Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille sattunut jotain sellaista, että häpeän takia olette joutuneet muuttamaan?

Vierailija
25.02.2024 |

Onko teitä ahdistanut tai hävettänyt joku asia niin paljon, että olette sen takia vaihtaneet asuinpaikkaa? Kuinka kauas piti lähteä? Eikä sen häpeän edes tarvitse olla "oma vika", kaikkihan mokaa tai on epätäydellisiä, joskus syynä voi olla asuinpaikan yleinen ilmapiiri jossa teitä ei hyväksytä. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Runkkaritko nyt kuvittelee olevansa syypäitä mun lähtöön? 

Vierailija
2/21 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN KOSKAAN MUUTTAISI HÄPEÄN TAKIA.

Koko olemassaoloni ja tapahtumat ovat häpeää, se valvottaa kaikki yöt. Minua ei hyväksytä, sekin on totta.

En silti koskaan muuttaisi noiden asioiden takia.

Päinvastoin, huonot asiat ovat saaneet minut päättämään, etten koskaan muuta täältä vaikka mikä olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jouduin työpaikalla halveksunnan kohteeksi koska uusien ihmisten seurassa avaudun joskus liikaa kun jännitän ja olen kertonut ihan liian henkilökohtaisia asioita. Tämä johti työpaikkakiusaamiseen.

Lähdin koeajalla. Luulen tämän kiusaamisen olleen syy etten enää työllistynyt tuolla paikkakunnalla. Uskoisin että ovat levitelleet juttuja ja vaikka hyvin tein työni niin luultavasti valehtelivat. Pienet piirit alalla. Sain töitä heti kun muutin 500km päähän uudelle paikkakunnalle.

Vierailija
4/21 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppä oli pieni ja haisi pahalle. Vähän kuin joittenkin...  ajatusmaailma😂 

Vierailija
5/21 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Jouduin työpaikalla halveksunnan kohteeksi koska uusien ihmisten seurassa avaudun joskus liikaa kun jännitän ja olen kertonut ihan liian henkilökohtaisia asioita. Tämä johti työpaikkakiusaamiseen.

Lähdin koeajalla. Luulen tämän kiusaamisen olleen syy etten enää työllistynyt tuolla paikkakunnalla. Uskoisin että ovat levitelleet juttuja ja vaikka hyvin tein työni niin luultavasti valehtelivat. Pienet piirit alalla. Sain töitä heti kun muutin 500km päähän uudelle paikkakunnalle.

Mitä sitten kerroit?

Vierailija
6/21 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten kerroit?

Ei kuulu sinulle 

Vierailija
7/21 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin kotona. Oli pakko muuttaa, kun pelkäsin naapureiden kuulleen sen. 

Vierailija
8/21 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
9/21 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin joutua. Juuri kun olin muuttanut savuttomaan taloon, haistin ulkoa tupakan hajua ja näin naapurit parvekkeella. Yritin ottaa kuvan vaivihkaa että näkisin palaako savuke. Ja perhana, puhelimen kamerassa oli salama päällä. 

Naapurit huomasivat ja tulivat soittamaan ovikelloa. En avannut. Myöhemmin huomasin postiluukusta pannun lapun että Salakuvaaja!

Silloin ajattelin että häpeä on niin suurin, että lähden pois.

Vierailija
10/21 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Nyt kuljen pussi päässä, ja kun näen IHMISEN, käännyn kannoillani ja juoksen! 

Kukaan ei varppina tunne mua!

Vierailija
11/21 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on muuten totta että muut ihmiset voi estää työllistymisen. Juoruilut kantaa kauas. Minullakin ollut lähipiirissä vastaava tapaus. Oli kuullut entiseltä työkaveriltaan mitä hänestä puhuttiin. Vaihtoi ihan alaa sen vuoksi kylläkin muttei paikkakuntaa

Vierailija
12/21 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaihtanut nimeni tuon takia, ja ain kun mokaan, tekis mieli se taas muuttaa. 

Vierailija
13/21 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin joutua. Juuri kun olin muuttanut savuttomaan taloon, haistin ulkoa tupakan hajua ja näin naapurit parvekkeella. Yritin ottaa kuvan vaivihkaa että näkisin palaako savuke. Ja perhana, puhelimen kamerassa oli salama päällä. 

Naapurit huomasivat ja tulivat soittamaan ovikelloa. En avannut. Myöhemmin huomasin postiluukusta pannun lapun että Salakuvaaja!

Silloin ajattelin että häpeä on niin suurin, että lähden pois.

Paperossi-Ossi

Hah hah! Ihan oikein tuollaiselle.

Mitäs menet sekaantumaan toisten tupakinpolttoon. Kuka käskee ruveta heti alkajaisiksi kiusaamaan naapureitaan. Tyhmästä päästä joutuu muuttohommiin koko ruumis.

Vierailija
14/21 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt olis se tilanne. Aurakuskit meinasivat tulla (nyt talvella aiemmin) äärimmäisen vaarallisesti päälle useasti ja varsinkin yksi. Eikä ole ainoa talvi. Myös kettuilua ihmisille heiltä. Pääsi ulkona kamala ärähdys ilmaan (laitan vaihdevuosien piikkiin). Jos joku oli lähistöllä, varmaan ajattelevat että täyshullu. Yksi kesä huusin lähistöllä kun lokki hyökkäsi sinnikkäästi, aloin raivoamaan kun meinasi seurata ja tulla aina uudelleen.

Vierailija
15/21 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne häpeää.

Vierailija
16/21 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkaa jouduin vaihtamaan kun hävetti käytös pikkujouluissa. Muun muassa vilauttelin rintoja pomolle🥹

Vierailija
17/21 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tullut kerran aika humalassa bileistä ja naapurit näkivät. Kyllä hävetti kauan, mutta eivät ihmiset ikuisesti tuollaisia muistele. Rohkeasti vain jatkaa elämäänsä, kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Meidän taloyhtiössä oli kyllä kerran humalaisen pariskunnan kesken sellainen riita, että oli pakko soittaa poliisit, kun rouva pyysi.

Muuttivat aika pian sen jälkeen pois.

Vierailija
18/21 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei jaksa kauan miettiä muiden mokia. Jokainen on kiinnostunut vain siitä mitä muut heistä itsestään ajattelee - ajatus pyörii oman itsen ympärillä. Kukaan ei jaksa vatvoa kovin kauan mitä joku toinen on tehnyt. Ihmiset unohtaa nopeasti. Sinä itse muistat asian ja luulet, että muut muistaa ja että heitä kiinnostaa. Ei kiinnosta. 

Vierailija
19/21 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tullut kerran aika humalassa bileistä ja naapurit näkivät. Kyllä hävetti kauan, mutta eivät ihmiset ikuisesti tuollaisia muistele. Rohkeasti vain jatkaa elämäänsä, kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Meidän taloyhtiössä oli kyllä kerran humalaisen pariskunnan kesken sellainen riita, että oli pakko soittaa poliisit, kun rouva pyysi.

Muuttivat aika pian sen jälkeen pois.

Muistan kaikki humalaiset naapurit. Varsinkin poikamiehen joka yritti juosta perässä ja huusi tuu tänne. Myötähäpeä on edelleen kauhea.

Vierailija
20/21 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paikkakunnalla tiesi mistä syystä jouduin vankilaan. Se oli lehdissä. En palannut vankilasta samalle paikkakunnalle asumaan ja varmuuden vuoksi muutelin myös ulkonäköäni.