistaahan tÀÀllĂ€ muutkin lukita miehensĂ€? đ„°
KyllÀ, rakas mieheni on lukittuna ja pysyy. Nyt kuukauden.
đ
Jaa mites nuo pesuhommat ja paskalla kÀynti?
Alkaa mies haista melko pahalle, jos on lukittuna
Vierailija kirjoitti:
Jaa mites nuo pesuhommat ja paskalla kÀynti?
Alkaa mies haista melko pahalle, jos on lukittuna
Et nÀköjÀÀn ymmÀrrÀ asiasta mitÀÀn. siveysvyö ei estÀ ulostamista. Pesut hoituu avaimenhaltijan katsoessa ja lukitus takaisin. Googlaile tollo asiaa niin ehkÀ aukee sinulle.
Aamulla napsahti lukko kiinni, istun kotona nyt. Tunnen kuinka kiima alkaa nousta, 3 pÀivÀnpÀÀstÀ tiedÀn sen olevan sietÀmÀtön. KÀrsittÀvÀ on vaimoni mieliksi, viimme vuonna oli ihan helkkarinmoista viimmeinen viikko. Voi luoja kun sitten vaimoni otti suihin lokakuun loputtua. HyvÀ kun sai huulien vÀliin niin ruikin lastini. Olin herkillÀ muutaman pÀivÀn tulin niin herkÀsti ettÀ, hÀvetti. HyvÀpuoli on se ettÀ vaimoni myös on viikon lukituksen loputtua erittÀin aktiivinen ja hoitaa minut useastikkin pÀivÀssÀ. Lukittu.
Lukossa ollaan mutta, olen muutenkin lukittuna niin ei tÀssÀ mitÀÀn ongelmaa ole. Se vain on sitten toinen asia kun muuten saan suikkareita ja naida sÀÀnnöllisesti niin nyt ei heru kuukauteen. Ei auta kun olen itse alistunut 2023 tÀhÀn vaimoni vaatimuksesta kun hÀn on mustasukkainen minusta. Siveysvyö oli ainut ratkaisu tai sitten ero.
Vierailija kirjoitti:
Lukossa ollaan mutta, olen muutenkin lukittuna niin ei tÀssÀ mitÀÀn ongelmaa ole. Se vain on sitten toinen asia kun muuten saan suikkareita ja naida sÀÀnnöllisesti niin nyt ei heru kuukauteen. Ei auta kun olen itse alistunut 2023 tÀhÀn vaimoni vaatimuksesta kun hÀn on mustasukkainen minusta. Siveysvyö oli ainut ratkaisu tai sitten ero.
Olitko ollut tuhma poika ennen vaimosi vaatimusta siveysvyölle?
TÀÀllĂ€ ollaan taas omatoimisesti lukossa, joskin en tiedĂ€, ettĂ€ koko kuukauttako. Kunhan yksin harrastelen, kun ei ole kumppaniakaan. Paineen tunne kikkelissĂ€ on kyllĂ€ kiva ja alkaa jo tuntua oudolta, jossei olekaan hĂ€kkiĂ€ paikoillaan. đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko ollut tuhma poika ennen vaimosi vaatimusta siveysvyölle?
Mustasukkainen, olin aina muka vieraissa tai jossain kun emme olleet yhdessÀ.
Ei ole mitÀÀn syytÀ miksi miehen pitÀisi saada erektio tai etenkÀÀn laueta muulloin kuin yhteisissÀ hetkissÀ oman naisensa kanssa. Kaikki miehen omatoiminen puuhastelu on pois naiselta. Locktober on hyvÀ hetki aloittaa, mutta ei miehelle kannata sallia vapautta sen jÀlkeenkÀÀn. Miehen luonnollinen olotila on kiemurrella kiimassaan, joten yksi tai kaksi laukeamista kuukaudessa riittÀÀ ja silloinkin vain jos kÀytös on ollut moitteeton. Kokeilkaapa laittaa mies viikoksi-pariksi lukkoon ja sitten kun on jo tosi tuskainen, mies nuolemaan tietoisena siitÀ, ettei lukkoa avata sen illan aikana mutta ehkÀ lÀhipÀivinÀ, jos hÀn pystyy tuottamaan parasta mahdollista nautintoa kielellÀÀn. SitÀ antaumuksen ja tehtÀvÀlleen omistautumisen mÀÀrÀÀ! Seuraavana iltana hÀnet voi laittaa hieromaan tai vaikka siivoamaan...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitÀÀn syytÀ miksi miehen pitÀisi saada erektio tai etenkÀÀn laueta muulloin kuin yhteisissÀ hetkissÀ oman naisensa kanssa. Kaikki miehen omatoiminen puuhastelu on pois naiselta. Locktober on hyvÀ hetki aloittaa, mutta ei miehelle kannata sallia vapautta sen jÀlkeenkÀÀn. Miehen luonnollinen olotila on kiemurrella kiimassaan, joten yksi tai kaksi laukeamista kuukaudessa riittÀÀ ja silloinkin vain jos kÀytös on ollut moitteeton. Kokeilkaapa laittaa mies viikoksi-pariksi lukkoon ja sitten kun on jo tosi tuskainen, mies nuolemaan tietoisena siitÀ, ettei lukkoa avata sen illan aikana mutta ehkÀ lÀhipÀivinÀ, jos hÀn pystyy tuottamaan parasta mahdollista nautintoa kielellÀÀn. SitÀ antaumuksen ja tehtÀvÀlleen omistautumisen mÀÀrÀÀ! Seuraavana iltana hÀnet voi laittaa hieromaan tai vaikka siivoamaan...
SinĂ€hĂ€n kuulostat jo ilkeĂ€ltĂ€. đ
YksikÀÀn siveyshÀkki/vyö ei muuten kokonaan estÀ erektiota, sillÀ tarvittaessa erektio suuntautuu sisÀlle pÀin. Ei olisi muutenkaan terveellistÀ, jossei erektioita tulisi laisinkaan.
Erektiot just tuntuvatkin hyviltĂ€ rajoitettuina, siveyshĂ€kissĂ€/vyössĂ€ ollessa. đ
En ehkÀ sanoisi, ettÀ kyse on ilkeydestÀ vaan ihan siitÀ, ettÀ jos mies tietÀÀ voivansa saada laueta saman illan aikana, hÀn vaistomaisesti kiirehtii eikÀ silloin tuota naiselle parasta nautintoa. Mutta kun mies tietÀÀ, ettÀ hÀn pÀivien kuluessa vÀhitellen ansaitsee oman helpotuksensa ja pysyy lukossa siihen saakka, hÀn keskittyy kokonaan nautinnon tuottamiseen. Sama koskee muitakin palveluksia. Kannattaa siivota huolellisesti, koska kiirehtiminen voisi vain siirtÀÀ laukeamisen vielÀkin myöhemmÀksi. Mies pitÀÀ opettaa kÀrsivÀllisesti odottamaan omaa nautintoaan, oli olo miten tuskainen tahansa. Samalla pitÀÀ rajoittaa miehen anelua, joka voi kÀydÀ rasittavaksi etenkin silloin kun hÀnen olonsa on erityisen vaikea. MieheltÀ voi kieltÀÀ kaiken sanallisen ilmaisemisen esim. pariksi pÀivÀksi kerrallaan, jolloin ainut tarpeensa ilmaisemisen keino on moitteeton palveleminen. Toimii.
Ai te homotkin leikitte nÀitÀ leikkejÀ?
Vierailija kirjoitti:
Ai te homotkin leikitte nÀitÀ leikkejÀ?
Sinunkin provokaattori oli taas pakko tulla juttuinesi tÀnne. Hanki elÀmÀ ÀlÀkÀ sössöttele paskaa tÀllÀ sivustolla aina.
Vierailija kirjoitti:
En ehkÀ sanoisi, ettÀ kyse on ilkeydestÀ vaan ihan siitÀ, ettÀ jos mies tietÀÀ voivansa saada laueta saman illan aikana, hÀn vaistomaisesti kiirehtii eikÀ silloin tuota naiselle parasta nautintoa. Mutta kun mies tietÀÀ, ettÀ hÀn pÀivien kuluessa vÀhitellen ansaitsee oman helpotuksensa ja pysyy lukossa siihen saakka, hÀn keskittyy kokonaan nautinnon tuottamiseen. Sama koskee muitakin palveluksia. Kannattaa siivota huolellisesti, koska kiirehtiminen voisi vain siirtÀÀ laukeamisen vielÀkin myöhemmÀksi. Mies pitÀÀ opettaa kÀrsivÀllisesti odottamaan omaa nautintoaan, oli olo miten tuskainen tahansa. Samalla pitÀÀ rajoittaa miehen anelua, joka voi kÀydÀ rasittavaksi etenkin silloin kun hÀnen olonsa on erityisen vaikea. MieheltÀ voi kieltÀÀ kaiken sanallisen ilmaisemisen esim. pariksi pÀivÀksi kerrallaan, jolloin ainut tarpeensa ilmaisemisen keino on moitteeton palveleminen. Toimii.
Ei se ilkeyttÀ ole, se on rakkautta. Naisena katson, ettÀ se tuo minulle lisÀÀ niin fyysistÀ, kuin henkistÀkin hyvinvointia. KyllÀ meillÀ muutaman sadan euron satsaus on kannattanut, pÀivÀÀkÀÀn en antaisi pois. Ja uskon, ettÀ mieheni pitÀÀ tÀstÀ leikistÀ myöskin. Eli kumpikin saa....
đ
MinÀ pakotin jo seurusteluaikana poikkiksen siveysvyöhön. Sanoin vain ettÀ, jos ollaan yhdessÀ niin nÀin sitten on. HÀn suostui, nyt oltu 4 vuotta ja minÀ kontrolloin hÀnen tulemiset 100 prosenttisesti. On kiihottavaa nuolettaa, kiusoitella kun hÀn kÀy kuumana kalun seistessÀ hÀkissÀ. MikÀ parasta kun hÀn pÀÀsee irti niin saan saan kalua ihanasti ja monta kertaa. Nyt ei kuitenkaan kuukauteen heru, nautin katsella hÀnen kiimaansa mutta, palkkio tulee olemaan kuunlopussa.
MikĂ€s tĂ€mĂ€ tĂ€llainen on? TĂ€ytyy varmaan tutustua asiaan... đ€