Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulukiusaaminen on hävittänyt minusta kaiken empatian

Vierailija
28.09.2025 |

Toisten kärsimykset on minulle yhtä tyhjän kanssa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä kohtelen toisia ihmisiä niin kuin he kohtelevat minua. Annan ensin niiden veetuilla ja kostan sitten moninkertaisesti. Noin 3 hyvää ystävää on. Kaikki muut olen tuhonnut, koska ovat sen ansainneet.

Vierailija
22/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin on koulukiusattu. Ja hakattu lapsena. Silti empatian musta hävitti vasta se, kun aikuisena opin, että muut todellakin vähät välittää susta ja sun asioista.  Miksi minunkaan pitäisi aina, hitto aina välittää niistä muista? Saamatta yhtään mitään takaisin.

Eläimiä kohtaan tunnen enää myötätuntoa ja lempeyttä. Ihmisiä kohtaan noi tunteet on käytetty loppuun ajat sit.

T. Sairaanhoitaja, josta tuli henkisesti insinööri

Minä olen tietoisesti valinnut olla toisenlainen kuin ne muut, haluan olla empaattinen ja välittävä koska voin.

T. Sairaanhoitaja, joka nousi burnoutin kyynisyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin yli koulukiusatuksi tulemisesta, kun peruskoulusta pääsin. Mutta työelämässä vuosien jälkeen mun empatiat menee enää lapsille ja eläimille.

Aikuisten kohdalla en jaksa välittää enää. Pinnallisuus ja itsekkyys on vallannut ihmisten mielet. Lähes kaikki vetää rahaa kotiinpäin muista välittämättä.

Vielä löytyy yksittäisiä aikuisia, jotka oikeasti välttää.

Vierailija
24/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakata kiusaajat ja varsinkin heidän lapset tunnottomiksi.

Vierailija
25/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa itsellä, kuin aloittajalla. Minä yritin ymmärtää kiusaajiani taustoja, mutta tajusin, etten voi ymmärtää heitä millään tavalla. Sen jälkeen minusta tuli kuin kiveä heille ja nykyään olen iloinen oman tieni kulkija.

Vierailija
26/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kärsimykset ja kiusaaminen on tehnyt taas empaattisemman. Puolustan kaltoinkohdeltuja ja ajan reiluutta ja oikeudenmukaisuutta. Puolustan heikommassa asemassa olevia ja validoin traumoja.

Vierailija
27/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pääsin yli koulukiusatuksi tulemisesta, kun peruskoulusta pääsin. Mutta työelämässä vuosien jälkeen mun empatiat menee enää lapsille ja eläimille.

Aikuisten kohdalla en jaksa välittää enää. Pinnallisuus ja itsekkyys on vallannut ihmisten mielet. Lähes kaikki vetää rahaa kotiinpäin muista välittämättä.

Vielä löytyy yksittäisiä aikuisia, jotka oikeasti välttää.

Totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi