Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostan seksiä 36-vuotiaalla Tonilla ei ole kumppania. Siksi hän ostaa seksiä.

Vierailija
28.09.2025 |

Ihan fiksua, paljon helpommalla pääsee naisasioissa ja tulee pidemmän päälle yleensä myös halvemmaksi kuin vaimo.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/85c10044-dd32-4852-b417-21ca915499e0

Kommentit (141)

Vierailija
41/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuolla tavalla saa tarpeensa tyydytettyä, mutta tunnepuoli jää kyllä vajaaksi. Ja sitä ei kyllä voi ostaa rahalla.

Ai. Mulla on muutama maksullinen vakkarinainen joiden luona käyn. Seksi itsessään on ihan ok, mutta varsinainen syy käynteihini on heidän kanssaan on rehelliset, avoimet ja syvälliset keskustelut elämästä. Melko yksinkertaistettu tuo ajatuksesi että seksityöntekijä olisi pelkkä runkkureikä johon tehdään tarpeet ja häivytään. M43

Vierailija
42/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme incceleiden ikinää "tulee halvemmaksi"???

Suomi on sen verran tasa-arvoinen maa, että yleensä naiselle ei tarvitse maksaa mistään. Kunhan on viihdyttävää seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ininää

Vierailija
44/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että tuodaan taas julki mitä ne miehet naisista haluavat. Toivottavasti kaikki naiset sisäistävät tämän tiedon 100% ja act accordingly.

Finglish taas käytössä. Hiton heseläiset!

Vierailija
45/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ikäväkyllä tuo ala todella marginaalinen. Hinnat on pilvissä ja asiakaspalvelu olematonta koska alalla ei ole juuri yhtään kilpailua. Vähänväliä on iltapäivälehdessä joku seksin myyjä haukkumassa asiakaskuntaansa.

Heikon talouden aikana luultavasti noiden palveluiden tarjoajia tulee lisää ja sitä myötä kilpailua joka laskee hintoja. Niin oli 90luvun laman aikaankin.

Vierailija
46/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. En naisena ymmärrä maksullisia ollenkaan. En todellakaan haluaisi harrastaa seksiä jonkun kanssa, joka kokisi minut esim. vastenmieliseksi.

Vierailija
47/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. Ette voi tietää, ajoiko taloudellinen pakko vai muut syyt siihen ,että nainen myy itseään. Tokkopa kukaan pitää siitä, että joku käyttää hänen kehoaan hyväkseen omaksi nautinnokseen.

Vierailija
48/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että tuodaan taas julki mitä ne miehet naisista haluavat. Toivottavasti kaikki naiset sisäistävät tämän tiedon 100% ja act accordingly.

Onko siis syy siihen miksi olen saanut itselkeni naisista "vain" kavereita tai jopa ystäviä -ei heidän määränsä vaan laatunsa- eli jotka ovat antavat ja ovan jo antaneet enemmän kuin osaan sanoa tai osoittaa aina kiitollisuutrani, niin eivät he, eikä yksikään heistä ole ollut sellainen jonka kans olisin edennyt parisuhteeseen.

Ts. ollut se yksi ja aivan  erityinen. En myöskään ole yhdenkään heistä kanssa harrastanut seksiä.

Myönnän toki, että joskus olisin saattanut haluta,, kuten olisin aikanaan saattanut haluta edetä parisuhteeseenkin. 

Joku heistä olisi halunnut  parisuhdettaminun kanssani mutra itse en ole ollut tuolloin valmia, paljossa siksi, että näkymät ja toiveet tulevasta yhteis -elosta eivät kohdanneet. (Esimerkiksi en ollut valmis asettumaan paikoilkeni ja tulemaan isäksi alle 25 vuotiaana yliopisto-opiskelijana). 

Nyt kun ikäni alkaa jo nelosella mielessäni on käynyt, että olenko tehnyt tietoisen vai enempi osin tiedostamattani valinnan:

Minulla on elämässäni paljon antavia naisia mutta ei vielä koskaan pidempää parisuhdetta  Olen aina sen jälkeen kun muutin lapsuudenkodistani pis elänyt yksin (tai no muutaman vuoden opiskeluvuosina. solukämpässä). Seksiä en ole harrastanut yli 10 vuoteen

Onkohan näillä jokin yhteys? Jos haluaa naisia kaveriksi tai ystäväksi, niin ei saa seksiä, eikä eteneminen parisuhteeseenjaan ole toteutunut

Ha ei en pidä itseäni aseksuaali, ennhomona tai kovin uskovaisena, enkä mielestäni vaadi kumppaniltani kohtuuttomia. Mutta toki vaatimuksua ja odotuksia minulla on. Ja voi olla että eloni vuosia sinkkuna on tehnyt minusta varmasti vähän nirson. Tiedostan kyllä, että kukaan meistä tai en ainakaan minä pärjää täysin yksin. Mutra ajatus siitä, että pakkomiielteisesti etsisin itselkeni kumppania saa lähinnä haukottelemaan. Ja elämä ilman seksiä? Näköjään mennyt itseänikin hämmästyttävän pitkän ajan.

Enemmän kuin seksiä kaipaan ja haaveksin säännöllisen epäsäännöllisesti läheisyydestä, sitä että saisi koskettaa tai vain tuntea toisen vierellää. Saisi kokea ja jakaa hänen kanssaan sitä tai tätä; niitä iloja ja suruja ja mitä elämä nyt eteen/ eteemne toisikin, olimme sitten sinkkuja tai parisuhteessa. - Yhdessä kuitenkin enemmännkuin kumpikaan yksin

Haaveeni ja unelmani omasta (biologisesta) lapsesta on asia, jota olen pikkuhiljaa yrittänyt hyvästellä.

En ollut valmis siihen (tai yrittämään sitä) vielä alke 25 vuotiaana sen jälkeen uutta tilaisuutta ei ole tullut  

Vierailija
49/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan luonnollista. Jokin aika sitten tiedekokeilussa apina oli saatu ymmärtämään mitä on raha. Mitä apina teki heti sen jälkeen? Osti seksiä.

Anna kun arvaan, apina oli uros eikä naaras 😉

Vierailija
50/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaista saada edes otsikko oikein?

Vierailija
51/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuolla tavalla saa tarpeensa tyydytettyä, mutta tunnepuoli jää kyllä vajaaksi. Ja sitä ei kyllä voi ostaa rahalla.

Ai. Mulla on muutama maksullinen vakkarinainen joiden luona käyn. Seksi itsessään on ihan ok, mutta varsinainen syy käynteihini on heidän kanssaan on rehelliset, avoimet ja syvälliset keskustelut elämästä. Melko yksinkertaistettu tuo ajatuksesi että seksityöntekijä olisi pelkkä runkkureikä johon tehdään tarpeet ja häivytään. M43

Mutta silti käyt sielä runkkureiän luona etkä esim. terapiassa tai juttelemassa siskosi luona. Eli kyllä siinä on yksi palvelu ylitse muiden ja se on se runkkureikä.

Vierailija
52/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. En naisena ymmärrä maksullisia ollenkaan. En todellakaan haluaisi harrastaa seksiä jonkun kanssa, joka kokisi minut esim. vastenmieliseksi.

Jos seksityöntekijä pitää sitä miestä vastenmielisensä niin pitää luultavasti kaikki muutkin naiset.

Ei kai miehetkään kävisi jos heillä olisi samalla tavoin vientiä kuin mitä ihan tavallisellakin naisella on. Jos nainen haluaa seksiä, niin ei tarvitse kuin hihasta nykäistä jotain miestä tai mennä yksin baarinpöytään istumaan ja odottamaan että miehet alkaa lähestyä.

Vierailija
53/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lyllä ymmärrä, mitä siitä seksistä saa irti, jos ei ole tunteita mukana. Eihän se ole mitään muuta kuin fyysinen suoritus. 

Ilotytöt eivät kai edes suostu suutelemaan

Toisin sanoen mitä siinä jää jäljelle? Rintojen hyväilyä, pillun nuolemista ja itse yhdyntä. 

Vierailija
54/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa olevat hehkuttavat täällä tunnetta ja henkistä yhteyttä mitä ei voi rahalla ostaa. Se illuusio parisuhteessa mikä paljastuu viimeistään siinä vaiheessa kun saat tietää toisen pettäneen sinua vuosikausia ei ole yhtään sen ihmeellisempi kuin se seksinostajan illuusio tunteesta kun joku jaksaa kuunnella sinua siinä sängyn laidalla.

Vierailija
55/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin toimimalla ei myöslään ikinä tule ditä puolisoa. Toni on dorka.

Media ihannoi voimaantuneita naisia jotka myyvät seksiä.

Seksiä ostava mies on luuseri.

Taas se: Eri asia?

Vierailija
56/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on ikäväkyllä tuo ala todella marginaalinen. Hinnat on pilvissä ja asiakaspalvelu olematonta koska alalla ei ole juuri yhtään kilpailua. Vähänväliä on iltapäivälehdessä joku seksin myyjä haukkumassa asiakaskuntaansa.

Heikon talouden aikana luultavasti noiden palveluiden tarjoajia tulee lisää ja sitä myötä kilpailua joka laskee hintoja. Niin oli 90luvun laman aikaankin.

Tai sitten perustamme naiskommuuneita, luostareita. Vammainen ajatus että nälkä ajaisi naiset pillu ojossa ruualla kiristävien miesten lompsille. Itse ainakin kuolen mieluummin nälkään kuin alennun tuollaiseen oksettavuuteen. "Anna kun siitän sinua niin saat tästä vähän ruokaa" ja sen lisäksi että en suostu tuollaiseen merkitsen tuollaisen teon tiukasti jumalan kirjaan jotta saatte sen kohtalon, jonka ansaitsette seksuaalisina hyväksikäyttäjinä.

Vierailija
57/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suomesta löytyy laadukasta seksiä myynnissä

Toki useinmiten ulkomaiset naiset sitä tarjoavat

Hinnat alkaen 80e

Vierailija
58/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en lyllä ymmärrä, mitä siitä seksistä saa irti, jos ei ole tunteita mukana. Eihän se ole mitään muuta kuin fyysinen suoritus. 

Ilotytöt eivät kai edes suostu suutelemaan

Toisin sanoen mitä siinä jää jäljelle? Rintojen hyväilyä, pillun nuolemista ja itse yhdyntä. 

Ei kai kukaan täysipäinen edes suutelisi jotain kapistahuoraa, saati nuolisi sellaisenpillua. Jotain rajaa nyt helvetti.

Vierailija
59/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. Ette voi tietää, ajoiko taloudellinen pakko vai muut syyt siihen ,että nainen myy itseään. Tokkopa kukaan pitää siitä, että joku käyttää hänen kehoaan hyväkseen omaksi nautinnokseen.

En minä niitä naisia tuomitsekaan. Toki heilläkin saattaa olla mahdollisuuksia elää vaatimattomammin ja lähempänä jumalaa, joka mahdollistaisi toisenlaisen elämän. Mutta lähtökohtaisesti ongelma on se setelitukkua heilutteleva mies, joka sanoo että nainen saa tukea vain jos ottaa mälliä sisään. Tuohan on täysi käsittämättömän pahaa ja hirveää toimintaa. Kiristää seksiin perustoimeentulolla.

Perustoimeentulo on suomessa sitä paitsi (suomen kansalaisille) muutenkin saatavilla. Joten suomalaista prostituuttia katson vähän kieroon. Ulkkiksen kohdalla ymmärrän sen, joskin heidänkin ehkä kannattaisi miettiä jotakin muita vaihtoehtoja.

Vierailija
60/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuiskohan siitä että naisille on sitä halukasta seuraa tajolla pilvinpimein ihan ilmaiseksi. Meitä miehiä on paljon joita ei halua kukaan nainen ja jäljelle jää vain seksin ja läheisyyden ostaminen, vaikkei se ole sama asia kuin parisuhde ja rakkaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi