Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi serkukset eivät näe kuin kerran /kaksi vuodessa toisiaan vaikka asuvat 80km päässä toisitaan?

Vierailija
12.04.2007 |

Syynä toisen serkun vanhemman keksimät pakolliset menot aina kun ehdotamme tapaamista, anoppi sanoo ettei voi puuttua poikansa perheen elämään,,,,,,,,,,meissä se vika sit on mut ois kiva tietää mikä

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tavattava yhtä usein? Ymmärrän jos kyse on äiti-lapsi tai isovanhempi-lapsenlapsi -suhteesta. Mutta jos kaikkia sukulaisia tulisi tavata yhtä monta kertaa, piti heistä tai ei, niin vaikeaksi menisi.

Vierailija
22/30 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä luonnollisesti silloin serkuksilla ole tilaisuutta tutustua toisiinsa ja mieskin saa luvan jäädyttää sisarussuhteensa. Naisen omiin sisaruksiin pidetään kyllä yhteyttä jatkuvasti. Ja tätä tapahtuu paljon.

27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden kirjoitusten perusteella en ihmettele, että hänet on mahdollisesti vierailuringistä poistettu.

Vierailija
24/30 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän vanhempien keskinäiset suhteet vaikuttavat myös lapsiin.

Itse haluaisin olla enemmän tekemisissä yhden lasteni serkusten perheen kanssa, mutta nämä haluavat olla enimmäkseen omissa oloissaan, suon sen heille.

Toinen serkkuperhe on taas väkisin tulossa meille aina kylään, vaikka tietävät hyvin, ettei meitä kiinnosta.

Minä ainakin haluan itse valita ne ystävät, joiden kanssa vietän vähän vapaa-aikani, riippumatta ovatko he sukua vai ei.

Vierailija
25/30 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehen sisko on oikeasti ihmeellinen nirppanokka mutta molemmat mieheni kanssa tykätään veljeni perheestä.

Vierailija
26/30 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mun miehen suku on aina ollut tosi kylmäkiskosta porukkaa. Eivät ole tulleet lapsemme ristiäisiin eikä mihinkään muuhunkaan, vaikka pyydetty on. Mun suku on taas ihan eri juttu. VÄKISINKÖ sinne pitäis änkeä kylään, jotta puntit pysyy tasan? Mieheni ei edes aina jaksa vastata äitinsä puheluihin, kun " ei kiinnosta" ...anoppi soittaakin ehkä 3 kertaa vuodessa. Että näin ne savolaiset...

Vierailija
27/30 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asuin serkuistani 5 km päässä ja tapasimme noin joka toinen vuosi. Isä silti veljiensä kanssa erinomaisissa väleissä, eli riidoista ei kysymys. Ehkä maalla tavataan useammin, mutta me asuimme kaupungissa.

Vierailija
28/30 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli että serkukset kirmaavat yhteisessä kesäpaikassa kaikki lomat uiden, pelaten ja leikkien. Kaikki yhtä suurta perhettä ;)

Vierailija
29/30 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tiiviisti tekemisissä serkkujensa kanssa. Jossain vaiheessa sitten huomasin että taisin olla ainoa joka aktiivisesti tapasi omia serkkujaan, eli synttäreitä, joulua, äitienpäivää jne. kokoonnuttiin koko äitini puolen suku juhlimaan mummolaan. Edelleen nytkin pidän säännöllisesti yhteyttä 3 tyttöserkkuuni ja toivon että kun he joskus perheellistyvät, myös pikkuserkukset tapaavat toisiaan. Sekä minun veljeeni että mieheni sisaruksiin pidämme yhteyttä kuukausittain, siis näemme kerran kuussa. Kaikilla ei ole niin tiiviit sukulaissuhteet kuin meillä mutta itse olen kokenut sen enemmän rikkautena kuin haittana.

Vierailija
30/30 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi tapaa minun veljeni lapsia melko tiiviisti eli 1-3krt/kk. Miehen sisaruksia ei tavata kovinkaan usein. Kyse on myös a) ikäeroista b) välimatkasta c) siitä, että mies ei halua mennä. Olen monesti sanonut, että kun en itse hänen sukunsa kanssa niin hyvin toimeen tule, niin menisivät lapsen kanssa kaksin. Ei jaksa/viitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi