Kuka syö enään nykypäivänä spagettia jauhelihakastikkeella?
Kommentit (95)
Teettekö jauhelihakastikkeen perinteiseen tyyliin ruskeakastikepohjalla vai tomaattimurskalla? Itse suosin molempia, usein perunan kanssa ruskeakastikepohjaista ja pastan kanssa tomaattipohjaista. Toisaalta pastan kanssa ruskeakastikepohjainen on myös hyvää, mutta peruna ja tomaatti ei mun suussa maistu hyvältä yhdistelmältä, ei muissakaan ruokalajeissa.
Vierailija kirjoitti:
Teettekö jauhelihakastikkeen perinteiseen tyyliin ruskeakastikepohjalla vai tomaattimurskalla? Itse suosin molempia, usein perunan kanssa ruskeakastikepohjaista ja pastan kanssa tomaattipohjaista. Toisaalta pastan kanssa ruskeakastikepohjainen on myös hyvää, mutta peruna ja tomaatti ei mun suussa maistu hyvältä yhdistelmältä, ei muissakaan ruokalajeissa.
Teen tomaattimurskasta, mutta siinä on olennaista, että kastikepohjaa keitetään vähintään tunti, jolloin maku paranee. Muuten ei tule hyvää.
Sehän on yksi meidän perusruuista. En tiedä, millainen jauhelihakastike ap:llä oli mielessä, mutta meillä siihen tulee enemmän kasviksia kuin lihaa. Sipulia ja tomaattia nyt ainakin ja valkosipulia, ja sitten sen mukaan, mitä kotona on. Aina tulee hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Minäminä..nam nam. Lisukkeeksi feeliksin viipalepunajuuria.
Ja määää, jättäkää mullekkin...
Minä! Gluteenittomana & broilerin jauhelihakastikkeella.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu kusipää!
Sinä taidatkin olla enemmän soijarouheen ystäväinen.?
Eikö jauhelihaliekurat mene alas?
Spagetti nam, liha yök. Kasvisbolognese on nam.
Teettekö kastikkeen pestystä jauhenlihasta :D
Spaghetti bolognese on hyvää nam !!!
Vierailija kirjoitti:
Käytättekö ihan tavallista saippuaa vai fairyä jauhenlihan pesuun?
Olen kuullut että korkeasta kolesterolista kärsivien olisi hyvä käyttää fairyä. Pahat rasvat joutaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytättekö ihan tavallista saippuaa vai fairyä jauhenlihan pesuun?
Olen kuullut että korkeasta kolesterolista kärsivien olisi hyvä käyttää fairyä. Pahat rasvat joutaa pois.
Olen kuullut saman, että Fairylla saa parhaan tuloksen :D
Vierailija kirjoitti:
Perunan kanssa (kaupan valmis) ruskea kastike ja (tuore)pastan kanssa kaupan valmis + tuunattu pastakastike. Jotenkin ei enää jaksa keitellä tomaattimurskasta ja mausteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunan kanssa (kaupan valmis) ruskea kastike ja (tuore)pastan kanssa kaupan valmis + tuunattu pastakastike. Jotenkin ei enää jaksa keitellä tomaattimurskasta ja mausteista.
Mulla oli aluksi toi sama että ei jaksa tuunailla. Nykyään oon sillä levelillä että ei jaksa syyä tai ryhtyä miettimään mitä söis, niin en syö mitään. Aamupalasta on aikaa jo kuusi tuntia ja ruisleivän puolikas meni kahvin kanssa. Aloin äsken miettiä mitä söis, mutta todennäköisesti illalla syön vain sen leivän taas. Pitäisi lähteä kauppaan, mutta ei jaksa ja huvita.
Liikaa vaihtoehtoja ja miettimistä. Ei tarvitse varmasti leuhkia kenellekään että olen superlaiha.
Mulla toi jauhenliha aiheuttaa tietyntyylistä pahanhajusta pierua.
En tykkää siitä hajusta yhtään. Kerran yksi työkaveri pieri hiljaisesti ja jouduin haistelemaan silloin tällöin sen suolen tuotoksia ja miltä se tuoksuu sisältä. Oli syönyt jauhenlihaa.
Karsee käry. En oikein diggaa yhtään.
Soijarouhe aiheuttaa paljon ilmaa, mutta hajutonta. Priiffaan enemmän sitä kuin jauhenlihaa.
Kiitti ideasta. Huominen ruoka on siinä.