Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostan seksiä 36-vuotiaalla Tonilla ei ole kumppania. Siksi hän ostaa seksiä.

Vierailija
28.09.2025 |

Ihan fiksua, paljon helpommalla pääsee naisasioissa ja tulee pidemmän päälle yleensä myös halvemmaksi kuin vaimo.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/85c10044-dd32-4852-b417-21ca915499e0

Kommentit (141)

Vierailija
81/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelut seksinostamisesta olisivat hyödyllisempiä, jos olisi halua yrittää ymmärtää vastakkaista näkemystä. Mutta kun ei ole niin jankataan vaan niitä samoja mielipiteitä vuodesta toiseen.

Kyllä minä ymmärrän sen että palleja pakottaa ja kun r aiskistelusta rangaistaan niin pitää yrittää lahjomista ja manipulaatiota. Pallillisten elämä on hyvin yksinkertaista ja miehet ovat pääosin erittäin montonista sakkia.

Mitä sitten? Ei minun tarvitse jotakin hyväksyä vaikka ymmärränkin, että haluttaa ja himottaa. Pallit eivät räjähdä ja tapa miestä, sisältö purkaantuu sen tapin kautta vaikka housuun jos paine käy liian kovaksi. Eit odellakaan tarvitse tahrata naista tämän vuoksi millään tasolla.

Pieni lapsikin opetetaan kakkaamaan ja pyyhkimään ihan itse omin avuin. Miksi miehiä ei opeteta huolehtimaan muusta saastasta, mitä sieltä alapäästä tulee ulos? Sairaalloista vauvamaisuutta etsiä naista palliongelmiinsa.

Vierailija
82/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en lyllä ymmärrä, mitä siitä seksistä saa irti, jos ei ole tunteita mukana. Eihän se ole mitään muuta kuin fyysinen suoritus. 

Ilotytöt eivät kai edes suostu suutelemaan

Toisin sanoen mitä siinä jää jäljelle? Rintojen hyväilyä, pillun nuolemista ja itse yhdyntä. 

No fyysisestä siinä maksetaankin,suutelu ei kiinnosta myöskään asiakkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelut seksinostamisesta olisivat hyödyllisempiä, jos olisi halua yrittää ymmärtää vastakkaista näkemystä. Mutta kun ei ole niin jankataan vaan niitä samoja mielipiteitä vuodesta toiseen.

Kyllä minä ymmärrän sen että palleja pakottaa ja kun r aiskistelusta rangaistaan niin pitää yrittää lahjomista ja manipulaatiota. Pallillisten elämä on hyvin yksinkertaista ja miehet ovat pääosin erittäin montonista sakkia.

Mitä sitten? Ei minun tarvitse jotakin hyväksyä vaikka ymmärränkin, että haluttaa ja himottaa. Pallit eivät räjähdä ja tapa miestä, sisältö purkaantuu sen tapin kautta vaikka housuun jos paine käy liian kovaksi. Eit odellakaan tarvitse tahrata naista tämän vuoksi millään tasolla.

Pieni lapsikin opetetaan kakkaamaan ja pyyhkimään ihan itse omin avuin. Miksi miehiä ei opeteta huolehtimaan muusta saastasta, mitä sieltä alapäästä tu

Jep ja naiset huolehtivat joka kuukausi kuukautisverensä siististi takaisin luontoon ketään haittaamasta. Vaan mies heiluu ympäriinsä tatti tanassa kaikille tiedottaen, että spermaa olisi, ja mitäs minä nyt tälle tekisin kun en itse osaa. Ällöttävää ja elukkamaista. 

Vierailija
84/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme incceleiden ikinää "tulee halvemmaksi"???

Suomi on sen verran tasa-arvoinen maa, että yleensä naiselle ei tarvitse maksaa mistään. Kunhan on viihdyttävää seuraa.

Onhan se naisen pitkästyttävä seurakin eräänlaista maksamista,teeskentelee vain että jutut kiinnostaa.

Vierailija
85/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskaupan kannattajat ovat alinta saastaa. Ei tule löytämäänkään naista, onneksi. 

Vierailija
86/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa lihalamppu pällit. Miksi käytätte toista ihmistä siihen tarkoitukseen? Oksettavaa esineellistämistä. Ei ihmekään, ettei teitä kukaan halua.

Vierailija
87/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä siinä. Mieluummin niin, että sinkku ostaa sksiä, jos ei muuten saa kuin niin, että varattu ostaa salaa, kun vaimo ei anna aina kun haluaa sellaista sksiä kuin haluaa. Ei se sinkku (mies/nainen) tuossa ketään satuta, jos nyt pysyy kotimaisissa vapaaehtoisissa sksi työntekijöissä. T yli 40v nainen.

Vierailija
88/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tee mieli käydä kovin syvällistä keskustelua,kun aloittaja jo puhuu miten tulee "halvemmaksi".

Eikä kertomukset kelpaa tosielämästä... koska nämä jankuttajat eivät ikinä ole parisuhteessa olleet. Niin jankuttavat miehen maksavan kaikesta tai muuta yhtä typerää.

Vähän samaa sarjaa kuin ne,jotka sanovat että naisille kelpaa vain mies jolla on paljon rahaa ja laatikkoleuka. Kun näille ehdottaa esim. Käyntiä viikonloppuna kaupoilla katsomassa ovatko kaikki parisuhteessa olevat rikkaita laatikkoleukoja niin eivät silti ymmärrä.

Mutta tämä lie se sama ryhmä miehiä, jotka arvostelevat naisten ulkonäköä erittäin rajusti vaikka peilistä ei niin komea uros katselekaan takaisin.

Sitten vain katkeroituvat naisia vastaan.

Vierailija
89/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pitää naisia ostettavina esineinä, kumppania tuskin löytyykään.

Vierailija
90/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan luonnollista. Jokin aika sitten tiedekokeilussa apina oli saatu ymmärtämään mitä on raha. Mitä apina teki heti sen jälkeen? Osti seksiä.

Anna kun arvaan, apina oli uros eikä naaras 😉

Myönnätte siis, että miesuros on apinan tasolla? No siitä ollaan sentään samaa mieltä.

Vierailija
91/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset eivät saa edes maksullista seksiä. Portotkin ovat pitäneet minua liian rumana. Minkäs teet.

Vierailija
92/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee pidemmän päälle yleensä myös halvemmaksi kuin vaimo.

Miten niin tulee halvemmaksi kuin vaimo? Suomessa moni nainen on töissä ja saa palkkaa ja näin osallistuu yhtälailla kuluihin. Ei Suomessa edelleenkään ole vallalla sellaista kulttuuria, että miehet elättää naiset. 

Mä asun yksin omakotitalossa ja maksan kaiken itse. Jos alkaisin seurustella jonkun miehen kanssa, niin millähän tavalla hän sitten muka mua elättäisi? Tai jos muuttaisimme yhteen, niin miten mies siinä rahallisesti häviäisi? Mä ainakin haluan seksiä joten sitä kyllä riittäisi ja sillä tahdilla jos pitäisi huo rasta maksaa yhtä usein niin se huo ra tulisi kalliimmaksi.

Vierailija
93/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ei puhuta tunnepuolesta, niin voisin maksaa  300e 3 tunnilta. On tullut käytyä treffeillä niin monta kertaa että en edes uskalla laskea paljonko rahaa on kulunut. Suosittelen naisille jos kiinnostaa. Itse en tällä hetkellä tarvitse kun on lapsia kasvatettavana mutta ehkä vielä.

Vierailija
94/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku selitti, ettei naiselle tarvitse maksaa.

Tämä on vähän monisyisempi asia. Teknisesti ei ole maksamista jos lähdetään lomamatkalle. Mutta jos sielä rahaa kuluu luksus-hemmotteluun jota nainen haluaa mutta joka ei ole itsellesi tärkeää, käytännössä siinä menee naiseen rahaa kun miehenä maksat puolet näistä. kts. myös ravintolat, kylpylät, juhlat, lahjat. 

Sama pätee kotiin, koska nainen tietää paremmin millainen kodin pitää olla.

Tilastollisesti naiset pariutuvat reippaasti ylöspäin vaikka ottaisi huomioon miesten ja naisten tuloerot. Ollessani keskituloinen, 100% minusta kiinnostuneista naisista olivat itseäni selvästi pienempituloisia ja heikommassa sosioekonomisessa asermassa. Nyt kun olen vähän parempituloinen, keskituloiset naiset ovat alkaneet kiinnostua.

Aika moni mies käytännössä ostaa seksiä. Tarvitaan se ravintola, hotelliyö, ja koti tip top kuntoon. Sitten nainen pukee seksihepenet ja pidetään hauskaa miehen kanssa. 

Vierailija
95/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi seksityö on pikkuhiljaa normaisoitumassa vaikka monet yrittää vielä kauhesti sitä paheksua tai lyödä raamaulla päähän.

Seksi on kuitenkin perustarve jonka puutuminen tekee monen miehen elämästä kurjaa kuten myös naisenkin.

On niitä naisiakin jotka kaipaavat seksiä valtavasti ja harrastavat yhdenyön juttuja satunnaisten miesten kanssa vailla syvempiä tunteita.

Me miehet ei vaan olla niin etuoikeutettuja että saataisi ilmaiseksi kiinnostavia naisia tai olla sosiaalisesti taitavia että kelvattaisi pidempään suhteeseen.

Vierailija
96/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa ilmaista seksiä, eikä lounaita

Vierailija
97/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei saa ostaa naiselta koska naista riistetään mutta perunoita saa ostaa kaupasta vaikka maanviljelijää riistetään? Jos kumpaakaan ei ole pakotettu toimimaan ammatissaan niin mikä tässä on se iso iso ero? Luuletko, että maanviljelijä nauttii perunanmyymisestä ilmaiseksi? Tarvittaessa vaihda peruna vaikka porkkanaan.

Vierailija
98/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Me miehet ei vaan olla niin etuoikeutettuja että saataisi ilmaiseksi kiinnostavia naisia"

Hmmm... kiinnostavista pitää sitten maksaa? 

Etuoikeutettuja?

Voihan kyynel. Ei ihme ettet löydä itsellesi naista tuolla ajattelumaailmalla.

Vierailija
99/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa lihalamppu pällit. Miksi käytätte toista ihmistä siihen tarkoitukseen? Oksettavaa esineellistämistä. Ei ihmekään, ettei teitä kukaan halua.

Monelle naiselle miehensä on pelkkä lompakko.

Vierailija
100/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa ilmaista seksiä, eikä lounaita

Ei ainakaan miehille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä