Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostan seksiä 36-vuotiaalla Tonilla ei ole kumppania. Siksi hän ostaa seksiä.

Vierailija
28.09.2025 |

Ihan fiksua, paljon helpommalla pääsee naisasioissa ja tulee pidemmän päälle yleensä myös halvemmaksi kuin vaimo.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/85c10044-dd32-4852-b417-21ca915499e0

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on ikäväkyllä tuo ala todella marginaalinen. Hinnat on pilvissä ja asiakaspalvelu olematonta koska alalla ei ole juuri yhtään kilpailua. Vähänväliä on iltapäivälehdessä joku seksin myyjä haukkumassa asiakaskuntaansa.

Heikon talouden aikana luultavasti noiden palveluiden tarjoajia tulee lisää ja sitä myötä kilpailua joka laskee hintoja. Niin oli 90luvun laman aikaankin.

Väitätkö, ettei Salovaaran typy esim. ole laatuammattilainen. Palstaltahan löytyi miehiä, joiden mielestä upea nainen.

Vierailija
62/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en lyllä ymmärrä, mitä siitä seksistä saa irti, jos ei ole tunteita mukana. Eihän se ole mitään muuta kuin fyysinen suoritus. 

Ilotytöt eivät kai edes suostu suutelemaan

Toisin sanoen mitä siinä jää jäljelle? Rintojen hyväilyä, pillun nuolemista ja itse yhdyntä. 

Ei kai kukaan täysipäinen edes suutelisi jotain kapistahuoraa, saati nuolisi sellaisenpillua. Jotain rajaa nyt helvetti.

Limakalvot ne siinä munassakin ovat, mitä helvettiä? Oletpa typerä. Miksi muuten panet eli siität "kapista h uoraa"? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. En naisena ymmärrä maksullisia ollenkaan. En todellakaan haluaisi harrastaa seksiä jonkun kanssa, joka kokisi minut esim. vastenmieliseksi.

Jos seksityöntekijä pitää sitä miestä vastenmielisensä niin pitää luultavasti kaikki muutkin naiset.

Ei kai miehetkään kävisi jos heillä olisi samalla tavoin vientiä kuin mitä ihan tavallisellakin naisella on. Jos nainen haluaa seksiä, niin ei tarvitse kuin hihasta nykäistä jotain miestä tai mennä yksin baarinpöytään istumaan ja odottamaan että miehet alkaa lähestyä.

Voi olla ja olla olematta. Olen itse kyllä nähnyt parisuhteessakin ihmisiä joita saattaisi moni kokea vastenmielisenä niin tiedä sitten.

Pointtini oli ennemmin se,että olisin ilman/ oma käsi ennemmin kuin maksaisin jollekin, joka mahdollisesti kokisi minut vastenmielisenä.

Toki tässä alkaa ikää jo olemaan sen verran ettei enää kiinnosta. (Juu tiedän, jotkut haluavat julistaa miten vielä vanhempanakin on vientiä etc. Itseäni ei vaan kiinnosta tällä hetkellä yhtään).

Enkä ole ikinä edes nuorempana kokenut tarvetta vaan "tyydyttää himojani" kehenkään vain. Seksiä sitten sellaisten kanssa,jotka muutenkin kiinnostavia. 

Vierailija
64/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minulle ainakaan mies ole pelkkä mulkku ja seksiä. Mies on myös kumppani arjessa ja juhlassa, ystävä ja lasteni isä. Tuki ja turva. Ja tiedän 100 varmasti että minäkin olen hänelle muutakin kuin seksi. 

Vierailija
65/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en lyllä ymmärrä, mitä siitä seksistä saa irti, jos ei ole tunteita mukana. Eihän se ole mitään muuta kuin fyysinen suoritus. 

Toisin sanoen mitä siinä jää jäljelle? Rintojen hyväilyä, pillun nuolemista ja itse yhdyntä. 

Ei kai kukaan täysipäinen edes suutelisi jotain kapistahuoraa, saati nuolisi sellaisenpillua. Jotain rajaa nyt helvetti.

Limakalvot ne siinä munassakin ovat, mitä helvettiä? Oletpa typerä. Miksi muuten panet eli siität "kapista h uoraa"? 

Nussitko sä sirkuspellehuoria paljaallla? :D Ei helvetti.

Vierailija
66/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalina lesbona ihmettelen, mahtaa olla vaikeaa hetero elämä, kun koko elämä ja ajatukset kulkee seksin ympärillä ja seksistä puhutaan, niin kuin se olisi yhtä tärkeä kuin ruoka tai vesi.

Hirvittävää sehän on lapsen tekoa varten eikä se oikein tunnu miltään ja on ällöttävää haisevaa ja sotkuista puuhaa.

Ärsyttää myös se kun sanotaan " harrastetaan seksiä".. kummallisia harrastuksia teillä hetero miehillä , itse harrastan maalaamista ja taidetta ja urheilua .

Vierailija
67/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme incceleiden ikinää "tulee halvemmaksi"???

Suomi on sen verran tasa-arvoinen maa, että yleensä naiselle ei tarvitse maksaa mistään. Kunhan on viihdyttävää seuraa.

Redpill nettifoorumeja vain seurailevat nämä. Itse olin otettu kun exä tarjosi kahvit :D. (Sitten itse tarjosin seuraavat juomat etc.) Yleensä molemmat osallistuu kuluihin täällä Suomessa.

Vierailija
68/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että tuodaan taas julki mitä ne miehet naisista haluavat. Toivottavasti kaikki naiset sisäistävät tämän tiedon 100% ja act accordingly.

Onko siis syy siihen miksi olen saanut itselkeni naisista "vain" kavereita tai jopa ystäviä -ei heidän määränsä vaan laatunsa- eli jotka ovat antavat ja ovan jo antaneet enemmän kuin osaan sanoa tai osoittaa aina kiitollisuutrani, niin eivät he, eikä yksikään heistä ole ollut sellainen jonka kans olisin edennyt parisuhteeseen.

Ts. ollut se yksi ja aivan  erityinen. En myöskään ole yhdenkään heistä kanssa harrastanut seksiä.

Myönnän toki, että joskus olisin saattanut haluta,, kuten olisin aikanaan saattanut haluta edetä parisuhteeseenkin. 

Joku heistä olisi halunnut  parisuhdettaminun kanssani mutra itse en ole ollut tuolloin valmia, paljossa siksi, että näkymät ja toiveet tulevasta yhteis

Lapsi ei tipu taivaasta vaan joku nainen joutuu uhraamaan sen eteen terveytensä ja sukuelimensä. Olet myöhässä ja lisäksi sinulla ei miehenä ole edes mitään biologista mandaattia "omaan lapseen" sillä lapsi tulee aina vain naisesta. Lainsäädäntö, missä mies omistaa lasta, on sekä naisen että lasten ihmisoikeuksien vastainen, sillä lapsi kiintyy luonnollisesti vain emoonsa - ja siihen on myös biologiset syyt, miksi.

Lapsikärjellä ajavat miehet ovat pahempia kuin seksikärjellä. He eivä vonkaa pillua vaan sitä että nainen tuusaa kohtunsa ja rintansa miehen iloiseksi tekemiseksi, ilman mitään vastinetta. Sairasta seksuaalista hyväksikäyttöä. Ei vastinetta, korvausta, mitään. Ehdottomasti tällaisten haaveilijoiden kuuluukin jäädä ilman. Ukrainasta voi hakea vuokrakohdun muutamilla kymppitonneilla, euroopasta sadoilla tonneilla. Siinä ero "haaveesi" hinnasta pelkkään pillunvonkaamiseen. 

Minäkin haaveilin joskus omasta talosta. Mutta ei sitä ilman omaa vaivannäköä saa. Satoja tonneja maksaa. Sama juttu pitäisi päteä lapsiin eli naisen kohdun tuotokseen: jos mies haluaa sellaisen elämäänsä, tämä sitoutuu NAISEEN avioliiton kautta ja lapsia sitten tulee jos tulee. Nainen ei ole mikään helvetin käyttöpillu. Siihen on syy miksi tällaiset ajattelijat jäävät yksin ja ilman parisuhteita ja niitä lapsia.

Vierailija
69/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on sen verran tasa-arvoinen maa, että yleensä naiselle ei tarvitse maksaa mistään. Kunhan on viihdyttävää seuraa.

Et ilmeisesti koskaan ole ollut parisuhteessa naisen kanssa? Vai oletko ollut ja elänyt siivellä, jolloin nainen maksaa sinunkin kulut?

Vierailija
70/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussitko sä sirkuspellehuoria paljaallla? :D Ei helvetti.

No en nussi sirkuspellehuoria ? Sinä "nussit" ja naurat täällä muille kuin olisit joku viisaskin mies? Hohhoti-hoijaa.

Vierailija
71/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. En naisena ymmärrä maksullisia ollenkaan. En todellakaan haluaisi harrastaa seksiä jonkun kanssa, joka kokisi minut esim. vastenmieliseksi.

Jos seksityöntekijä pitää sitä miestä vastenmielisensä niin pitää luultavasti kaikki muutkin naiset.

Ei kai miehetkään kävisi jos heillä olisi samalla tavoin vientiä kuin mitä ihan tavallisellakin naisella on. Jos nainen haluaa seksiä, niin ei tarvitse kuin hihasta nykäistä jotain miestä tai mennä yksin baarinpöytään istumaan ja odottamaan että miehet alkaa lähestyä.

Voi olla ja olla olematta. Olen itse kyllä nähnyt parisuhteessakin ihmisiä joita saattaisi moni kokea vastenmielisenä niin tiedä sitten.

Pointtini oli ennemmin se,että olisin ilman/ oma käsi ennemmin kuin maksaisin joll

Minä en taas halua sotkea seksiä suhteeseen ihmisen kanssa, jonka koen kiinnostavaksi ja mielenkiintoiseksi.

Vierailija
72/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korostunut tautiriski (kortsu ei ole 100 % suoja eikä suojaa kondyloomalta eli hpv:lta eikä herpekseltä) ja eettisesti väärin. 

Vierailija
73/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Redpill nettifoorumeja vain seurailevat nämä. Itse olin otettu kun exä tarjosi kahvit :D. (Sitten itse tarjosin seuraavat juomat etc.) Yleensä molemmat osallistuu kuluihin täällä Suomessa.

Niin ja tuo perinne on juuri se naisvihan ja -hyväksikäytön kulttuuri mitä uudet sukupolvet eivät enää siedä. Jos kaikki maksavat omat elämänsä niin sitten ei tule mitään seksejä ja lapsia, muuta kuin naisille, joilla on kohtu. Itsellinen äitiys.

Vierailija
74/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on ikäväkyllä tuo ala todella marginaalinen. Hinnat on pilvissä ja asiakaspalvelu olematonta koska alalla ei ole juuri yhtään kilpailua. Vähänväliä on iltapäivälehdessä joku seksin myyjä haukkumassa asiakaskuntaansa.

Heikon talouden aikana luultavasti noiden palveluiden tarjoajia tulee lisää ja sitä myötä kilpailua joka laskee hintoja. Niin oli 90luvun laman aikaankin.

Tai sitten perustamme naiskommuuneita, luostareita. Vammainen ajatus että nälkä ajaisi naiset pillu ojossa ruualla kiristävien miesten lompsille. Itse ainakin kuolen mieluummin nälkään kuin alennun tuollaiseen oksettavuuteen. "Anna kun siitän sinua niin saat tästä vähän ruokaa" ja sen lisäksi että en suostu tuollaiseen merkitsen tuollaisen teon tiukasti jumalan kirjaan jotta saatte sen kohtalon, jonka ansaitsette seksuaalisina hyväksikäyttäjinä.

Ei siinä ole mitään vammaista ja niin on käynyt aina kaikkialla maailmassa. Sinä varmaan sitten ennemmin kuolet ja omapahan on asiasi, mutta et ole yhtä kuin kaikki muut naiset. Moni nainen on nytkin käytännössä ilotyttö sillä erolla ettei pyydä maksua ja valitsee itse miehensä. Sellaiselle jakorasialle ei ole iso hyppy siihen että alkaa periä maksua siitä puuhastaan.

Vierailija
75/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lol? Monet naiset silti odottavat että mies tarjoaa illalliset, auton, mahdollisesti jopa asumuksen. Miehen tulee vieläkin monen mielestä "tuoda leipä pöytään" vaikka naisella olisi verrattavat tulot. Tietysti nyt kun se taas ei omaan agendaan tämän ketjun kontekstissa sovi, ovat kaikki naiset 50/50 kaikessa tai jopa maksavat enemmän! 

Vierailija
76/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten perustamme naiskommuuneita, luostareita. Vammainen ajatus että nälkä ajaisi naiset pillu ojossa ruualla kiristävien miesten lompsille. Itse ainakin kuolen mieluummin nälkään kuin alennun tuollaiseen oksettavuuteen. "Anna kun siitän sinua niin saat tästä vähän ruokaa" ja sen lisäksi että en suostu tuollaiseen merkitsen tuollaisen teon tiukasti jumalan kirjaan jotta saatte sen kohtalon, jonka ansaitsette seksuaalisina hyväksikäyt

Jaa, mutta nytpä eletäänkin erilaista maailmantilannetta missä suurin osa naisista vastaa itse omista talouksistaan, lähes joka maassa on jonkinlainen sosiaaliturva ja niissä missä ei ole, sitä rakennetaan. Edellytykset elää ilman kirjaimellista seksiorj uutta mitä kuvailet, siis sitä että miehet kiristävät ja pakottavat naisia antamaan pillua ruokaa vastaan, on koko ajan pienenevä ilmiö. Jopa äitejä katsotaan nykyään kieroon, että oletko mennyt miehen siementä kantamaan, kaikkea sitä näkeekin.

Mutta jatka toki haaveista maailmasta, missä voit ruualla kiristämällä pakottaa naisen seksiin kanssasi. Äläkä ylläty jos synnyt itse seuraavassasi elämässäsi pedoperheeseen kokemaan tuota elämää itse. Karma.

Vierailija
77/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuolla tavalla saa tarpeensa tyydytettyä, mutta tunnepuoli jää kyllä vajaaksi. Ja sitä ei kyllä voi ostaa rahalla.

Sehän on vain lisähyöty, ettei tarvitse kuunnella jonkun tyhjäpäisen akan nalkutusta 24/7.

No niin sehän on sitten oikein hyvä, että tuollaiset miesluuserit saa seksiä/naista vain ostamalla. Säästyy naisetkin pahalta.

Vierailija
78/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaalina lesbona ihmettelen, mahtaa olla vaikeaa hetero elämä, kun koko elämä ja ajatukset kulkee seksin ympärillä ja seksistä puhutaan, niin kuin se olisi yhtä tärkeä kuin ruoka tai vesi.

Hirvittävää sehän on lapsen tekoa varten eikä se oikein tunnu miltään ja on ällöttävää haisevaa ja sotkuista puuhaa.

Ärsyttää myös se kun sanotaan " harrastetaan seksiä".. kummallisia harrastuksia teillä hetero miehillä , itse harrastan maalaamista ja taidetta ja urheilua .

No se "harrastaa seksiä" on typerä sanonta ihan heteronkin mielestä. 

Itse olen muuten sinkku nainen. Ja hetero. Joskus tosin mietinyt kun miesten kanssa ollut niin vaikeaa olla parisuhteessa voisinko olla parisuhteessa naisen kanssa.. tulin tulokseen että en voisi. Koska en voisi harrastaa sitä seksiä naisen kanssa.

No ehkä aseksuaalin lesbon kanssa? Hmmm.. 

(Vitsi, ....tavallaan) 😀

Vierailija
79/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelut seksinostamisesta olisivat hyödyllisempiä, jos olisi halua yrittää ymmärtää vastakkaista näkemystä. Mutta kun ei ole niin jankataan vaan niitä samoja mielipiteitä vuodesta toiseen.

Vierailija
80/141 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korostunut tautiriski (kortsu ei ole 100 % suoja eikä suojaa kondyloomalta eli hpv:lta eikä herpekseltä) ja eettisesti väärin. 

No jaa , en nyt tiedä kummassa on isompi tauti riski ostetussa vai tavallinen Tinder hutsu joka painaa menemään ilmaiseksi. Näitä huomio painajia kun on niin paljon.

Ja irtosuhteet on nykyään muodissa niin paljon, että tekisi mieli laittaa Päivi Räsäselle viestiä, että tuosta hänen pitäisi oikeasti olla huolissaan eikä seksuaalivähemmistöjen naimisiin menosta..kun he kerran haluaa mennä naimisiin toisin kuin nää nuoret. Kun otetaan syntisestä tempparista oikein mallia , että miten sitä petetään ja vaihdetaan kumppania ja ryypätään  , valehdellaan, himoitaan ja rikotaan lähes kaikki muut synnit siinä ohjelmassa paitsi 5 käsky paitsi joku kilpailija oli rikkonut sitäkin, mutta ei sentään telkkarissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi