Kuka syö enään nykypäivänä spagettia jauhelihakastikkeella?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin sitä syödään jauhenlihakastikkeella.
IDIOOTTI
Pasta Bolognese, kunnon juustoraaste ja lasi punaviiniä. Nams😋
Perinteistä, jauhoilla suurustettua jauhelihakastiketta olen tainnut syödä spagetin kanssa viimeksi 90-luvulla. Perunoiden kaveriksi olen tehnyt jauhelihakastiketta tasan kerran aikuisiälläni.
Vierailija kirjoitti:
Pasta Bolognese, kunnon juustoraaste ja lasi punaviiniä. Nams😋
Soijarouheenla. hmmmm se mitä isäsikin ostaisi tänään ja pyhänä hmmm
Yp näyttää olevan nukkumassa kun ei ole näitä spämmejä poistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin sitä syödään jauhenlihakastikkeella.
IDIOOTTI
Jauhenlihaa! Nam!
Syötiin eilen ja minä tänään jämät. Tuoretagliatellella tosin, tomaattikastikkeessa.
Vierailija kirjoitti:
Pasta = vehnäjauhoa
So?
Ei ole tainnut juuri Italian ravintoloissa käydä. Listalla hyvin yleisesti "ragu".
Meillä ei ollut 80-luvulla jauhelihapastaa kotona. Äitini mielestä pasta oli turhaa ruokaa. Nykyään syömme sitä, kun haluaa tehdä jotain nopeasti. Paljon chiliä ja valkosipulia, niin lapsellekin maistuu.
Nopein keino lienee paistaa nopeasti kuumalla pannulla jauhenliha ja maustaa se suoallla sekä ripauksella mustaanpippunria. Spagetit tai muut makaronit on tulilla olleet samaan aikaan. Huuhdellaan makaronit ja kipataan pannulle sekaan. Sekoitetaan ja ketsuppia päälle. Syödään suoraan pannulta volaa.
Classikko.
Vierailija kirjoitti:
En syö ENÄÄ spagettia, enkä muuta pastaa. Turhaa hiilaria, niiden tilalle esim. kvinoa ja saa hyviä ravinteita
MINÄ syön VIELÄKIN spagettia ja jauhelihaa. Pari tuntia sitten ostin Pasta Bolognesen. Nautin tuon annoksen pari kertaa kuukaudessa, muut saavat laskeskella OMIA hiilareitaan aivan vapaasti. ISOJA KIRJAIMIAKIN saa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on JAUHENLIHAKASTIKE eikä mikään JAUHELIHAKASTIKE!
SUKSI VIT TUUN IDIOOTTI.
Etkö ole saanut tarpeeksi jauhenlihaa vai mikä kiukuttaa?
Hyvin tehty ja haudutettu jauhenlihakastike on huippuhyvää. Spagetti sopii sen kaveriksi.
Enään...
Menehän vuokraluuseri takaisin ala-asteelle.
Vierailija kirjoitti:
Ööööööööh ihmisjoukot 🥳🥩
Torilla tavataan! Bon abetit!
Vierailija kirjoitti:
Ou jee 👵🏻🍝👴🏻
Painu sinä hemmettiin ja mene syömään sitä silakkalaatikkoasi !
Vierailija kirjoitti:
En ole syönyt jauhelihakastiketta 20 vuoteen. Mistä sitä enää edes saa.
😅😅😅
Se tehdään ihan itse.