Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Negatiiviset vuorovaikutustunteet/tilanteet eivät kiinnosta

Vierailija
27.09.2025 |

Ei voisi vähempää kiinnostaa kitka/hankaus/vääntö kenenkään muun ihmisen kanssa. Niin loppuun kulunut aihe. Oli kyse ihan mistä tahansa. Parisuhde, nettikeskustelu, koulu, työpaikka, harrastus, kassajono, liikenne... Siis ihan mikä tahansa kahden ihmisen välinen vääntö ihan mistä tahansa aiheesta... niin turhaa.

Jos kukaan kuvittelee, että se on osa elämää tai vaatii ihmissuhdetaitoja, tottumista, velvollisuus sietää, mitä tahansa tällaista pakonomaista sopetumista, niin on väärässä. 

Minun ei ole pakko reagoida yhtään mihinkään. Ei toisen ihmisen sanomisiin, ei sitten yhtään mihinkään. Voin pistää kaikki suhteet poikki jos siltä tuntuu. Oli kyse ihan kenestä tahansa. Tämä on vapauttavaa. Veikkaan että muiden on vaikeampi sopeutua minun valintaani. Suosittelen kaikille. 

Onko tämä asenteeni tai periaatteeni sitten jotenkin harvinainen tai erikoinen? Kyllä on. Enkä edes perustele miksi on. Ei tarvitse perustella. Auttaako tämä minua elämässäni? Kyllä. Miten? En perustele. Ei tarvitse. Miettikää itse. 

Miksi sitten tein tämän aloituksen, onko tällä mitään väliä tai arvoa muille? Kyllä on. Miksi? En perustele. Ei tarvitse perustella. Miettikää itse.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triggeröityminen on heikoille.

Vierailija
2/2 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalat ja draamanhakuiset ihmiset kannattaa jättää omaan arvoonsa. Turha lähteä heidän leikkeihinsä mukaan, haluavat vain että muille tulisi paha mieli. Elämään nuo ihmiset eivät tuo mitään lisäarvoa, antaa heidän leikkiä keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme