Miksi käytät huonosti istuvia lököfarkkuja?
Vaikka ne näyttävät kauheilta eivätkä voi olla edes mukavat kaiken sen ylimääräisen kangasmäärän takia.
Kommentit (27)
Siksi kun ei ole muitakaan vaatekaapissa.
- köyhä
Vierailija kirjoitti:
- köyhä
Ilmaiseksiko olet ne lököfarkut saanut?
Ap
Hevosmulkkuni saa heilua vapaasti eikä tule hankaumia
Lököfarkuthan nimenomaan ovat mukavat
Koska tykkään näyttää kauhealta. Minulle on siunaantunut sellainen perse, että se on pakko tunkea lököfarkkuihin piiloon, jos haluaa kulkea kylillä ilman treffikutsuja.
Vaatteissa pitää olla sopivasti väljyyttä jotta ne ovat kauniita ja materiaali näyttää hyvältä. Mikään ei näytä niin kamalalta kuin piukeat vaatteet jotka kiristyvät tiukasti ihmisen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteissa pitää olla sopivasti väljyyttä jotta ne ovat kauniita ja materiaali näyttää hyvältä. Mikään ei näytä niin kamalalta kuin piukeat vaatteet jotka kiristyvät tiukasti ihmisen päälle.
Oliskohan jotain muitakin vaihtoehtoja olemassa kuin piukeat ja jättisuuret?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan jotain muitakin vaihtoehtoja olemassa kuin piukeat ja jättisuuret?
Ap
On varmaan. Voit ihan vapaasti valita, millaiset puet. Muiden kotona et ole pukemassa heitä itsellesi mieluisiin asuihin.
Miks sinä itse käytät sellaisia farkkuja mitkä löhöää vaan sohvalla, eivät edes istu.
Pysy kotona niin et saa toisten housuista lisää masennusta. Eikö entinen riitä kun kumminkin jo eläkkeelle pääsit.
Mulla on istuvat 30/32 bootcut-farkut ja löysät 30/32 relaxed fit -farkut. Sopivat erilaiseen käyttöön. Löysät mukavammat kävelyllä. m
Koska pillifarkut eivät valitettavasti vieläkään ole palanneet muotiin
Se on tyylivalinta.
"Istuvuus" on vain yksi tapa ajatella pukeutumisesta.
Koska olen laiha. Nykyaikaan ei tehdä housuja hoikille ja lyhyille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- köyhä
Ilmaiseksiko olet ne lököfarkut saanut?
Ap
Lienee saanut ne samasta keräyslaatikosta kuin sinä.
Minulla sekä täydellisesti istuvia farkkuja että löysiä. Löysät näyttävät ihan tarpeeksi hyvältä hoikan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Koska pillifarkut eivät valitettavasti vieläkään ole palanneet muotiin
Minä kait en ole yli 15 vuoteen muita kuin pillifarkkuja käyttänytkään. Joustavia toki niin ovat mukavat. Ja olen laihan vastakohta niin ei tarvitse olla "huolissaan" mistään treffikutsuista tai katseista, kun kaikki päät kääntyy vain pois päin jos kääntyy.
Mulla on kireät,kamelin varvas näkyy ja mahamakkarat vyön päällä. Nice.