Pienten lasten äidit: koska käytte suihkussa?
Mitä lapsenne tekevät sen ajan?
Hassu kysymys mutta mua rasittaa, jos en pääse aamulla melkein ensimmäiseksi suihkuun. Ongelmana vain tuo eroahdistusta poteva kuopus, joka alkaa huutaa heti kun äiti katoaa suihkuverhon taakse. Esikoinen jo pärjäisi sen ajan mutta siitäkään ei aina tiedä, mitä saa päähänsä.
Kommentit (8)
Ei ole kyllä koskaan ollu ongelmana meillä.
Mitä jos ottaisit sen vauvan mukaan?? Laitat esim. syöttötuoliin tai kaukaloon istumaan vessan ovelle.
Lapset nukkuvat, otan suihkuun mukaan nuorimmaisen itkuhälyttimen. Tai sitten lapset katsovat jotain piirettyä tai leikkivät nätisti (menee aika rutiinilla ja osaavat olla tekemättä tuhmuuksia sinä aikana), kylppärin ovi on ravollaan... kun vauva on ollut pieni niin olen ottanut sen kylppäriin turvakaukalossa.
siinä oven lähellä (suihkuverho auki), ettei kastu. Isompi joko kylpyammeessa tai sitten leikkii lähistöllä.
lähinnä siksi kun teen joka ilta pitkän lenkin tai käyn jumpassa tms. niin olisi ällöä mennä hikisenä nukkumaan.
Mies on sen aikaa lasten kanssa.
t. sporttimamma
Mies on paljon poissa työmatkojen takia joten mä teen iltapesut lasten kanssa. Hoituu kaikki kerralla. Joskus kun mies on kotona niin menen yksin suihkuun (pienissä on mun nautinnot).
Vauva 8kk on mukana sitterissä (ei sitä suihkuverhoa ole pakko laittaa kiinni) ja esikoinen 3v leikkii olkkarissa ja tarkistan välillä mitä hän puuhaa.