Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tavata 40+ ikäisiä sinkkuja?

Vierailija
27.09.2025 |

Oulussa ja lähialueilla pääsääntöisesti mutta muuallakin myös.

Keskustan baarit ja vastaavat eivät käy kun ovat nuorison täyttämiä.

Tinder ja muut appit on yhtä turhan kanssa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa. 

Vierailija
2/29 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunassa. 

Ja keneköhä saunassa? Omassani ei muita sinkkuja käy kuin minä ja muiden saunoissa on hankala käydä jos ei tunne saunan omistajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinkkuja tapaa nykyään missään. Naiset ei halua seksiä ja miehet ei halua parisuhdetta. 

Vierailija
4/29 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne liikkuvat ihmisten ilmoilla siinä kuin pariutuneetkin. Mistä ne tunnistaa ja miten niihin saa kontaktin, onkin sitten hankalampi juttu. Vielä vaikeammaksi asia menee, jos ei baarit tai nettikään kelpaa.

Vierailija
5/29 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on tarpeeksi kiinnostunut, niin kyllä se tulee kotoakin hakemaan. 

Vierailija
6/29 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan niin kiinnostunut ole, varsinkaan jos ei tunne toista mitenkään.

Vierailija
7/29 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan niin kiinnostunut ole, varsinkaan jos ei tunne toista mitenkään.

Eikö edes naiset?

T. Perakammarin poika

Vierailija
8/29 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo Oulussa mitään paikkaa missä viettää aikaa ihmisten kanssa sosiaalisoituen, ei tosin ole muuallakaan. Pariutuminen on nykyään mahdollista vain netissä ja opiskelupaikassa, nämäkin vain alle 30 vuotiaille.

N45

Vierailija
9/29 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinkkuja tapaa nykyään missään. Naiset ei halua seksiä ja miehet ei halua parisuhdetta. 

Halutaan kyllä seksiä.

Vierailija
10/29 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Oulussa, mutta tunnistan ongelman. Itse en tykkää nettideittisivustoista tms. koska niistä otetaan kuvakaappauksia ja sitten kuvia ja tietoja levitellään ympäriinsä. Baarissa minua lähestytään, mutta näytän vähän nuoremmalta kuin olen. Kun miehet kuulevat ikäni, häipyvät. Näin mainoksen speed datingistä, mutta niidenkin on pakko ottaa ihmisistä kuvia siellä ja ladata nettiin, joten ei kiitos.

(Anti)sosiaalinen media on tuhonnut parisuhteet ja niiden muodostamisen monella tapaa.

Vierailija
11/29 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halutaan kyllä seksiä.

Miksi valehtelet???? Miksi teille sitten kelpaa ainoastaan demareiden tänne väyläämien AhmedJamaleiden väkisin antama puutamaton puskarakkaus? Ettekö saa sitä muka riittävästi, vai mikä on ongelma?

Vierailija
12/29 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Oulussa, mutta tunnistan ongelman. Itse en tykkää nettideittisivustoista tms. koska niistä otetaan kuvakaappauksia ja sitten kuvia ja tietoja levitellään ympäriinsä. Baarissa minua lähestytään, mutta näytän vähän nuoremmalta kuin olen. Kun miehet kuulevat ikäni, häipyvät. Näin mainoksen speed datingistä, mutta niidenkin on pakko ottaa ihmisistä kuvia siellä ja ladata nettiin, joten ei kiitos.

(Anti)sosiaalinen media on tuhonnut parisuhteet ja niiden muodostamisen monella tapaa.

Ei tulisi pieneen mieleenkään laittaa omaa naamaa mihinkään deittisovellukseen, juuri tuosta syystä.

Vierailija
13/29 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saunassa. 

Ja keneköhä saunassa? Omassani ei muita sinkkuja käy kuin minä ja muiden saunoissa on hankala käydä jos ei tunne saunan omistajaa.

On niitä yleisiäkin saunoja, myös Oulussa. 

Vierailija
14/29 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita sinkkuiltoja esim. standupin parissa.

Niissä pelataan myös dildobingoa ja standup keskittyy miesten haukkumiseen (Viivi & co) joten siellä naiset tapaavat varmasti toisia, samanmielisiä naisia.

Vierailija
15/29 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halutaan kyllä seksiä.

ok Veijo

Vierailija
16/29 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halutaan kyllä seksiä.

Joo voisin haluta seksiä ihmisen kanssa, josta pidän. Ällöttävälle seksille, ei kiitos. Vonkaajille myös, ei kiitos. 

Vierailija
17/29 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tinder ja muut appit on yhtä turhan kanssa"

Jos et kykene saamaan mitään appsien kautta, niin todennäköisesti et ole live kohtaamisissakaan kovin vahvoilla. 

Vierailija
18/29 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tinder ja muut appit on yhtä turhan kanssa"

Jos et kykene saamaan mitään appsien kautta, niin todennäköisesti et ole live kohtaamisissakaan kovin vahvoilla. 

99% ihmisistä tuo on kylläkin juuri toisin päin

Vierailija
19/29 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo Oulussa mitään paikkaa missä viettää aikaa ihmisten kanssa sosiaalisoituen, ei tosin ole muuallakaan. Pariutuminen on nykyään mahdollista vain netissä ja opiskelupaikassa, nämäkin vain alle 30 vuotiaille.

N45

Mihin tuota enää tuossa iässä parisuhdetta tarvit? Eikö se "perhe-elämäkin" ole tuossa iässä jo aika loppusuoralla.

M44 Oulusta

Vierailija
20/29 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen noin nelikymppinen mies ja minusta suurin ongelma on se, etten voi ylipäätään edes tietää, kuka on nainen on sinkku. En minä ole sitä tyyppiä, että tungen jonkun vieraan naisen seuraan tuosta noin vain. Lisäksi olen ihan sosiaalinen, mutta en osaa olla luontevan äkkisosiaalinen ennestään tuntemattomille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä