Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut lynkattiin, koska ei ole mielipidettä Israel/Palestiina-vääntöön

Vierailija
27.09.2025 |

En ole oikeasti tutustunut tilanteeseen lainkaan, koska on niin paljon muutakin murhetta omasta takaa eikä kiinnosta lähteä siihen vääntöön, haluan perustaa oman mielipiteeni faktoille tai omaan ajatusmaailmaan enkä toisten mielipiteille tai sille mitä mieltä yhteiskunnan mielestä pitäisi olla. Siispä en ole kenenkään puolella, eikä aihe totta puhuen kiinnosta vielä niin paljoa, että jaksaisin paneutua juurisyihin.

Nyt sitten koitti se päivä, kun minulta tivattiin töissä mielipidettä asiaan, ja koska sitä ei ollut eikä se täten miellyttänyt kumpaakaan osapuolta, olen nyt milloin hirviö ja milloin osasyyllinen vauvojen kuolemaan!

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikka ja uskonto, kaksi aihetta joita kannattaa työpaikalla karttaa.

Vierailija
2/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justjoo. Ei muuta kuin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa karttaa joka paikassa. 

Vierailija
4/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin kyllä aiheesta kuin aiheesta keskustelusta, jos se on järkevästi ja toisia kanssakeskustelijoita kunniottavasti etenevä eriävstä mielipiteistä huolimatta, en meuhkaamisesta kuten nyt tässä Israel/Palestiina-"keskustelussa". ap

Vierailija
5/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justjoo. Ei muuta kuin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. 

En sitä otakaan varsinaisesti henkilökohtaisesti, mutta onhan tuo naurettavaa, millaisia syytöksiä saan täysin viattomana ihmisenä asiaan! Vai minäkö ne vauvat murhaan?? ap

Vierailija
6/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanmurhan puolesta vs kansanmurhaa vastaan Ymmärrän, että sinun voi olla vaikea asemoida itsesi.

Vierailija
7/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työpaikalla on 2 henkilöä, toinen israel- ja toinen palestiinafanaatikko. Tilanne eskaloitui heidän välillä jo niin pahaksi, että pomo antoi kummallekkin kirjallisen varoituksen. Vaikutti myös meihin muihin työtekijöihin, kun olivat jatkuvasti tivaamassa mielipiteitä. Onneksi meillä on fiksu pomo, politiikka ja uskonto ei kuulu työpaikoille.

Vierailija
8/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansanmurhan puolesta vs kansanmurhaa vastaan Ymmärrän, että sinun voi olla vaikea asemoida itsesi.

Eikö tämä juuri ole mielipide- ja arvomaailmakysymys, kumman kantilta se on kansanmurhan puolesta ja kumman vastaan.

Vierailija
9/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vielä puoli vuotta sitten samaa mieltä, että olen puolueeton. No enpä ole enää, kiitos näiden tunnustamista vastustavien. Suonen on tunnustettava Palestiina - kiitos Kaikkosellekin tämän päivän sanomisistaan.

Vierailija
10/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin vielä puoli vuotta sitten samaa mieltä, että olen puolueeton. No enpä ole enää, kiitos näiden tunnustamista vastustavien. Suonen on tunnustettava Palestiina - kiitos Kaikkosellekin tämän päivän sanomisistaan.

Tunnustamista selitetään niin, että Israel lopettaa sodan. Ja höpö höpö! Hoitakoot jokainen oman asiansa.

Vierailija
11/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuulemma persu, koska en kannata tunnustamista ja vitsailin jossain muussa yhteydessä historian oikealla puolella olemisesta.

Vierailija
12/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi-itäläiset on tappánut toisia tuolla hiekkalaatikolla vuosituhansia taukoamatta. Mitä uutta tässä on ja ketä kiinnostaa? Millä tavalla se vaikuttaa meidän elämään nuo tekee toisella puolella maapalloa?

Vierailija
13/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Itsekään en sano mielipidettäni asiaan,koska en omaa vahvaa sellaista. Molemmat puolet tuuttaa sellaista propagandaa. Mielestäni on viisautta myös myöntää,jos ei koe tietävänsä asiasta tarpeeksi.

Toki olen yleensäkin tappamista vastaan. Se nyt on helppo sanoa.

Mutta Ukrainan sodassa on helppoa olla Ukrainan puolella.

Vierailija
14/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä fiksu kuulostelee, minne suuntaan virta vie ja sanoo sitten mielipiteensä sen mukaan, mutta siten, että ei liian voimakkaasti lukittaudu kumpaankaan katsantokantaan.

Vierailija
15/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lynkatut ennen tulleet itse enää keskustelupalstoille asioistaan kertomaan. 😆

Vierailija
16/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä juuri ole mielipide- ja arvomaailmakysymys, kumman kantilta se on kansanmurhan puolesta ja kumman vastaan.

Mitä se YK sanoikaan?  Sekä monet ihmisoikeusjärjestöt, mukaanlukien ISRAELILAISET.

Vierailija
17/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kapean kantasi, koska olet mitä ilmeisimmin nähnyt häikäisevän valon. 

Vierailija
18/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakettien ampuminen umpimähkään siviilikohteisiin ja panttivankien raiskaaminen on sitä parempaa kansanmurhaa.

Vierailija
19/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän hankalaa omalla työpaikalla jossa politiikka on keskeistä, valitettavasti. Jotkut selvästi turhautuu kun ei ole vahvoja mielipiteitä

Vierailija
20/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähi-itäläiset on tappánut toisia tuolla hiekkalaatikolla vuosituhansia taukoamatta. Mitä uutta tässä on ja ketä kiinnostaa? Millä tavalla se vaikuttaa meidän elämään nuo tekee toisella puolella maapalloa?

Ukrainassa tapetaan ja me laitamme rahaa ja välineitä, tappamisen jatkamiseksi. Kaikkonen aamulla että jatkuu, kun molemmilla osapuolilla riittää tappamiseen rahaa ja aseita🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän