tarkistetaanko uimahallissa onko jollakin menkat?
Kommentit (6)
Nuorilta naisilta usein kysytään kassalla, että ei ole se aika kuusta. Ja joskus uimahallin henkilökunta kiertää puku- ja pesutiloissa tarkastamassa asiaa. Toisaalta, jos käytät kuukuppia, et jää millään kiinni asiasta. Tamponin narunkin ne saattavat huomata.
Mieheltä oltiin viime uintikerralla kysytty, että eihän ole mitään tarttuvia tauteja. Mies oli ihan kauhuissaan, sillä uimavalvoja oli iso ja roteva, tosi pelottavan näköinen äijä. Miehellä on kyllä kakkostyypin herpes, mutta onneksi ei ollut aktiivisena silloin. Mies valehteli ihan pokkana, että mitään ei löydy.
Onhan se välillä vähän kiusallista sellainen tarkkailu, mutta ymmärrän kyllä, että se on ihan kaikkien parhaaksi. Itse en mene koskaan menkkojen aikaan halliin. Olisi tosi noloa jäädä kiinni ja joutua maksamaan se 20 euron " menkkasakko" !
koskahan olen itse käynyt viimeex uimahallissa, sillä koskaan en ole törmännyt moiseen?? Että siis oikeen menkkavahteja :) muahahhahhaa No itsellä ei tulisi mieleenkään mennä kuukautis aikaan uimahallin pelleilemään tulppien kaa mutta kukin tyylillään ja tuo tommonen " vahtiminen" oli kyllä uusi juttu!
että kaikki asiakkaat etunojaan pöytää vasten ilman housuja ja tarkastetaan molemmat reiät.
joissa ei ole menkkavahteja ym. Enpä haluais ainakaan sinne mennä uimaan, ties mitä siellä vedessä lilluu ja mitä tauteja saa saunasta ja pesutiloista.
Vierailija:
että kaikki asiakkaat etunojaan pöytää vasten ilman housuja ja tarkastetaan molemmat reiät.
Letkulla vielä suihkuttavat molemmat kolot syväpuhtaaksi ettei pääse sammakkoa uidessa mitään liukenemaan veteen.
yritätkö livahtaa tamppoonin kanssa uimaan. Hyi hyi, ei sellaista saa tehdä!