Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostan seksiä 36-vuotiaalla Tonilla ei ole kumppania. Siksi hän ostaa seksiä.

Vierailija
28.09.2025 |

Ihan fiksua, paljon helpommalla pääsee naisasioissa ja tulee pidemmän päälle yleensä myös halvemmaksi kuin vaimo.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/85c10044-dd32-4852-b417-21ca915499e0

Kommentit (582)

Vierailija
421/582 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevä kaveri!

Irtonumero on aina naisten suhteen parempi kuin kestotilaus. Tulee paljon halvemmaksi ja saa silloin kun haluaa vain sitä, mikä naisissa on olennaista ja kiinnostavaa eikä tarvi ottaa sitä ylimääräistä kuonaa mikä tulee niiden kylkiäisenä.

Tuolla ajatusmaailmalla on turha ihmetellä miksei saa kuin maksullisia ja sääliksi käy niitäkin.

Vierailija
422/582 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuolla tavalla saa tarpeensa tyydytettyä, mutta tunnepuoli jää kyllä vajaaksi. Ja sitä ei kyllä voi ostaa rahalla.

Taas näitä akkojen juttuja, seksi ja tunnepuoli. Mies kun katos haluaa vaan tyydyttää seksuaaliset tarpeensa, eli nussia. Ei mies pizzabuffettiinkaan siksi mene, että haluaa syödä ruokaa johon hänellä on vahva tunneside, vaan koska haluaa tyydyttää nälkänsä. Mies nauttii seksistä ilman tunnepuolta siinä missä buffetissa syömisestä. Molemmissa saa nautintoa ja tyydytettyä himonsa ja tarpeensa. Ei miehen tarvitse siihen asiaan sen enempää tunteella suhtautua saadakseen siitä nautintoa ja tyydytystä. 

Nainen on monopolisoinut seksin käsitteen. Se sekoittaa siihen tunnetta, mikä ei siihen kuulu. Ja se on hänen mielestään ainoa, pomminkestävä totuus. Naisen itsekkyys ja v

Normaaleilla miehillä on myös tunteita ja ne liittyvät myös seksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/582 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevä kaveri!

Irtonumero on aina naisten suhteen parempi kuin kestotilaus. Tulee paljon halvemmaksi ja saa silloin kun haluaa vain sitä, mikä naisissa on olennaista ja kiinnostavaa eikä tarvi ottaa sitä ylimääräistä kuonaa mikä tulee niiden kylkiäisenä.

Tuolla ajatusmaailmalla on turha ihmetellä miksei saa kuin maksullisia ja sääliksi käy niitäkin.

Mikä sinussa sitten on niin tavoittelemisen arvoista? Itselle merkitsee ihmisessä ehkä eniten luonne, ja av-palstalla ei juuri koskaan tule nähtyä ihmisiä joiden luonteessa olis paljoa kehumista. Katkeria, vihaa täynnä olevia ihmisiä, joilla tarve valehdella jatkuvasti jopa anonyyminä oman heiveröisen egonsa vuoksi

Vierailija
424/582 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi verrataan seksin ostamista kumppanin kanssa olemiseen? Onko parisuhde siis pelkkää seksiä. Kaikki yhdessä oleminen, tekeminen ja tunteet. Miksi tulee halvemmaksi, kuin vaimo? Minäkin olen tienannut enemmän, kuin mieheni vuosia. Nyt vasta mieheni tienaa enemmän. 

Kaikilla ei ole mahdollisuutta vaimoon ja parisuhteeseen vaikka sellaisen haluaisikin. Minustakin on kurjaa ettei se palvelun tarjoaja välitä minusta oikeasti, mutta tunnen itse kuitenkin vähän läheisyyttä edes hetken jonkun naisen kanssa.

Etkö tajua, että palstamammojen mielestä sinulla ei tule olla oikeutta kokea läheisyyttä, edes maksullisen naisen kanssa.

Koska olet mies ja miehet ovat oksettavia sikoja!

Tietenkin on oikeus kokea läheisyyttä. Mutta ei to

Henkilö A myy seksiä henkilölle B. Kuka käyttää hyväksi ketä ja millä tavalla?

Toki on hyväksikäyttöä, jos asiaan liittyy ihmiskauppaa. Tätä esiintyy myös vaikka ravintola-alalla tai marja-alalla. Ei kuitenkaan voida sanoa, että ihmiset jotka haluavat marjasmoothien ovat kauheita hyväksikäyttäjiä.

Mieluummin olisin itsenäinen seksityöläinen kuin esim. teurastaja tai vaatteiden ompelija jossain hikipajassa.

Vierailija
425/582 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevä kaveri!

Mikä sinussa sitten on niin tavoittelemisen arvoista? Itselle merkitsee ihmisessä ehkä eniten luonne, ja av-palstalla ei juuri koskaan tule nähtyä ihmisiä joiden luonteessa olis paljoa kehumista. Katkeria, vihaa täynnä olevia ihmisiä, joilla tarve valehdella jatkuvasti jopa anonyyminä oman heiveröisen egonsa vuoksi

Olethan säkin täällä. 

- eri

Vierailija
426/582 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi verrataan seksin ostamista kumppanin kanssa olemiseen? Onko parisuhde siis pelkkää seksiä. Kaikki yhdessä oleminen, tekeminen ja tunteet. Miksi tulee halvemmaksi, kuin vaimo? Minäkin olen tienannut enemmän, kuin mieheni vuosia. Nyt vasta mieheni tienaa enemmän. 

Kaikilla ei ole mahdollisuutta vaimoon ja parisuhteeseen vaikka sellaisen haluaisikin. Minustakin on kurjaa ettei se palvelun tarjoaja välitä minusta oikeasti, mutta tunnen itse kuitenkin vähän läheisyyttä edes hetken jonkun naisen kanssa.

Etkö tajua, että palstamammojen mielestä sinulla ei tule olla oikeutta kokea läheisyyttä, edes maksullisen naisen kanssa.

Mä taas olisin mielummin teurastaja tai ompelija kuin myisin itseäni. Seksi on mulle nautinto eikä mikään kauppaväline. Kuvottaa ajatuskin, että pitäisi myydä seksiä. 

Vierailija
427/582 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olethan säkin täällä. 

- eri

En ole väittänyt olevani mikään suuri saalis, enkä oikeastaan edes kaipaakaan mitään seurustelusuhdetta. 

Vierailija
428/582 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tapaa tulee halvemmaksi kuin vaimo? Meillä ainakin omat tulot, omat menot, omat varallisuudet ja koska kaikki asumismenot maksetaan puoliksi, luulen että se ostettu seksi tulee kalliimmaksi.

Viet vaimo treffeille, rahaa menee jo omiin vaatteisiin ja kulkemiseen enemmän kuin maksullisella, tähän päälle ruuat ja juomat sekä kaikki se aika mikä menee näissä soidin menoissa hukkaan.

Itse tienaan tunnissa tarpeeksi maksullisen palveluihin mutta en tunnissa ehtisi vaimoa lämmitellä seksiin.

Lasketko omien vaatteiden oston treffimenoiksi? Alastiko sä muuten kulkisit?

Hän laski mukaan myös matkat. Ihan kuin maksullisen luo ei tarvitsisi matkustaa.

Maksullisen voi tilata kotiin tai voi ilmaseksi kävellä hänen luoksensa

Vierailija
429/582 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihan ymmärrettävää että naiset paheksuu seksityötä. Seksityön lisääntyessä ja normalisoituessa naiset menettää sen monesti ainoan vallankäytön välineensä miehiin. Miten kiristät miestäsi seksillä jos hän hakee sen muualta.

Tiesitkö, että normaalissa parisuhteessa ei tarvita mitään vallankäyttöä? Tai muutenkaan normaaleissa ihmissuhteissa. Miksi haluat parisuhteen jos se on sinulle joku naisen ja miehen välinen taistelu sen sijaan että olisitte tiimi ja toistenne puolella?

Naiset tekee parisuhteesta taistelun kun haluavat mieheltä rahaa/palvelua/viihdytystä mutteivat halua antaa miehelle mitään hänen haluamaansa.

Jos keskiverto n

Sanoppa se kaikille naisille joiden kanssa olen ollut suhteessa, avoliitossa ja avioliitossa.

Aina on haluttu että vien ravintolaan, ostan laukkuja ja koruja, järjestän mökki viikonlopun, varaan lomareissun jonnekin kauas, ...

Yksi jopa delegoi minulle hyväntekeväisyys pestinsä kirkon järjestämässä tapahtumassa kun hänellä väsytti liikaa. Piti sitten vääntäytyä seurakunnan tiloihin annostelemaan makaronilaatikkoa vaikken ite edes kuulu kirkkoon. Ja mitä sain tästä hyvästä? En mitään

Kaikki naiset eivät ole noin materialistisia tai sitten ostavat tavaransa itse. Miksi valitset toistuvasti tuon tyylisiä naisia?

Vierailija
430/582 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tapaa tulee halvemmaksi kuin vaimo? Meillä ainakin omat tulot, omat menot, omat varallisuudet ja koska kaikki asumismenot maksetaan puoliksi, luulen että se ostettu seksi tulee kalliimmaksi.

Viet vaimo treffeille, rahaa menee jo omiin vaatteisiin ja kulkemiseen enemmän kuin maksullisella, tähän päälle ruuat ja juomat sekä kaikki se aika mikä menee näissä soidin menoissa hukkaan.

Itse tienaan tunnissa tarpeeksi maksullisen palveluihin mutta en tunnissa ehtisi vaimoa lämmitellä seksiin.

Kuljen risaisissa farkuissa ja hupparissa normaalisti. Treffeille pitäis ostaa uudet vaatteet, maksullista ei haitt

Eiköhän sulla ole jo joku puku hankittuna niitä pitämiäsi häitä varten. Vai menitkö vihille risaisissa farkuissa? Vain tyhmä ostaa uudet vaatteet joka treffeille.

Miksi häissä pitäis olla puku? Nimet paperiin maistraatissa ja mielellää avioehtoon samalla kertaa

Vierailija
431/582 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevä kaveri!

Siksi kannattaakin lähteä ulos ja huomata kuinka monenlaisia ihmisiä maailmassa on ja unohtaa tämä kärjistynyt keskustelu. Enkä koe että minussa onkaan mitään erityistä tavoiteltavaa ainakaan parisuhdemielessä, koska olen aseksuaali ja viihdyn yksin. Muuten olen kyllä mukava ihminen.

Vierailija
432/582 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihan ymmärrettävää että naiset paheksuu seksityötä. Seksityön lisääntyessä ja normalisoituessa naiset menettää sen monesti ainoan vallankäytön välineensä miehiin. Miten kiristät miestäsi seksillä jos hän hakee sen muualta.

Tiesitkö, että normaalissa parisuhteessa ei tarvita mitään vallankäyttöä? Tai muutenkaan normaaleissa ihmissuhteissa. Miksi haluat parisuhteen jos se on sinulle joku naisen ja miehen välinen taistelu sen sijaan että olisitte tiimi ja toistenne puolella?

Naiset tekee parisuhteesta taistelun kun haluavat mieheltä rahaa/palvelua/viihdytystä mutteivat halua antaa miehelle mit

Kaikki naiset eivät ole noin materialistisia tai sitten ostavat tavaransa itse. Miksi valitset toistuvasti tuon tyylisiä naisia?

On se paskamaista kun 99% pilaa sen 1% maineen

Vierailija
433/582 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevä kaveri!

Siksi kannattaakin lähteä ulos ja huomata kuinka monenlaisia ihmisiä maailmassa on ja unohtaa tämä kärjistynyt keskustelu. Enkä koe että minussa onkaan mitään erityistä tavoiteltavaa ainakaan parisuhdemielessä, koska olen aseksuaali ja viihdyn yksin. Muuten olen kyllä mukava ihminen.

Sullapa on helppoa. Ite oon hyperseksuaali ja viihdyn yksin. Pahin mahollinen kombo kun jatkuvasti tekee mieli seksiä mutten halua viettää aikaa kenenkään kanssa.

Vierailija
434/582 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee parisuhteesta taistelun kun haluavat mieheltä rahaa/palv

Just kuuntelen tässä kun teinityttö on videopuhelussa kaverinsa kanssa. "Sitten kun mulla on miesystävä niin laitan sen ostaa mulle kaikki meikit normalista". Tavis menoa nykyään.

N55

Vierailija
435/582 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevä kaveri!

Av-palstalla esiintyy hyvin vähän asioita, mistä voisi kokea positiivisia tunteita. Koen kyllä toisinaan empatiaa täällä olevia suhdehelveteissä eläviä kohtaan, ja etsikkoja. Mutta harvoinpa täällä mitään positiivisia asioita käsitellään. Päin vastoin, päivittäin rikoksia, seksuaalista ahdistelua, naisvihaa, rasismia, jne. jne. jne.

Vierailija
436/582 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös sosiaaliturva on vahitoehto. Ei ole pakko olla mikään orja, jos olosuhteet ovat kelvottomat. Suomi on ihmisoikeusvaltio.

Vierailija
437/582 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän laski mukaan myös matkat. Ihan kuin maksullisen luo ei tarvitsisi matkustaa.

Maksulli

Treffit voi myös pitää kotona tai kävellä treffipaikalle.

Vierailija
438/582 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama: tavallinen mies jää aina alakynteen. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta eli tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.

Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat korkeintaan oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa vaan naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa, hyvä koulutustaso niin mies ei ole edes vaihtoehto naisille.

Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin eli rumiin pullukoihin. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.

Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi.

Nyky-yhteiskunta tukee tätä ilmiötä täysin. Some, tinder ja feminismi ovat tehneet sen, että naisilla on loputtomasti valinnanvaraa tai niin naiset ainakin kuvittelevat. Samaan aikaan tavallisen miehen pitää nähdä järjetön määrä vaivaa saadakseen edes pienen palan huomiosta. Ennen riitti, että olit kunnollinen ja huolehtiva, mutta nykyään se ei riitä mihinkään.

Tässä maailmassa tavallinen mies on vain pelinappula, ei voittaja. Ja kun tämä tajuaa, vaihtoehtoja on kaksi: joko lopettaa koko pelin pelaaminen tai kehittää itsensä sellaiseksi, että edes saa mahdollisuuden. Mutta kumpikin vaihtoehto vaatii sen, että ensin ymmärtää totuuden: naiset eivät pariudu alaspäin. He etsivät aina parempaa. Ja tavallinen mies on vain varasuunnitelma  jos sitäkään.

Vierailija
439/582 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla toiminnallaan torppaa kyllä kaikki mahdollisuudet saada ihan aikuisten oikea parisuhde joskus -oletan, että tällä Tonilla sellainen olisi haaveissa / tavoitteena. Kukaan täysjärkinen nainen ei katsokaan maksullisissa käyjään päin.

Ja ironisesti nämä samat tyypit eivät ole valmiita sijoittamaan vaimon elätykseen tai synnytyksen sairaalakustannuksiin. H uoruleille kyllä syydetään rahaa, tavisnaisilta pitäisi saada palvelut ilmaiseksi.

Vierailija
440/582 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee parisuhteesta taistelun kun haluavat mieheltä rahaa/palv

olet siis treffaillut 99% kaikista naisista? aika saavutus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan