Ihana sää ulkona, oletteko jo ulkoilleet tänään?
Itse kävin parin tunnin kävelylenkillä ja ulkokuntosalilla.
Kommentit (32)
Juu. Olin pitkällä hautausmaakävelyllä Hietaniemessä.
En. Tai roskapussit vein roskikseen. Lasketaanko se ulkoiluksi?
Niin on. Itse lähden illalla valokuvaamaan Valon kaupunki -valotaideteoksia. Eiköhän siinä pari tuntia mene, kun kävellen kaikki kiertää.
En. Toivun leikkauksesta ja olen migreenissä.
Kyllä olen. Ai että on ihanaa kun voi tehdä mitä haluaa ihan oman aikataulun mukaan.
Kävelylenkkejä tehnyt ja kohta lähden juoksemaan. Ihanaa kun voi laittaa vaan t-paidan ja shortsit päälle.
Olen ollut koko päivän ulkona. Nyt tulin sisälle kahvinkeittoon, tsekkaan uutiset ja sitten lähden lenkille koirien kanssa.
Asun omakotitalossa ja olen ulkona koko ajan. Haravoin joka päivä, kun tykkään touhuta ulkona. Kuuntelen samalla youtubesta jotain juttuja. 🍃
Omalla pihalla olen ollut lähes koko päivän. Syötiinkin ulkona :D
Olen ulkoillut tänään. Kotiovelta n. 50 metriä autolle, autolla kolmisen kilometriä kaupalle ja toiset n.50 metriä kauppaan. Tämä edes ja takaisin, sitten n.10 minuuttia tupakointia pihalla. Laiskimmat kuulemma pysyvät neljän seinän sisällä ja tiaavat sapuskaa puhelimella.
Olen ollut noin viikon kotona potemassa flunssaa paitsi pari kertaa lähikaupassa käynyt. Kyllä ärsyttää kun haluaisin mennnä kävelyille kauniissa säässä.
Meinasin kuukahtaa kesken lenkin, uupua vallan, kun on vahva antibioottikuuri. Nyt kotona meinaa taas nukahtaa, pitäisi syödä. Oli lintuja puiden marjojen perässä, rastaat. Järven vesi näytti sinertävältä, taivas heijastui. Auringonvaloa. Niityn heinä vaaleaa. Ihmisiä oli liikkeellä koirineen lapsineen.
Hyötyliikuntaa, eli kävelin kauppaan keskustaan ja takaisin, aikaa meni tunti viisikymmentä minuuttia.
Juu, lenkillä ja muuten vaan oleilemassa ja lopuksi pistäytyin vielä järvessä pulahtamassa.
En :)