Peukun käyttäjät häiriköivät Töölön arvoalueilla
Nyt kokoomuksen äänestäjät saavat kokea politiikkansa seuraukset. Suomi alkaa muistuttaa USAaa. Etelä-Helsingissä, Westendissä ja Kauniaisissa täytyy alkaa pilotoida käyttöhuoneita.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Syy huumeongelman kasvuun on se, että on tehty hyväksyttävää sekoittaa päänsä kaikin keinoin ja helpotetaan uusia käyttäjiä kokeilemaan, kun annetaan jopa ilmaisia käyttövälineitä.
Miksi kirjoitat puppua?
Vierailija kirjoitti:
Mitä helpommaksi käyttö tehdään, sitä enemmän käyttäjiä tulee. Tästä on näyttöä vuosikymmenten ajalta.
Kyllä se käyttö on ihan yhtä helppoa likaisilla kuin puhtaillakin välineillä. Puhtailla vain HIV ja muut taudit leviävät vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Onneks ne sentään vielä toistaiseksi on pysynyt helsingissä eivätkä tunge ihmisten pariin.
Huumehörhöt sopivat hyvin yhteen muiden lähi-idän ja afrikan epäihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks ne sentään vielä toistaiseksi on pysynyt helsingissä eivätkä tunge ihmisten pariin.
Huumehörhöt sopivat hyvin yhteen muiden lähi-idän ja afrikan epäihmisten kanssa.
Musta n a k e t myyvät hörhöille peukkua aivan avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa toimiva keino huumeongelmaan on ollut filippiiniläiset katupartiot, ovat saaneet ongelmat melko pieniksi Manilassa.
😀 sä se jaksat vuodesta toiseen yöhöttää niistä filippiiniläisistä katupartioista. Kannattaisi sun itse muuttaa sinne unelmavaltioosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa toimiva keino huumeongelmaan on ollut filippiiniläiset katupartiot, ovat saaneet ongelmat melko pieniksi Manilassa.
😀 sä se jaksat vuodesta toiseen yöhöttää niistä filippiiniläisistä katupartioista. Kannattaisi sun itse muuttaa sinne unelmavaltioosi.
Olen eri kirjoittaja, mutta en ymmärrä suomalaisten lammasmaisuutta näissä asioissa. Oikeasti ns. naapurivahdilla saataisiin rikolliset nopeammin kiinni ja aineiden käyttäjät ajettua muualle. Sääli että täällä pelotellaan ja haastetaan oikeuteen ihmisiä jotka puolustavat itseään ja omaisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri kirjoittaja, mutta en ymmärrä suomalaisten lammasmaisuutta näissä asioissa. Oikeasti ns. naapurivahdilla saataisiin rikolliset nopeammin kiinni ja aineiden käyttäjät ajettua muualle. Sääli että täällä pelotellaan ja haastetaan oikeuteen ihmisiä jotka puolustavat itseään ja omaisuuttaan.
Millä ihmeen naapurivahdilla?
Päihderiippuvuus on sairaus. Siihen ajautuva ihminen voi pahoin. Niin kauan kuin tämän pahoinvoinnin syille ei tehdä mitään, päihdeongelma ei ratkea.
Ei helsingissä ole mitään arvoalueita. Eikä muuallakaan suomessa. Ne ovat vain suomalaisten itsensä kehittämä illuusio.
istuisipa alaston 5v tyttö mun naamalle
Vierailija kirjoitti:
Meidän sisäministeri lausui tyytyväisenä tv:ssä sitaatin "kannabis on kenties se vaarallisin huume, koska silloin olet tehnyt sen valinnan, joka voi johtaa ties mihin".
Miten voimme koskaan odottaa mitään ratkaisua huumeongelmiin jos päättäjiemme ajattalu on tällä tasolla?
Kannabis on paljon vaarattomampaa kuin alkoholi.
Sanna saa maistaa omaa lääkettään, kun normalisoi huumeiden käyttöä.