Ihana sää ulkona, oletteko jo ulkoilleet tänään?
Itse kävin parin tunnin kävelylenkillä ja ulkokuntosalilla.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Eiran rannassa kyllä . Ratikalla.
oliko paljon ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Kävelylenkkejä tehnyt ja kohta lähden juoksemaan. Ihanaa kun voi laittaa vaan t-paidan ja shortsit päälle.
Shortsit 🤣
Joo koska pianhan aurinko alkaa jo laskea. Ei sillä, kiva on lenkkeillä pimeälläkin mutta sitä on tarjolla pian yllinkyllin joten tänään nautin auringosta ja ihanan pehmeästä lämmöstä. Oispa kesälläkin tuolla tavoin lämmin eikä aurinko sellainen pistävän porottava josta tulee huono olo ja päänsärky vaikka olisi mitkä aurinkohatut ja -lasit.
Minä, koirat ja kissa ollaan oltu koko päivä ulkona. Oltiin metsässä pidemmän kaavan mukaan kävelemässä, mutta kohta sekin riemu vähenee kun hirvenmetsästys alkaa tai jos talven tulo häätää meidät kaupunkiin.
Pihamaalle tuli tutkapannallinen ajokoira käymään ja päätti jäädä kaveriksemme. Omistajaansa ei näkynyt, ei kuulunut, eikä koira kyllä ajossakaan ollut. Mukava koira, mutta silti soitin tutulle metsästäjälle kysyäkseni kenen hauva se oli, sillä eipä täällä maaseudullakaan koirat saa noin vain vapaana vaellella edes tähän vuodenaikaan. Selvisi, että koira oli erään kyläläisen ja omistaja itse oli kuulemma kaupungissa käymässä. Sillä lailla 😠
Nyt nypimme hirvikärpäisiä itsestämme, kohta laitan saunan lämpiämään, ja myöhemmin lähden tuulaalle kun sain kalakaverin.
Oikein kiva päivä.
Vierailija kirjoitti:
En. Olen sairaana.
Sama. Uskokaa tai älkää koronatesti näytti positiivista. Mistä kerpeleestä sen sain?
Istuin terassilla kutomassa auringonpaisteessa, koska oli sopiva ilma eikä aurinko paistanut liian kuumasti enää. Keväällä sama, kun aurinko ei vielä paista liian kuumasti. Harvoin on näin kivoja ilmoja.
Päivä on mennyt lukiessa. Kyttäävä naapuri kuului jo hihkuvan, popparit kädessä varmaan, ettei ole ulos lähtenyt. En viitsi laittaa tähän niitä sanoja joita se sairas käyttää...
Kyttääjän ja häirikön elämä on ankeaa!
Odotan että sataa vettä ja on pimeää
Olin ulkona! Ensimmäistä kertaa päiviin. Kävin lyhyellä kävelyllä ja heittelin koiralle pihalla palloa. Jalka murtuneena kepeillä ei jaksanut kauaa, mutta oli kiva käydä vanhempien luona.
Eiran rannassa kyllä . Ratikalla.