Kelpaako nelikymppinen YH-isä kenellekään?
Pitkä avoliitto päättyi reilu kaksi vuotta sitten. Tästä avoliitosta minun kanssani jäi asumaan kaksi alakouluikäistä lasta. Käyvät välillä äidillään viikonlopun ja loma-aikoina pidempiä pätkiä.
Aloitin kesällä treffailun uudelleen. Ongelma ei ole niinkään siinä, ettenkö pääsisi treffeille. Elämäntavat, ura ja ulkonäkö ovat kunnossa. Homma hiipuu yleensä aika nopeasti, kun selviää, että lapset tulevat asumaan luonani siihen asti, että muuttavat omilleen.
Kertokaahan naiset, että onko tällainen tilanne totaalinen NO GO? Jos on, niin miksi?
Pelkkä sängyssä peuhaaminen ei kiinnosta. Aktiivinen elämäntapa, terveellisyys ja näihin liittyvät arvot rajaavat tehokkaasti potentiaalisia kumppani ehdokkaita omassa ikähaarukassa.
Kannattaako suosiolla luovuttaa vai yrittää vielä etsiä sitä "oikeaa", joka olisi valmis hyväksymään tilanteen?
Kommentit (62)
Ei kelpaa kukaan yli 35 vuotias mies, lapsilla tai ilman. Taidan iteki vaa hypätä kiikkuun kun lapset on kohta aikusia.
Olet saanut lapset niin vanhana, että harvalla naisella on tuon ikäisenä pieniä lapsia. Ei minullakaan ole. Olen aikuisten äiti, en halua enää pikkulapsiarkea. Ei siinä kummempaa.
Ei missään tapauksessa uusperhe kuvioita. Itse keskittyin lapsiin. Kasvatin heidät aikuisiksi.
Ei olisi ongelma minulle ap, mutta olisiko sinulle että neljä alakouluikäistäni asuisi luonani jatkuvasti?
Kaksi vuotta eron jälkeen on aika lyhyt aika. Sekin voi olla syy sille, miksi ihmiset eivät uskalla kiinnostua.
Lol. Mitä teit sille lastesi äidille, että jätti sinut? Miksi kuvittelet, että toinen nainen sietäisi tätä kohtelua paremmin? Ja vielä PÄÄLLE toisen naisen lapsia? Olet vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi ongelma minulle ap, mutta olisiko sinulle että neljä alakouluikäistäni asuisi luonani jatkuvasti?
Minulla asuu kaksi eksää. Haittisiko sinua ap?
Eiköhän löydy joku vastaava 40v yh nainen, vaikka toki käytännössä seurustelu on sitten hankalaa kun pitäisi löytää ne molempien harvat lapsivapaata hetket. Mutta sellaista se lisääntyminen on, sillä on hintansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aktiivinen elämäntapa, terveellisyys ja näihin liittyvät arvot rajaavat tehokkaasti potentiaalisia kumppani ehdokkaita omassa ikähaarukassa.
Mitä tarkoitat tuolla lauseella?
No varmaan sitä miltä se kuulostaakin. Nelikymppisissä moni nainen on rapakunnossa, ja liikunnallista miestä sellainen ei ymmärrettävästi kiinnosta.
Liikunnallisia nelikymppisiä naisia on vähintään saman verran mitä samanlaisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa kukaan yli 35 vuotias mies, lapsilla tai ilman. Taidan iteki vaa hypätä kiikkuun kun lapset on kohta aikusia.
"Yhyy tapan itseni jos en saa pillua."
Kuunnelkaa nyt itsejänne. :D
Mulle kelpais. Ei ole lasta, mutta noutaja löytyy. <3
N30
Vierailija kirjoitti:
Saako potentiaalisella kumppanillasikin on olla lapsia? Uusperhehelvetti valmis.
En pidä tätä skenaariota täysin mahdottomana. Olen kuullut onnistuneista uusperheistä, mutta varmasti aika vaativaa saada kuvio toimimaan. Eli ei se automaattisesti tarkoita uusperhehelvettiä?
Vierailija kirjoitti:
Spermaämpäriksi hmobaariin.
Niin oletkos mieskumppania harkinnut? Saisit vaihteeksi maistaa omaa "lääkettäsi" ihan kirjaimellisesti ;-) ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kituuttaa ilman syytä elää?
Vierailija kirjoitti:
Elä siten, että kelpaat aina lapsillesi.
Kiitos! Hyvä ja tärkeä muistutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ja on kuitenki onnistunut lisääntymään. Ei niiku yhtään osaa olla kiitollinen mistään. Henkii negaa, kuka sellasta jaksaa?
Tuskin kukaan järjellinen ainakaan haluaa roiskeittesi äitipuoleksi. joten kyllä, tollanen on niin iso riippa että kiertävät luultavasti kaukaa eli heitä haavees.
Ei kiinnosta, koska minulla ei ole omia lapsia. Saisin kuraa niskaani siitä, enkä pidä, että ex on kuvioissa. Voisin olla kevyessä suhteessa korkeintaan, eli ei koskaan naimisiin, ei koskaan yhteenmuuttoa. Mutta vain jos mies on oikea helmi.