Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin on kadonneet herrasmiehet ja miehet jotka haluavat nähdä vaivaa naisensa eteen?

Vierailija
27.09.2025 |

Miehet jotka haluavat suojella ja olla provider perhelleen. 

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme jo naimisissa ja vaimo tavattiin aikanaan siellä yliopiston bileissä.

Vierailija
2/35 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu naisellisesti niin saat kyllä herrasmieskohtelua. Ovet avataan edestäsi ja sinut huomioidaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan suomen kielen seassa ei käytetty englannin kielen sanoja.

Vierailija
4/35 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudu naisellisesti niin saat kyllä herrasmieskohtelua. Ovet avataan edestäsi ja sinut huomioidaan.

Niin ja muista hymyillä!

Vierailija
5/35 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan paikkaan mihin ladyt ja kotirouvat.

Vierailija
6/35 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule kiinnosta. Pärjään hyvin ilman naista, sillä seksiä saa silloin tälliön ja se riittää mulle. Saman katon alle en naisen kanssa muuta koskaan. M31

Vierailija
7/35 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on herrasmies niin toivoo että se toinen käyttäytyy myös kuin lady. Toisin sanoen samantasoinen kohtelu puolin ja toisin.

Vierailija
8/35 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kadonneet. Vaimoni on minulle tärkein. Arvostan häntä ja hän arvostaa minua. Koska meille ei ole suotu lapsia, niin molemmat käydään töissä. Oisin hänelle suonut kotiäityiden. Maksan meille matkoja ja hemmottelen häntä. Hän on täydellinen vaimo joten ilo olla hänen suojelijansa. 

Vierailija
9/35 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1800-1970-luvulle. 

Vierailija
10/35 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kyllä herrasmiesmäisyys tarkoittaa hyviä käytöstapoja kaikkia ihmisiä kohtaan. En erottele ihmisiä iän, sukupuolen, etnisen taustan, varallisuuden tai muunkaan ominaisuuden suhteen. M49

Vierailija
11/35 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä sellainen kannattaisi Suomessa olla?

Vierailija
12/35 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää ladyja, joita suojella. Hyvätuloinenkaan mies ei helposti enää kykene verotuksen vuoksi toimimaan providerina.

Nyt on tasa-arvo. Kaikki raataa, kärsii ja kantaa vastuuta.

Vierailija
13/35 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö riitä että miehen niskassa on venäläisen dronen tähtäysalgoritmi, vielä pitäisi kukkia tuoda?

Vierailija
14/35 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin moderni, uraorientoitunut ja itsenäinen nainen tarvitsee PROVVAIDÖ -miestä? 

Vierailija
15/35 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on herrasmies niin toivoo että se toinen käyttäytyy myös kuin lady. Toisin sanoen samantasoinen kohtelu puolin ja toisin.

Tämä! Kunnioituksen tulee olla molemmin puolista.

Seurustelin joskus miehen kanssa joka sanoi suoraan haluavansa kuninkaan kohtelun. Mies ei vain tajunnut, jos kohtelee omaa naistaan sovinistisesti, niin on ihan turha odottaa "kuninkaan kohtelua". Hänen mielestään kodin työt oli naisten hommia, hellyys oli turhaa jos se ei johtanut vällyihin, väheksyi minua jopa muiden edessä jne. Hän oli mies joka piti itseään niin alfana että. Tuollaisen kanssa en tuntenut itseäni naiseksi, koska tuollainen mies ei osaa antaa naiselle sitä mitä nainen tarvitsee.

Vierailija
16/35 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin moderni, uraorientoitunut ja itsenäinen nainen tarvitsee PROVVAIDÖ -miestä? 

Aika moneenkin asiaan. Naiset jotka jäävät ilman miestä käsivät yleensä mt-ongelmista. Moni vanhapiika on tästä hyvä esimerkki. Katkeroitunut ja rasittava kerrostalo naapuri, joka kyttää jokaista talossa kävijää ja käy toisten hermoille!

Vierailija
17/35 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kyllä herrasmiesmäisyys tarkoittaa hyviä käytöstapoja kaikkia ihmisiä kohtaan. En erottele ihmisiä iän, sukupuolen, etnisen taustan, varallisuuden tai muunkaan ominaisuuden suhteen. M49

Kyllä vain. Aito herrasmies kohtelee kaikkia hyvin. Ei vain niitä kauniita naisia. 

Vierailija
18/35 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät halua herrasmiestä, naiset haluavat herrasmiehen edut, samalla kun ovat itse moderneja, tämä kaava ei välttämättä tarjoa miehelle mitään. 

Herrasmies läpsäsee naista jos nainen ei osaa käyttäytyä, ei satuttaakseen vaan rauhoittaakseen.

Terveisin Sean Connery.

Vierailija
19/35 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun riittäisi jo ihan sekin, että näkisi yhtään mitään vaivaa, edes treffeille pyytämisen/lähtemisen verran. Mutta nää pitäis hakee valkealla ratsukolla kotoaan.

Vierailija
20/35 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Hienolla rouvalla on yleensä hame/mekko päällä ja jalassa ei ole linttaan astuttuja lenkkareita. Ulkoasu on hillitty mutta tyylikäs. Ei seksikäs eikä ns urheilullinen.

Toki olen kohtelias kaikille naisille, mutta siihen extra herrasmiesmäisyyteen pitää daaminkin olla mukana.

Tällaisia naisia on nykyään ehkä 2 sadasta ja niitä herrasmiehiä on samassa suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi