Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS kertoo avoimesti totuuden että Trumpin kannattajat on kouluttamattomia hölmöjä. Onko USA:ssa noin paljon kouluttamattomia ihmisiä?

Vierailija
28.09.2025 |

Yli 50%

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS ja totuus. 😂😂😂😂

Vierailija
82/90 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän trumppi on vähintäänkin aika erikoinen päättäjä, varsinkin tuo uhoaminen, mutta hauska ja älykäs hän on ja kuulemma mitä parasta seuraa kahden kesken keskustellessa.

Kyllä mua silti jostain syystä nauratti se yksi päätös, jonka jälkeen trumppi sanoi, että nyt saatte alkaa itkeä ihan niin kauan kuin siltä tuntuu.

Mutta mulla onkin aika outo huumorintaju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän trumppi on vähintäänkin aika erikoinen päättäjä, varsinkin tuo uhoaminen, mutta hauska ja älykäs hän on ja kuulemma mitä parasta seuraa kahden kesken keskustellessa.

Kyllä mua silti jostain syystä nauratti se yksi päätös, jonka jälkeen trumppi sanoi, että nyt saatte alkaa itkeä ihan niin kauan kuin siltä tuntuu.

Trump on päässyt historiankirjoihin. Ihmisille ei ei kuka tahansa saa aikaan tuollaista psykoosia. Suu vaahdossa, silmät seisoen jauhetaan Trump teki sitä ja tätä. Aivan sama mitä tekee. Trump on heidän mielestään historian kauhein hirviö ja paha ihminen. Jos mietitään järjellä. Montako ihmistä Trump on tapattanut? Olisiko kuitenkin Stalin, Pol pot, Hitler jne. kuitenkin pahempia? Tai Ted Bundy? 

Vierailija
84/90 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi mahtaa olla suurempi ongelma suomessa, amerikkalainen kouluttamaton hölmö joka kannattaa trumppia siellä jossain, vai suomalainen koulutettu hölmö joka onnistuu järkeilemään itselleen umpivasemmistolaisen maailmankuvan sekoitettuna toinen toistaan tyhmemmillä uusmausteilla kuten woke, dei, antifa, antipersu, etc. ja tekemään siitä kaiken lisäksi itselleen uskonnon. Jälkimmäistähän on mm. mediassa kuten hesarin loputtomista "oikeisto paha" artikkeleista näkee. 

Kannatatko fasismia?

Vierailija
85/90 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kumpi on hölmömpi, duunari joka ei ole opiskellut yhtään mitään vai marxilaisesta intersektionalismista väitellyt sukupuolenlaitoksen tohtori?

Jonain päivänä pitäisi tehdä persuille oma hevonpaskabingo. Montako kertaa päivän aikana mainitsevat sanat intersektionaalisuus, woke, feminismi, vihervasemmisto ja marxilaisuus.

Jos marxilaisuuden tiputtaa pois, kaikki asiat on sellaisia, joita on pidetty Suomessa vuosikymmeniä ihan normaaleina yhteiskuntaan kuuluvina asioina, kunnes tuli persut, joiden mielestä ne ovat kirosanoja.

Halla-aho voisi tohtorismiehenä tehdä vaikka persu-suomi sanakirjan, niin päästäisiin nauramaan.

Äänestän kylläkin kokoomusta ja intersektionaalinen woke on sitä hevonpaskaa, mihin länsimaiset demokratiat ovat hukkumassa. Marxilaisuuden hulluuden vastustaminen ei saa jäädä pelkästään persuille, vaan kaikkien tolkun ihmisten on oltava siinä mukana.

Vierailija
86/90 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aionko huussipaperi (HS) keksinyt jotain ihan omin avuin? Ei ole soitettu vasemmiston päämajaan ohjeita ja oikeaoppista tietoa saadakseen? Ei?

Vierailija
87/90 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun presidentiksi on äänestetty näin epävakaa henkilö ja hän palkannut tärkeisiin virkoihin sukulaisensa, mitä se kertoo äänestäjistä. 

Vierailija
88/90 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi mahtaa olla suurempi ongelma suomessa, amerikkalainen kouluttamaton hölmö joka kannattaa trumppia siellä jossain, vai suomalainen koulutettu hölmö joka onnistuu järkeilemään itselleen umpivasemmistolaisen maailmankuvan sekoitettuna toinen toistaan tyhmemmillä uusmausteilla kuten woke, dei, antifa, antipersu, etc. ja tekemään siitä kaiken lisäksi itselleen uskonnon. Jälkimmäistähän on mm. mediassa kuten hesarin loputtomista "oikeisto paha" artikkeleista näkee. 

Kannatatko fasismia?

En kannata punafasismia(kaan). Luuletko että voit tehdä mitä tahansa vain sillä että valehtelet (itsellesi ja muille) että oikeasti vastustat siinä vaan fasismia vaikka itse olet se eniten fasisti kun tekoja katsellaan?

Vierailija
89/90 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trump on päässyt historiankirjoihin. Ihmisille ei ei kuka tahansa saa aikaan tuollaista psykoosia. Suu vaahdossa, silmät seisoen jauhetaan Trump teki sitä ja tätä. Aivan sama mitä tekee. Trump on heidän mielestään historian kauhein hirviö ja paha ihminen. Jos mietitään järjellä. Montako ihmistä Trump on tapattanut? Olisiko kuitenkin Stalin, Pol pot, Hitler jne. kuitenkin pahempia? Tai Ted Bundy? 

Parhaista/pahimmista diktaattoriluvuista Trump on vielä kaukana mutta kyllä hän jonkun Ted Bundyn päihittää kevyesti.

Vierailija
90/90 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyydestä en tiedä mutta hauska ja viihdyttävä hän osaa olla. Maailma olisi varmaan parempi paikka jos hän olisi tyytynyt pysymään tv-julkkiksena. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän