Ihana sää ulkona, oletteko jo ulkoilleet tänään?
Itse kävin parin tunnin kävelylenkillä ja ulkokuntosalilla.
Kommentit (75)
Kyllä. Koira pitää siitä huolen 🐾 Ennen koiran hankkimista olin usein koko sunnuntain sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilen vain silloin, kun lämpötila on vähintään +20.
Hellehuora on herännyt.
Kaukana olen arviostasi. 66-vuotias eläkeläismies olen. Ja +20 ei ole helle!
En harrasta muuta ulkoilua kuin kaupassakäynti. 2-3 kertaa viikossa polkupyörällä, reissu yhteensä 18 kilometriä edestakaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilen vain silloin, kun lämpötila on vähintään +20.
Hellehuora on herännyt.
Pitäähän täällä olla toinenkin kaltaisesi, ettet kärsi yksinäisyydestä!
Tänään Sipoonkorvessa parin tunnin vaellus
Vierailija kirjoitti:
Masennus ei päästä mua ulos.
Ei muakaan, mutta aina kun saan sille näytettyä keskisormea ja pakotettua itseni ulos, mieliala menee plussalle. Seuraavana päivänä on taas taistelu jäänkö sisälle vai menenkö ulos.
Onneksi on koira joka pakottaa käymään lenkillä useamman kerran päivässä :)
Mä kävin sienimetsässä! Sieniä ei paljoa löytynyt, mutta syksyisessä metsässä oli ihana kuljeskella.
Kävin tunnin kävelyllä, 7,3 km. Lopuksi ulkosalilla leuanvetosarjat 16-10-10. Nyt ruokatauko, ja sen jälkeen tunnin juoksulenkki. Sitten vielä käsipyykki ja saunan lämmitys. Huominen menee puolukassa. m49
Vierailija kirjoitti:
Kävin tunnin kävelyllä, 7,3 km. Lopuksi ulkosalilla leuanvetosarjat 16-10-10. Nyt ruokatauko, ja sen jälkeen tunnin juoksulenkki. Sitten vielä käsipyykki ja saunan lämmitys. Huominen menee puolukassa. m49
Aika myöhään käyt lenkillä, pyykkäät ja saunot. Toki valot on keksitty..
Kävin 5-6 km skuuttiajelulla, asioin parissa kaupassa.
Oletko kokeillut ohutta tuubihuivia pipon asemasta? Totesin, että merinovillainen Buff toimii kypärän alla paljon paremmin kuin pipo ja antaa samalla suojaa kaulalle.